Zelfs dan! Als je een leuk iemand bent om mee te babbelen vind ik het algauw best.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ook mijn gefrustreerde oefenpingels? Mn arme buren
Ik ken je langer dan vandaagquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oh, het is geen droom. Dit was heel serieus.
There shall be no "rest van het huis"quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
ComputerkamerEn dan zit je straks uuuuuren in die kamer te pjoeteren en vergeet je de rest van het huis.
Slaap lekker suikersnoetjequote:Op donderdag 28 juli 2011 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
Gelukt! In bed, met twintig lagen kleren aanSlaap lekker allemaal!
Schijnbaar niet meer dus.quote:
Als ik dan deze 2 erin neer mag zetten:quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zelfs dan! Als je een leuk iemand bent om mee te babbelen vind ik het algauw best.
Computerhuis, het huis van een echte fokkerquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
There shall be no "rest van het huis"
Nja, dream on iddquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
En zo'n badkamer moet er later in mijn huis komen.
Absoluut! Ik denk dat ze er prachtig bij passen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Als ik dan deze 2 erin neer mag zetten:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] vind ik het prima
Juist ja, ik zie alweer het vertrouwen in mij.quote:
Die badkamer valt overigens qua prijs nog wel mee.quote:
Achja zo lang je mij sponsort heb ik er geen problemen meequote:Op donderdag 28 juli 2011 23:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Absoluut! Ik denk dat ze er prachtig bij passen.
[..]
Juist ja, ik zie alweer het vertrouwen in mij.
Nee het wordt echt wel een vet tof huis gewoonquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:27 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Computerhuis, het huis van een echte fokker
Ow, dan kun je mijn harpjes wel financieren?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Die badkamer valt overigens qua prijs nog wel mee.
Oh nee. Want ik heb veeeeeeeeels te weinig geld om al die dingen te kopen volgens jou en ga het dus allemaal zelf besteden om zover te komen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Achja zo lang je mij sponsort heb ik er geen problemen mee
Dat kun je combineren met mijn studeerkamer met een wand vol boeken, goede fauteuils en plaats voor mijn drankcollectie (whisky's, cognac, etc.).quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Daar kunnen wel meerdere harpen in
[..]
Ik wil een harpkamerEn kasten vol bladmuziek.
Zo rijk word ik nu ook weer niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:29 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ow, dan kun je mijn harpjes wel financieren?
Geen probleem met eenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oh nee. Want ik heb veeeeeeeeels te weinig geld om al die dingen te kopen volgens jou en ga het dus allemaal zelf besteden om zover te komen.
Kijk! MPG weet wat een goede man wil!quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kun je combineren met mijn studeerkamer met een wand vol boeken, goede fauteuils en plaats voor mijn drankcollectie (whisky's, cognac, etc.).
Sounds perfect. Nu nog geld voor de harpjesquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kun je combineren met mijn studeerkamer met een wand vol boeken, goede fauteuils en plaats voor mijn drankcollectie (whisky's, cognac, etc.).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |