*zakdoekje geeftquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ZELFS de man met wie niemand wil meeten, wil niet met mij meetenGoedkope smoesjes en zo
![]()
![]()
Dat is me dan net weer iets te ouderwets. Barok en dergelijke heb ik weer wat minder mee. Teveel frommels, te weinig praktisch.quote:
Ik heb de site trouwens nog niet online gekregenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hèhè
Morgen stage en werken helaas.
Zaterdag ook werk.
Heel miss zondag.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ZELFS de man met wie niemand wil meeten, wil niet met mij meetenGoedkope smoesjes en zo
![]()
![]()
Ieuw, afschuwelijk. Het hele concept "studeerkamer" al. Net alsof, ooitquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Heerlijk! Ik hou wel van zulke kitsche dingetjes zoals jij die noemt.
[ afbeelding ]
Ik wil later een studeerkamer in beetje deze stijl. Daar zou hij an sich (als je het hout wat donkere maakt) best inpassen.
Keep on dreaming kerelquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is me dan net weer iets te ouderwets. Barok en dergelijke heb ik weer wat minder mee. Teveel frommels, te weinig praktisch.
Maar ik snap dat je zoiets erg mooi kan vinden. Ik denk dat je harp in de balzaal ook goed zou staan.
Ok.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb de site trouwens nog niet online gekregen
Maar heb komende 2 weken de tijd en dan MOET het
Niks heerlijker dan een goed en interessant boek lezen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Te weinig praktisch![]()
Nee een muur vol papier schiet lekker op qua praktisch
Daar kunnen wel meerdere harpen inquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is me dan net weer iets te ouderwets. Barok en dergelijke heb ik weer wat minder mee. Teveel frommels, te weinig praktisch.
Maar ik snap dat je zoiets erg mooi kan vinden. Ik denk dat je harp in de balzaal ook goed zou staan.
Ik wil een harpkamerquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ieuw, afschuwelijk. Het hele concept "studeerkamer" al. Net alsof, ooitStoppen
Wat een vertrouwen heb je toch weer in mij.quote:
Doe ik later wel, gewoon een stuk papier aan de muur, lekker op de muur tekenen of zoquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Te weinig praktisch![]()
Nee een muur vol papier schiet lekker op qua praktisch
Niets heerlijker dan een enorme keutel draaien zal je bedoelenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niks heerlijker dan een goed en interessant boek lezen.
Een heel orkest zowaar!quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Daar kunnen wel meerdere harpen in
[..]
Ik wil een harpkamer
Je kent me toch en ik ben het wel met je eens dat je dromen moet blijven hebbenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen heb je toch weer in mij.
Ook zalig, maar minder stimulerend.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niets heerlijker dan een enorme keutel draaien zal je bedoelen
Of beide combinerenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niets heerlijker dan een enorme keutel draaien zal je bedoelen
Ook mijn gefrustreerde oefenpingels? Mn arme burenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Een heel orkest zowaar!
Je mag wel een stukje van mijn studeerkamer als harpkamer. Ik hou wel van muziek op de achtergrond.
En ik wil een pjoeterkamer. EN riddle me? Die gaat er komen ook, snelquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:21 schreef douche-eendje het volgende:
Ik wil een harpkamerEn kasten vol bladmuziek.
Slaap Lekker STquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
Gelukt! In bed, met twintig lagen kleren aanSlaap lekker allemaal!
Ik krijg het al warm als ik aan je denkquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
Gelukt! In bed, met twintig lagen kleren aanSlaap lekker allemaal!
Oh, het is geen droom. Dit was heel serieus.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je kent me toch en ik ben het wel met je eens dat je dromen moet blijven hebben
Computerkamerquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ik wil een pjoeterkamer. EN riddle me? Die gaat er komen ook, snel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |