Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
iddquote:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 27-07-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 102 Omdatappel
02. 096 pgrferrari
03. 068 littledrummergirl
04. 060 Yuki
05. 057 Dr_Flash
06. 057 wel.o.k
07. 054 douche-eendje
08. 041 JJH
09. 037 goldfinger1963
10. 032 cablegunmaster
11. 030 summer2bird
12. 028 KapiteinGasthof
13. 026 Barreltje
14. 026 Joysa
15. 025 MPG
16. 021 DaMart
17. 018 MaleDuck
18. 018 Solique
19. 017 PeZu
20. 016 Toekito
Reeks-statistieken!
GMTAquote:
Ik heb er nog steeds 21 hoorquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
even de juiste cijfers van gisteren neerzetten
[..]
Wat een record...quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
even de juiste cijfers van gisteren neerzetten
[..]
Knop gevondenquote:
Dat wordt wat bij de BBQ.quote:
Hey WWquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat wordt wat bij de BBQ.
En hallo KSC.
Ohoh.. Bel gauw de AIVDquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijvenom echt te oefenen doe ik aan paintball
Shooters speel je op een PC!quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:36 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Ohoh.. Bel gauw de AIVD
XDoos of PC?
Van je paintball-pistooltje?quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Van je paintball-pistooltje?
Liever njet! Dan kan ik weer een broek en overhemd weggooien.
PC zekerquote:
overalletje aan doen en bivakquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Van je paintball-pistooltje?
Liever njet! Dan kan ik weer een broek en overhemd weggooien.
Dat ook en lang niet zo precies als op de pcquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:37 schreef Diovarus het volgende:
[..]
PC zeker
Snap die controller nooit voor een shooter, sport games wel maar shooters
En het is zo simpel! Linkerpookje om te lopen, rechterbumper om te schieten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:37 schreef Diovarus het volgende:
[..]
PC zeker
Snap die controller nooit voor een shooter, sport games wel maar shooters
Zelfs dan! Liever een vetvlekje van een heerlijke burger die dag dan paintball-wonden.quote:
Heeft RN zich weer verstoptquote:
QFTquote:
Zodra ik met een xdoos online kom, ben ik om de minuut dood.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En het is zo simpel! Linkerpookje om te lopen, rechterbumper om te schieten.
Blauwe plekken zijn stoerquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En het is zo simpel! Linkerpookje om te lopen, rechterbumper om te schieten.
[..]
Zelfs dan! Liever een vetvlekje van een heerlijke burger die dag dan paintball-wonden.
Als het goed is komt het allemaal goed, dank voor je aanbod. Ik haal je sowieso rond 3 uur opquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Maar Trev, als je nog hulp nodig hebt met het opzetten en dergelijke, moet je het maar even laten horen. Vanaf drie uur kan je me oppikken.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ken het, hier is nog 4 nachten en dan weer samen
Maar online is ook hele andere poep. Alleen mensen die dagen trainen kunnen daarin meekomen. Dus of je moet je sociale leven opgeven, of daar afgemaakt worden.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:40 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Zodra ik met een xdoos online kom, ben ik om de minuut dood.
Je kent vast wel die mensen die met een loop rondjes draaien. Dat ben ik dan
Juist! Ik loop naar een meisje en laat haar mijn blauwe plek zien en ze valt in een katzwijm voor mij?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Blauwe plekken zijn stoervallen dames op
Zo ongeveerquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Maar online is ook hele andere poep. Alleen mensen die dagen trainen kunnen daarin meekomen. Dus of je moet je sociale leven opgeven, of daar afgemaakt worden.
* Woeste_Woerd komt online ook absoluut niet mee met de rest, maar kan verder wel een aardig spelletje spelen.
[..]
Juist! Ik loop naar een meisje en laat haar mijn blauwe plek zien en ze valt in een katzwijm voor mij?
Waar?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Maar vertel eens? Wie komen er nu allemaal?
3 uit de PM staan nog op misschienquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Hierquote:
Vooral als de blauwe plek mooi groot is.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Maar online is ook hele andere poep. Alleen mensen die dagen trainen kunnen daarin meekomen. Dus of je moet je sociale leven opgeven, of daar afgemaakt worden.
* Woeste_Woerd komt online ook absoluut niet mee met de rest, maar kan verder wel een aardig spelletje spelen.
[..]
Juist! Ik loop naar een meisje en laat haar mijn blauwe plek zien en ze valt in een katzwijm voor mij?
Hier onder anderequote:
Wie is de misschien en wie de zeker? Zovaak kom ik ook niet om alle statussen van iedereen te weten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
3 uit de PM staan nog op misschiende rest zeker
[..]
Hier
Hier niet, voor zo ver ik weetquote:
Kan ik wel voor zorgenquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:43 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Vooral als de blauwe plek mooi groot is.
Marijke, Sym en Joysa zijn de misschienquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wie is de misschien en wie de zeker? Zovaak kom ik ook niet om alle statussen van iedereen te weten.
Dan doe me er maar eentje op de bovenarm. Die is nog redelijk makkelijk te tonen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:43 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Vooral als de blauwe plek mooi groot is.
Gewoon je magazijn leeg schieten op de zelfde plekquote:
Dat is wel goed te regelenquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan doe me er maar eentje op de bovenarm. Die is nog redelijk makkelijk te tonen.
Oké.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Marijke, Sym en Joysa zijn de misschien
ah, kquote:
Knappe vent wie dat volhoudquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:45 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Gewoon je magazijn leeg schieten op de zelfde plek
Nope, hoezo dan, wil je op nijntje liggen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:45 schreef pgrferrari het volgende:
Trev, heb jij dat kussen toevallig meegenomen?
Huh waar?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Rond Haarlem even na vijf uur... zoals ik eerder al zei: best vermakelijk dat gezicht van die vent in zijn cabrio die ik inhaalde tijdens de stortbuiquote:
Ja, anders kan ik niet slapen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope, hoezo dan, wil je op nijntje liggen?
Nee hoor, zijn te weinig dames voorquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Jezus. Ik zeg komen en half KSC zit weer te geilbakken.
En daarom moet je in een cabrio ook gaatjes boren in de bodemplaatquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Rond Haarlem even na vijf uur... zoals ik eerder al zei: best vermakelijk dat gezicht van die vent in zijn cabrio die ik inhaalde tijdens de stortbui.
Dan was de hele KSC aan het geilbakken geslagen!quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee hoor, zijn te weinig dames voor
quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Rond Haarlem even na vijf uur... zoals ik eerder al zei: best vermakelijk dat gezicht van die vent in zijn cabrio die ik inhaalde tijdens de stortbui.
Er ontbreken wel een aantal essentiële pionnen vanavond jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee hoor, zijn te weinig dames voor
Is daar wat mis mee danquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan was de hele KSC aan het geilbakken geslagen!
Slapen op Nijntjequote:
Das zeker wel humorquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij het eerste het beste tankstation sloeg hij wel af... ik denk dat hij zijn zwembroek even ging aantrekkenquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:48 schreef MPG het volgende:
[..]
En daarom moet je in een cabrio ook gaatjes boren in de bodemplaat.
Wel als een informatieve vraag hierdoor verkeerd wordt uitgelegd.quote:
Ja wanneer gaan jullie nou eens neuken eigenlijk?quote:
Slaap lekker Yuuksquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:49 schreef Yuki het volgende:
Brood gesmeerd, tas gepakt, was opgeruimd...
Bedtijd![]()
![]()
Hoezo zou ik een boefje zijnquote:
Trusten Yuksquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:49 schreef Yuki het volgende:
Bedtijd![]()
![]()
Het was kiezen tussen Nijntje en Meneer de Uilquote:
quote:
Trusten Yukiquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:49 schreef Yuki het volgende:
Bedtijd![]()
![]()
Zzzlaap ze!quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:49 schreef Yuki het volgende:
Bedtijd![]()
![]()
Echt wel, tussen de buien doorquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Het is niet echt een cabrio-jaar dit jaar.
Als hij eens een keer uit Limbabwe vertrekt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wanneer gaan jullie nou eens neuken eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |