Mag ik een kampvuur voor je komen aanleggen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
Wollen onderbroeken ja! En human dekens graag...
Godver.quote:
Neuh, eigk niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is er niet eens vanuit STA een Breda-meet of zo? Daar zou ik best heen willen
Als je het nu zo koud hebt dat je wollen onderbroeken nodig hebt ben je volgens mij ziekjes. Dan ga ik toch maar niet voor human deken spelen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
Wollen onderbroeken ja! En human dekens graag...
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Godver.
Weer eens een gevalletje 'al is de edit nog zo snel, de quote die achterhaalt 'm wel'
Oh ja dat moet ook nog een keer idd. Nou ja, eerst maar eens verhuizen. Verbinding Dv - Bd is gewoon beter dan Ut - Bd ookquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Neuh, eigk niet.
Maar je mag best een keer komen.
Kunnen we miss gelijk de boemel meepakken in Zeeland en daar pitten.
Ben vanaf 28 aug vrij.
toeren jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nachtje buiten slapen ja? Of ga je cabriotoeren?
En zeker ook geen dekens die weten, hmm?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
En dan niet van die gelovige dekens hè? Lezen gaat lekker, Mart
Gewoon lekker lui 1 trein toch?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja dat moet ook nog een keer idd. Nou ja, eerst maar eens verhuizen. Verbinding Dv - Bd is gewoon beter dan Ut - Bd ook
Heerlijk.quote:
Slaap ze.quote:
Ut-Bd heb je een rechtstreekse stopper manquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja dat moet ook nog een keer idd. Nou ja, eerst maar eens verhuizen. Verbinding Dv - Bd is gewoon beter dan Ut - Bd ook
Da's mooi, want na morgen ben ik 2 weken vrijquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Heerlijk.Volgende week is het helemaal de week daarvoor als ik buienradar zo mag geloven.
Slaap lekker mopquote:
Ik ben benieuwd naar wat je ervan vindt als je het uit hebtquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
En dan niet van die gelovige dekens hè? Lezen gaat lekker, Mart
Geen zaklamp op je telefoon?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
Ziekjes? Aan het kamperen bedoel je! Nu eens zien of ik zonder lenzen en in het donker de weg terug kan vinden
Uitstekende timing heb je! Volgende week wordt het echt mooi weer Zwembad en strandweer.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:02 schreef D. het volgende:
[..]
Da's mooi, want na morgen ben ik 2 weken vrij
Ja preciesquote:
Oeh, das mooi, goed weer tijdens mijn vakantiequote:Op donderdag 28 juli 2011 23:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Uitstekende timing heb je! Volgende week wordt het echt mooi weer Zwembad en strandweer.
Ga je de 2 weken lekker achterover hangen of staat er ook wat op het programma?
Pleerol onder de arm en banjeren maarquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
Ziekjes? Aan het kamperen bedoel je! Nu eens zien of ik zonder lenzen en in het donker de weg terug kan vinden
Het wordt volgende week benauwd kutweer... zo'n 25 graden, en tot 50% kans op neerslag en maximaal 50% kans op zon volgens het KNMIquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Uitstekende timing heb je! Volgende week wordt het echt mooi weer Zwembad en strandweer.
Ga je de 2 weken lekker achterover hangen of staat er ook wat op het programma?
Ah! Een echte die-hard die tegen de stormwinden in kampeert, van het vlees op de BBQ een soep trekt vanwege alle regen en niet opziet om zelf met het toilet-rolletje naar het toiletgebouw te gaan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
Wat boeit het nou of het regent of niet, in het water wordt je toch wel natquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het wordt volgende week benauwd kutweer... zo'n 25 graden, en 50% kans op neerslag volgens het KNMI. Het is maar wat je mooi zwembad- en strandweer noemt
.
Zolang het 13&14 augustus maar redelijk droog is in Hildesheimquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het wordt volgende week benauwd kutweer... zo'n 25 graden, en 50% kans op neerslag volgens het KNMI. Het is maar wat je mooi zwembad- en strandweer noemt
.
Het lot heeft voor me beslistquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Sowieso niet achterover hangen, maar nog geen directe recreatieve plannenquote:Ga je de 2 weken lekker achterover hangen of staat er ook wat op het programma?
QFTquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zolang het 13&14 augustus maar redelijk droog is
Ik stel voor dat het vanaf 6 t/m 14 augustus zonnig en ongeveer 22 graden wordt, want dan heb ik een week vrijquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zolang het 13&14 augustus maar redelijk droog is in Hildesheim
Niks beters dan met benauwd weer lekker afkoelen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het wordt volgende week benauwd kutweer... zo'n 25 graden, en tot 50% kans op neerslag en maximaal 50% kans op zon volgens het KNMI. Het is maar wat je mooi zwembad- en strandweer noemt
.
Wat moet je DAAR nou?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zolang het 13&14 augustus maar redelijk droog is in Hildesheim
M'Era Lunaquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
www.meraluna.de
FEESTEN! En wilde seks in mn tentje met MPG natuurlijk
Alleen in de tentquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
www.meraluna.de
Pas maar op dat je tentje niet kaduk gaatquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
www.meraluna.de
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |