Ik wil dit niet snappen, vrees ikquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het wordt echt wel een vet tof huis gewoon![]()
Met een speciale pjoeterhoek die een prominente plaats in de woonkamer inneemt. En waarvoor ik 8 extra stopcontacten heb laten inbouwen. En Cat 6 UTP door het hele huis. En een patchpanel in de meterkast. Dat soort fratsen. Gewoon, hak zin in
En dat bedoel ik. Wat jij uitgeeft aan al die high-tech spul zou ik dus eerder in zo'n leeskamer stoppen.quote:
Mja, dat kanquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En dat bedoel ik. Wat jij uitgeeft aan al die high-tech spul zou ik dus eerder in zo'n leeskamer stoppen.
Hey Pienquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:34 schreef Pien85 het volgende:
Avond
Voor het geval iemand mij gemist heeft... Ik zit midden in een (spoed) verhuizing, heb in de (tijdelijke) nieuwe ruimte nog geen fatsoenlijk internet dus ben soms tetherend online.
Mijn moeder is ernstig ziek. Dus ik ben er even niet
Thnx.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Pien![]()
Wat een drukte
Stevige Knuff
Zo! Dan komt er opeens veel op je dak. Heel veel beterschap toegewenst voor je moeder.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:34 schreef Pien85 het volgende:
Avond
Voor het geval iemand mij gemist heeft... Ik zit midden in een (spoed) verhuizing, heb in de (tijdelijke) nieuwe ruimte nog geen fatsoenlijk internet dus ben soms tetherend online.
Mijn moeder is ernstig ziek (dat weet ik sinds een dag na het begin van de verhuizing). Dus ik ben er even niet
Ben ik met je eens, hoewel onpraktisch? je kan er slapen en daar dient een slaapkamer toch voorquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Alhoewel zeer onpraktisch vind ik dit ook nog steeds een leuke slaapkamer.
Dat gaat waarschijnlijk niet meer werken. Toch bedanktquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zo! Dan komt er opeens veel op je dak. Heel veel beterschap toegewenst voor je moeder.
Lekker naar buiten kijken vanuit bedquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat je veel huizen tegenkomt waar je zo'n inrichting mogelijk kan maken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, hoewel onpraktisch? je kan er slapen en daar dient een slaapkamer toch voor
Dat is waar maar wat is er mis met je eigen huis laten bouwenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je veel huizen tegenkomt waar je zo'n inrichting mogelijk kan maken.
En dan zo'n dakkappelletje? Dan moet ik gelijk een kast van een huis bouwen wil je zoiets redelijk mooi laten lijken en zoveel geld zal ik inderdaad niet hebben.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is waar maar wat is er mis met je eigen huis laten bouwen
Laplands?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten Pienquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:38 schreef Pien85 het volgende:
En nu maar 's proberen te slapen als ik nog weet hoe dat moet. Is inmiddels alweer een dag of 4 geleden.
Ik ken het probleemquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En dan zo'n dakkappelletje? Dan moet ik gelijk een kast van een huis bouwen wil je zoiets redelijk mooi laten lijken en zoveel geld zal ik inderdaad niet hebben.
Samen sterren kijkenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:37 schreef douche-eendje het volgende:
Sterkte pien
[..]
Lekker naar buiten kijken vanuit bed
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de locatie niet weet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |