Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
iddquote:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 27-07-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 102 Omdatappel
02. 096 pgrferrari
03. 068 littledrummergirl
04. 060 Yuki
05. 057 Dr_Flash
06. 057 wel.o.k
07. 054 douche-eendje
08. 041 JJH
09. 037 goldfinger1963
10. 032 cablegunmaster
11. 030 summer2bird
12. 028 KapiteinGasthof
13. 026 Barreltje
14. 026 Joysa
15. 025 MPG
16. 021 DaMart
17. 018 MaleDuck
18. 018 Solique
19. 017 PeZu
20. 016 Toekito
Reeks-statistieken!
GMTAquote:
Ik heb er nog steeds 21 hoorquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
even de juiste cijfers van gisteren neerzetten
[..]
Wat een record...quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
even de juiste cijfers van gisteren neerzetten
[..]
Knop gevondenquote:
Dat wordt wat bij de BBQ.quote:
Hey WWquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat wordt wat bij de BBQ.
En hallo KSC.
Ohoh.. Bel gauw de AIVDquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijvenom echt te oefenen doe ik aan paintball
Shooters speel je op een PC!quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:36 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Ohoh.. Bel gauw de AIVD
XDoos of PC?
Van je paintball-pistooltje?quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Van je paintball-pistooltje?
Liever njet! Dan kan ik weer een broek en overhemd weggooien.
PC zekerquote:
overalletje aan doen en bivakquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Van je paintball-pistooltje?
Liever njet! Dan kan ik weer een broek en overhemd weggooien.
Dat ook en lang niet zo precies als op de pcquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:37 schreef Diovarus het volgende:
[..]
PC zeker
Snap die controller nooit voor een shooter, sport games wel maar shooters
En het is zo simpel! Linkerpookje om te lopen, rechterbumper om te schieten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:37 schreef Diovarus het volgende:
[..]
PC zeker
Snap die controller nooit voor een shooter, sport games wel maar shooters
Zelfs dan! Liever een vetvlekje van een heerlijke burger die dag dan paintball-wonden.quote:
Heeft RN zich weer verstoptquote:
QFTquote:
Zodra ik met een xdoos online kom, ben ik om de minuut dood.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En het is zo simpel! Linkerpookje om te lopen, rechterbumper om te schieten.
Blauwe plekken zijn stoerquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En het is zo simpel! Linkerpookje om te lopen, rechterbumper om te schieten.
[..]
Zelfs dan! Liever een vetvlekje van een heerlijke burger die dag dan paintball-wonden.
Als het goed is komt het allemaal goed, dank voor je aanbod. Ik haal je sowieso rond 3 uur opquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Maar Trev, als je nog hulp nodig hebt met het opzetten en dergelijke, moet je het maar even laten horen. Vanaf drie uur kan je me oppikken.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ken het, hier is nog 4 nachten en dan weer samen
Maar online is ook hele andere poep. Alleen mensen die dagen trainen kunnen daarin meekomen. Dus of je moet je sociale leven opgeven, of daar afgemaakt worden.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:40 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Zodra ik met een xdoos online kom, ben ik om de minuut dood.
Je kent vast wel die mensen die met een loop rondjes draaien. Dat ben ik dan
Juist! Ik loop naar een meisje en laat haar mijn blauwe plek zien en ze valt in een katzwijm voor mij?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Blauwe plekken zijn stoervallen dames op
Zo ongeveerquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Maar online is ook hele andere poep. Alleen mensen die dagen trainen kunnen daarin meekomen. Dus of je moet je sociale leven opgeven, of daar afgemaakt worden.
* Woeste_Woerd komt online ook absoluut niet mee met de rest, maar kan verder wel een aardig spelletje spelen.
[..]
Juist! Ik loop naar een meisje en laat haar mijn blauwe plek zien en ze valt in een katzwijm voor mij?
Waar?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Maar vertel eens? Wie komen er nu allemaal?
3 uit de PM staan nog op misschienquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Hierquote:
Vooral als de blauwe plek mooi groot is.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Maar online is ook hele andere poep. Alleen mensen die dagen trainen kunnen daarin meekomen. Dus of je moet je sociale leven opgeven, of daar afgemaakt worden.
* Woeste_Woerd komt online ook absoluut niet mee met de rest, maar kan verder wel een aardig spelletje spelen.
[..]
Juist! Ik loop naar een meisje en laat haar mijn blauwe plek zien en ze valt in een katzwijm voor mij?
Hier onder anderequote:
Wie is de misschien en wie de zeker? Zovaak kom ik ook niet om alle statussen van iedereen te weten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
3 uit de PM staan nog op misschiende rest zeker
[..]
Hier
Hier niet, voor zo ver ik weetquote:
Kan ik wel voor zorgenquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:43 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Vooral als de blauwe plek mooi groot is.
Marijke, Sym en Joysa zijn de misschienquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wie is de misschien en wie de zeker? Zovaak kom ik ook niet om alle statussen van iedereen te weten.
Dan doe me er maar eentje op de bovenarm. Die is nog redelijk makkelijk te tonen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:43 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Vooral als de blauwe plek mooi groot is.
Gewoon je magazijn leeg schieten op de zelfde plekquote:
Dat is wel goed te regelenquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan doe me er maar eentje op de bovenarm. Die is nog redelijk makkelijk te tonen.
Oké.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Marijke, Sym en Joysa zijn de misschien
ah, kquote:
Knappe vent wie dat volhoudquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:45 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Gewoon je magazijn leeg schieten op de zelfde plek
Nope, hoezo dan, wil je op nijntje liggen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:45 schreef pgrferrari het volgende:
Trev, heb jij dat kussen toevallig meegenomen?
Huh waar?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Rond Haarlem even na vijf uur... zoals ik eerder al zei: best vermakelijk dat gezicht van die vent in zijn cabrio die ik inhaalde tijdens de stortbuiquote:
Ja, anders kan ik niet slapen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope, hoezo dan, wil je op nijntje liggen?
Nee hoor, zijn te weinig dames voorquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Jezus. Ik zeg komen en half KSC zit weer te geilbakken.
En daarom moet je in een cabrio ook gaatjes boren in de bodemplaatquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Rond Haarlem even na vijf uur... zoals ik eerder al zei: best vermakelijk dat gezicht van die vent in zijn cabrio die ik inhaalde tijdens de stortbui.
Dan was de hele KSC aan het geilbakken geslagen!quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee hoor, zijn te weinig dames voor
quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Rond Haarlem even na vijf uur... zoals ik eerder al zei: best vermakelijk dat gezicht van die vent in zijn cabrio die ik inhaalde tijdens de stortbui.
Er ontbreken wel een aantal essentiële pionnen vanavond jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee hoor, zijn te weinig dames voor
Is daar wat mis mee danquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan was de hele KSC aan het geilbakken geslagen!
Slapen op Nijntjequote:
Das zeker wel humorquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij het eerste het beste tankstation sloeg hij wel af... ik denk dat hij zijn zwembroek even ging aantrekkenquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:48 schreef MPG het volgende:
[..]
En daarom moet je in een cabrio ook gaatjes boren in de bodemplaat.
Wel als een informatieve vraag hierdoor verkeerd wordt uitgelegd.quote:
Ja wanneer gaan jullie nou eens neuken eigenlijk?quote:
Slaap lekker Yuuksquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:49 schreef Yuki het volgende:
Brood gesmeerd, tas gepakt, was opgeruimd...
Bedtijd![]()
![]()
Hoezo zou ik een boefje zijnquote:
Trusten Yuksquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:49 schreef Yuki het volgende:
Bedtijd![]()
![]()
Het was kiezen tussen Nijntje en Meneer de Uilquote:
quote:
Trusten Yukiquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:49 schreef Yuki het volgende:
Bedtijd![]()
![]()
Zzzlaap ze!quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:49 schreef Yuki het volgende:
Bedtijd![]()
![]()
Echt wel, tussen de buien doorquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Het is niet echt een cabrio-jaar dit jaar.
Als hij eens een keer uit Limbabwe vertrekt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wanneer gaan jullie nou eens neuken eigenlijk?
smerig gedoequote:Op donderdag 28 juli 2011 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wanneer gaan jullie nou eens neuken eigenlijk?
Nouquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Slaap lekker Yuuks
[..]
Hoezo zou ik een boefje zijn![]()
?
Sex is veel beterquote:
Ik hoop morgen dakloos te zijnquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Het is niet echt een cabrio-jaar dit jaar.
Vooral je rente of hyptheekaflossingen niet blijven betalen.quote:
Tijdelijk he, zolang de zon schijntquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Vooral je rente of hyptheekaflossingen niet blijven betalen.
Je bent te serieus vanavondquote:
Nachtje buiten slapen ja? Of ga je cabriotoeren?quote:
MPG Douche-eendje. Die zijn niet te houwe gewoonquote:
Ghehequote:
Woeste seks in dit topicquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MPG Douche-eendje. Die zijn niet te houwe gewoon
Neequote:Op donderdag 28 juli 2011 22:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je bent me aan het pesten he?!
Wat ging je dan doen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:54 schreef pgrferrari het volgende:
Meh, nu heb ik de 7e aug niks te doen
quote:
Suikersnoetquote:
Ja, en?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi, ik weet nog wel waar je huis woont.
Ik moet eerst 6 augustus mn oma nog uitstrooienquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:54 schreef pgrferrari het volgende:
Meh, nu heb ik de 7e aug niks te doen
Had iets afgesproken met een fokker om wat te gaan doen hier in Breda.quote:
Dat is wel balenquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Had iets afgesproken met een fokker om wat te gaan doen hier in Breda.
Maar dat gaat niet door.
Is er niet eens vanuit STA een Breda-meet of zo? Daar zou ik best heen willenquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Had iets afgesproken met een fokker om wat te gaan doen hier in Breda.
Maar dat gaat niet door.
Ik ben elektrotechnicus, ik kan dat fixenquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Pas je wel op dat je je pc niet te nat maakt, kunnen ze niet goed tegen
Je bent wat?!quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben elektrotehnicus, ik kan dat fixen.
ik kommer wel op ligguhquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
Wollen onderbroeken ja! En human dekens graag...
* Trevland brengt ST even wat dekentjes van de actionquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
Mag ik een kampvuur voor je komen aanleggen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
Godver.quote:
Neuh, eigk niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is er niet eens vanuit STA een Breda-meet of zo? Daar zou ik best heen willen
Als je het nu zo koud hebt dat je wollen onderbroeken nodig hebt ben je volgens mij ziekjes. Dan ga ik toch maar niet voor human deken spelen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Godver.
Weer eens een gevalletje 'al is de edit nog zo snel, de quote die achterhaalt 'm wel'
Oh ja dat moet ook nog een keer idd. Nou ja, eerst maar eens verhuizen. Verbinding Dv - Bd is gewoon beter dan Ut - Bd ookquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Neuh, eigk niet.
Maar je mag best een keer komen.
Kunnen we miss gelijk de boemel meepakken in Zeeland en daar pitten.
Ben vanaf 28 aug vrij.
toeren jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nachtje buiten slapen ja? Of ga je cabriotoeren?
En zeker ook geen dekens die weten, hmm?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
En dan niet van die gelovige dekens hè? Lezen gaat lekker, Mart
Gewoon lekker lui 1 trein toch?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja dat moet ook nog een keer idd. Nou ja, eerst maar eens verhuizen. Verbinding Dv - Bd is gewoon beter dan Ut - Bd ook
Heerlijk.quote:
Slaap ze.quote:
Ut-Bd heb je een rechtstreekse stopper manquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja dat moet ook nog een keer idd. Nou ja, eerst maar eens verhuizen. Verbinding Dv - Bd is gewoon beter dan Ut - Bd ook
Da's mooi, want na morgen ben ik 2 weken vrijquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Heerlijk.Volgende week is het helemaal de week daarvoor als ik buienradar zo mag geloven.
Slaap lekker mopquote:
Ik ben benieuwd naar wat je ervan vindt als je het uit hebtquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
En dan niet van die gelovige dekens hè? Lezen gaat lekker, Mart
Geen zaklamp op je telefoon?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
Ziekjes? Aan het kamperen bedoel je! Nu eens zien of ik zonder lenzen en in het donker de weg terug kan vinden
Uitstekende timing heb je! Volgende week wordt het echt mooi weer Zwembad en strandweer.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:02 schreef D. het volgende:
[..]
Da's mooi, want na morgen ben ik 2 weken vrij
Ja preciesquote:
Oeh, das mooi, goed weer tijdens mijn vakantiequote:Op donderdag 28 juli 2011 23:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Uitstekende timing heb je! Volgende week wordt het echt mooi weer Zwembad en strandweer.
Ga je de 2 weken lekker achterover hangen of staat er ook wat op het programma?
Pleerol onder de arm en banjeren maarquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
Ziekjes? Aan het kamperen bedoel je! Nu eens zien of ik zonder lenzen en in het donker de weg terug kan vinden
Het wordt volgende week benauwd kutweer... zo'n 25 graden, en tot 50% kans op neerslag en maximaal 50% kans op zon volgens het KNMIquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Uitstekende timing heb je! Volgende week wordt het echt mooi weer Zwembad en strandweer.
Ga je de 2 weken lekker achterover hangen of staat er ook wat op het programma?
Ah! Een echte die-hard die tegen de stormwinden in kampeert, van het vlees op de BBQ een soep trekt vanwege alle regen en niet opziet om zelf met het toilet-rolletje naar het toiletgebouw te gaan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
Wat boeit het nou of het regent of niet, in het water wordt je toch wel natquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het wordt volgende week benauwd kutweer... zo'n 25 graden, en 50% kans op neerslag volgens het KNMI. Het is maar wat je mooi zwembad- en strandweer noemt
.
Zolang het 13&14 augustus maar redelijk droog is in Hildesheimquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het wordt volgende week benauwd kutweer... zo'n 25 graden, en 50% kans op neerslag volgens het KNMI. Het is maar wat je mooi zwembad- en strandweer noemt
.
Het lot heeft voor me beslistquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Sowieso niet achterover hangen, maar nog geen directe recreatieve plannenquote:Ga je de 2 weken lekker achterover hangen of staat er ook wat op het programma?
QFTquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zolang het 13&14 augustus maar redelijk droog is
Ik stel voor dat het vanaf 6 t/m 14 augustus zonnig en ongeveer 22 graden wordt, want dan heb ik een week vrijquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zolang het 13&14 augustus maar redelijk droog is in Hildesheim
Niks beters dan met benauwd weer lekker afkoelen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het wordt volgende week benauwd kutweer... zo'n 25 graden, en tot 50% kans op neerslag en maximaal 50% kans op zon volgens het KNMI. Het is maar wat je mooi zwembad- en strandweer noemt
.
Wat moet je DAAR nou?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zolang het 13&14 augustus maar redelijk droog is in Hildesheim
M'Era Lunaquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
www.meraluna.de
FEESTEN! En wilde seks in mn tentje met MPG natuurlijk
Alleen in de tentquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
www.meraluna.de
Pas maar op dat je tentje niet kaduk gaatquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
www.meraluna.de
Ik weet dat jij die wil, ik denk dat we het maar bij een kleine donatie houdenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Trevland, als je geen cadeautje weet voor over een paar weken, ik wil ooit nog zo'n eentje in mijn huis.
Ik heb je vorige week nog gemeet anders hoor!quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:10 schreef pgrferrari het volgende:
Wrm wil niemand mij meeten of mee naar een festival?
Altijd te druk of anders smoesjes
Heerlijk, seks met keiharde metal op de achtergrond!quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
www.meraluna.de
Wat een walgelijk pauper kitsch dingquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Trevland, als je geen cadeautje weet voor over een paar weken, ik wil ooit nog zo'n eentje in mijn huis.
Ben de 7de al samen met iemand andersquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:10 schreef pgrferrari het volgende:
Een glas?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet dat jij die wil, ik denk dat we het maar bij een kleine donatie houden
Dat bedoel ik niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb je vorige week nog gemeet anders hoor!
En bovendien te klein voor mijn drankcollectiequote:Op donderdag 28 juli 2011 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een walgelijk pauper kitsch ding
Meeten wil ik wel hoorquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:10 schreef pgrferrari het volgende:
Nou, niet in een stinkdixi.quote:
Wat voor smoesjes dan? Gaat het weer over het snurken?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:10 schreef pgrferrari het volgende:
Gooi hem vol met koffie, en je hebt hem binnen 5 minuten leegquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:12 schreef MPG het volgende:
[..]
En bovendien te klein voor mijn drankcollectie.
Nee natuurlijk niet in zo'n dixiquote:
Morgen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, zeg maar wanneer je een keer kan.
Hoeft niet volgende week ofzo.
Oh, dat het altijd afgezegd wordt oid.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou, niet in een stinkdixi.
[..]
Wat voor smoesjes dan? Gaat het weer over het snurken?
Ik heb al vervoerquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet in zo'n dixi. Maar ik neem aan dat we er ook nog naartoe moeten rijden. En terug. En zo zijn er vast nog meer opties
...
Heerlijk! Ik hou wel van zulke kitsche dingetjes zoals jij die noemt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een walgelijk pauper kitsch ding
Trusten DMquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:15 schreef DaMart het volgende:
Ik ga nog even lezen en daarna doe ik mijn ogen dicht en zien jullie me hier morgen wel weer een keer![]()
.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hèhè
Morgen stage en werken helaas.
Zaterdag ook werk.
Heel miss zondag.
Mweh... liever zoiets:quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Heerlijk! Ik hou wel van zulke kitsche dingetjes zoals jij die noemt.
[ afbeelding ]
Ik wil later een studeerkamer in beetje deze stijl. Daar zou hij an sich (als je het hout wat donkere maakt) best inpassen.
*zakdoekje geeftquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ZELFS de man met wie niemand wil meeten, wil niet met mij meetenGoedkope smoesjes en zo
![]()
![]()
Dat is me dan net weer iets te ouderwets. Barok en dergelijke heb ik weer wat minder mee. Teveel frommels, te weinig praktisch.quote:
Ik heb de site trouwens nog niet online gekregenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hèhè
Morgen stage en werken helaas.
Zaterdag ook werk.
Heel miss zondag.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ZELFS de man met wie niemand wil meeten, wil niet met mij meetenGoedkope smoesjes en zo
![]()
![]()
Ieuw, afschuwelijk. Het hele concept "studeerkamer" al. Net alsof, ooitquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Heerlijk! Ik hou wel van zulke kitsche dingetjes zoals jij die noemt.
[ afbeelding ]
Ik wil later een studeerkamer in beetje deze stijl. Daar zou hij an sich (als je het hout wat donkere maakt) best inpassen.
Keep on dreaming kerelquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is me dan net weer iets te ouderwets. Barok en dergelijke heb ik weer wat minder mee. Teveel frommels, te weinig praktisch.
Maar ik snap dat je zoiets erg mooi kan vinden. Ik denk dat je harp in de balzaal ook goed zou staan.
Ok.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb de site trouwens nog niet online gekregen
Maar heb komende 2 weken de tijd en dan MOET het
Niks heerlijker dan een goed en interessant boek lezen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Te weinig praktisch![]()
Nee een muur vol papier schiet lekker op qua praktisch
Daar kunnen wel meerdere harpen inquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is me dan net weer iets te ouderwets. Barok en dergelijke heb ik weer wat minder mee. Teveel frommels, te weinig praktisch.
Maar ik snap dat je zoiets erg mooi kan vinden. Ik denk dat je harp in de balzaal ook goed zou staan.
Ik wil een harpkamerquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ieuw, afschuwelijk. Het hele concept "studeerkamer" al. Net alsof, ooitStoppen
Wat een vertrouwen heb je toch weer in mij.quote:
Doe ik later wel, gewoon een stuk papier aan de muur, lekker op de muur tekenen of zoquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Te weinig praktisch![]()
Nee een muur vol papier schiet lekker op qua praktisch
Niets heerlijker dan een enorme keutel draaien zal je bedoelenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niks heerlijker dan een goed en interessant boek lezen.
Een heel orkest zowaar!quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Daar kunnen wel meerdere harpen in
[..]
Ik wil een harpkamer
Je kent me toch en ik ben het wel met je eens dat je dromen moet blijven hebbenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen heb je toch weer in mij.
Ook zalig, maar minder stimulerend.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niets heerlijker dan een enorme keutel draaien zal je bedoelen
Of beide combinerenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niets heerlijker dan een enorme keutel draaien zal je bedoelen
Ook mijn gefrustreerde oefenpingels? Mn arme burenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Een heel orkest zowaar!
Je mag wel een stukje van mijn studeerkamer als harpkamer. Ik hou wel van muziek op de achtergrond.
En ik wil een pjoeterkamer. EN riddle me? Die gaat er komen ook, snelquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:21 schreef douche-eendje het volgende:
Ik wil een harpkamerEn kasten vol bladmuziek.
Slaap Lekker STquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
Gelukt! In bed, met twintig lagen kleren aanSlaap lekker allemaal!
Ik krijg het al warm als ik aan je denkquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, het is geen droom. Dit was heel serieus.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je kent me toch en ik ben het wel met je eens dat je dromen moet blijven hebben
Computerkamerquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ik wil een pjoeterkamer. EN riddle me? Die gaat er komen ook, snel
Zelfs dan! Als je een leuk iemand bent om mee te babbelen vind ik het algauw best.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ook mijn gefrustreerde oefenpingels? Mn arme buren
Ik ken je langer dan vandaagquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oh, het is geen droom. Dit was heel serieus.
There shall be no "rest van het huis"quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
ComputerkamerEn dan zit je straks uuuuuren in die kamer te pjoeteren en vergeet je de rest van het huis.
Slaap lekker suikersnoetjequote:Op donderdag 28 juli 2011 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
Schijnbaar niet meer dus.quote:
Als ik dan deze 2 erin neer mag zetten:quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zelfs dan! Als je een leuk iemand bent om mee te babbelen vind ik het algauw best.
Computerhuis, het huis van een echte fokkerquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
There shall be no "rest van het huis"
Nja, dream on iddquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
En zo'n badkamer moet er later in mijn huis komen.
Absoluut! Ik denk dat ze er prachtig bij passen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Als ik dan deze 2 erin neer mag zetten:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] vind ik het prima
Juist ja, ik zie alweer het vertrouwen in mij.quote:
Die badkamer valt overigens qua prijs nog wel mee.quote:
Achja zo lang je mij sponsort heb ik er geen problemen meequote:Op donderdag 28 juli 2011 23:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Absoluut! Ik denk dat ze er prachtig bij passen.
[..]
Juist ja, ik zie alweer het vertrouwen in mij.
Nee het wordt echt wel een vet tof huis gewoonquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:27 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Computerhuis, het huis van een echte fokker
Ow, dan kun je mijn harpjes wel financieren?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Die badkamer valt overigens qua prijs nog wel mee.
Oh nee. Want ik heb veeeeeeeeels te weinig geld om al die dingen te kopen volgens jou en ga het dus allemaal zelf besteden om zover te komen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Achja zo lang je mij sponsort heb ik er geen problemen mee
Dat kun je combineren met mijn studeerkamer met een wand vol boeken, goede fauteuils en plaats voor mijn drankcollectie (whisky's, cognac, etc.).quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Daar kunnen wel meerdere harpen in
[..]
Ik wil een harpkamerEn kasten vol bladmuziek.
Zo rijk word ik nu ook weer niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:29 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ow, dan kun je mijn harpjes wel financieren?
Geen probleem met eenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oh nee. Want ik heb veeeeeeeeels te weinig geld om al die dingen te kopen volgens jou en ga het dus allemaal zelf besteden om zover te komen.
Kijk! MPG weet wat een goede man wil!quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kun je combineren met mijn studeerkamer met een wand vol boeken, goede fauteuils en plaats voor mijn drankcollectie (whisky's, cognac, etc.).
Sounds perfect. Nu nog geld voor de harpjesquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kun je combineren met mijn studeerkamer met een wand vol boeken, goede fauteuils en plaats voor mijn drankcollectie (whisky's, cognac, etc.).
Ik wil dit niet snappen, vrees ikquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het wordt echt wel een vet tof huis gewoon![]()
Met een speciale pjoeterhoek die een prominente plaats in de woonkamer inneemt. En waarvoor ik 8 extra stopcontacten heb laten inbouwen. En Cat 6 UTP door het hele huis. En een patchpanel in de meterkast. Dat soort fratsen. Gewoon, hak zin in
En dat bedoel ik. Wat jij uitgeeft aan al die high-tech spul zou ik dus eerder in zo'n leeskamer stoppen.quote:
Mja, dat kanquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En dat bedoel ik. Wat jij uitgeeft aan al die high-tech spul zou ik dus eerder in zo'n leeskamer stoppen.
Hey Pienquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:34 schreef Pien85 het volgende:
Avond
Voor het geval iemand mij gemist heeft... Ik zit midden in een (spoed) verhuizing, heb in de (tijdelijke) nieuwe ruimte nog geen fatsoenlijk internet dus ben soms tetherend online.
Mijn moeder is ernstig ziek. Dus ik ben er even niet
Thnx.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Pien![]()
Wat een drukte
Stevige Knuff
Zo! Dan komt er opeens veel op je dak. Heel veel beterschap toegewenst voor je moeder.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:34 schreef Pien85 het volgende:
Avond
Voor het geval iemand mij gemist heeft... Ik zit midden in een (spoed) verhuizing, heb in de (tijdelijke) nieuwe ruimte nog geen fatsoenlijk internet dus ben soms tetherend online.
Mijn moeder is ernstig ziek (dat weet ik sinds een dag na het begin van de verhuizing). Dus ik ben er even niet
Ben ik met je eens, hoewel onpraktisch? je kan er slapen en daar dient een slaapkamer toch voorquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Alhoewel zeer onpraktisch vind ik dit ook nog steeds een leuke slaapkamer.
Dat gaat waarschijnlijk niet meer werken. Toch bedanktquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zo! Dan komt er opeens veel op je dak. Heel veel beterschap toegewenst voor je moeder.
Lekker naar buiten kijken vanuit bedquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat je veel huizen tegenkomt waar je zo'n inrichting mogelijk kan maken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, hoewel onpraktisch? je kan er slapen en daar dient een slaapkamer toch voor
Dat is waar maar wat is er mis met je eigen huis laten bouwenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je veel huizen tegenkomt waar je zo'n inrichting mogelijk kan maken.
En dan zo'n dakkappelletje? Dan moet ik gelijk een kast van een huis bouwen wil je zoiets redelijk mooi laten lijken en zoveel geld zal ik inderdaad niet hebben.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is waar maar wat is er mis met je eigen huis laten bouwen
Laplands?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten Pienquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:38 schreef Pien85 het volgende:
En nu maar 's proberen te slapen als ik nog weet hoe dat moet. Is inmiddels alweer een dag of 4 geleden.
Ik ken het probleemquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En dan zo'n dakkappelletje? Dan moet ik gelijk een kast van een huis bouwen wil je zoiets redelijk mooi laten lijken en zoveel geld zal ik inderdaad niet hebben.
Samen sterren kijkenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:37 schreef douche-eendje het volgende:
Sterkte pien
[..]
Lekker naar buiten kijken vanuit bed
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de locatie niet weet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |