Ik weet dat jij die wil, ik denk dat we het maar bij een kleine donatie houdenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Trevland, als je geen cadeautje weet voor over een paar weken, ik wil ooit nog zo'n eentje in mijn huis.
Ik heb je vorige week nog gemeet anders hoor!quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:10 schreef pgrferrari het volgende:
Wrm wil niemand mij meeten of mee naar een festival?
Altijd te druk of anders smoesjes
Heerlijk, seks met keiharde metal op de achtergrond!quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
www.meraluna.de
FEESTEN! En wilde seks in mn tentje met MPG natuurlijk
Wat een walgelijk pauper kitsch dingquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Trevland, als je geen cadeautje weet voor over een paar weken, ik wil ooit nog zo'n eentje in mijn huis.
Ben de 7de al samen met iemand andersquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:10 schreef pgrferrari het volgende:
Een glas?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet dat jij die wil, ik denk dat we het maar bij een kleine donatie houden
Dat bedoel ik niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb je vorige week nog gemeet anders hoor!
En bovendien te klein voor mijn drankcollectiequote:Op donderdag 28 juli 2011 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een walgelijk pauper kitsch ding
Meeten wil ik wel hoorquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:10 schreef pgrferrari het volgende:
Nou, niet in een stinkdixi.quote:
Wat voor smoesjes dan? Gaat het weer over het snurken?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:10 schreef pgrferrari het volgende:
Gooi hem vol met koffie, en je hebt hem binnen 5 minuten leegquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:12 schreef MPG het volgende:
[..]
En bovendien te klein voor mijn drankcollectie.
Nee natuurlijk niet in zo'n dixiquote:
Morgen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, zeg maar wanneer je een keer kan.
Hoeft niet volgende week ofzo.
Oh, dat het altijd afgezegd wordt oid.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou, niet in een stinkdixi.
[..]
Wat voor smoesjes dan? Gaat het weer over het snurken?
Ik heb al vervoerquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet in zo'n dixi. Maar ik neem aan dat we er ook nog naartoe moeten rijden. En terug. En zo zijn er vast nog meer opties
...
Heerlijk! Ik hou wel van zulke kitsche dingetjes zoals jij die noemt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een walgelijk pauper kitsch ding
Trusten DMquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:15 schreef DaMart het volgende:
Ik ga nog even lezen en daarna doe ik mijn ogen dicht en zien jullie me hier morgen wel weer een keer![]()
.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hèhè
Morgen stage en werken helaas.
Zaterdag ook werk.
Heel miss zondag.
Mweh... liever zoiets:quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Heerlijk! Ik hou wel van zulke kitsche dingetjes zoals jij die noemt.
[ afbeelding ]
Ik wil later een studeerkamer in beetje deze stijl. Daar zou hij an sich (als je het hout wat donkere maakt) best inpassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |