SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
[ Bericht 2% gewijzigd door Omdatappel op 28-07-2011 21:10:46 ]Omdat peer.
Geen ideequote:Op donderdag 28 juli 2011 21:05 schreef Omdatappel het volgende:
Hij stond hier andersom, hoe kan dat.
Proestquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen ideeForum vond mij een grotere winnaar denk ik dan jij
Ik ga huilen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen ideeForum vond mij een grotere winnaar denk ik dan jij
Huh?! Krijg ik WEER de schuld?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nietes. Altijd die wagelijke leugens bij jou
Jubquote:
Strotttouw is leukerquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:09 schreef Hooidraad het volgende:
O nee, nu ben ik weer Strotouw zeker?
Jij snapt 'm.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:09 schreef Hooidraad het volgende:
O nee, nu ben ik weer Strotouw zeker?
Blijf eensquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:10 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Verkapte doodverwensing.
Mooood!! mooooood!!!
Sorry Appeltjes, maar nu kunnen we wel roddelenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag de volgorde van de nummer 1 en 2 veranderen. Dan kan ik nog beetje genieten van het eindequote:Op donderdag 28 juli 2011 21:13 schreef Hooidraad het volgende:
Strotouw voorspelt
1. Ban voor Flips
2. Einde van deze SCMijn nieuwe bikiniquote:![]()
Cute.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fel donker blauw en dan af en toe een roze en geel streepje
Ik las verwekt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:19 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Als de tijd rijp is en ik het verwerkt heb
quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan zou ie een omgebouwd vrouwtje zijn, kan best tot een mogelijkheid behoren
Ik was hier nog nooit geweest, dus ik dacht ik kom hier maar eensquote:
Ik verdenk hem ervan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan zou ie een omgebouwd vrouwtje zijn, kan best tot een mogelijkheid behoren
Oké, sorry.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:22 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik emogif wanneer ik daar zin in heb ja.
Gezelligquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik was hier nog nooit geweest, dus ik dacht ik kom hier maar eens
Je bent niet de enigequote:
Goeie bijnaamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:26 schreef Flippiee het volgende:
APPELwat is dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:26 schreef Flippiee het volgende:
APPELOh oh oh, die is LIEVVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat peer.
Dat ook.quote:
Hoi fanquote:
Ik heb nog nooit meisjes in bikini gezien.quote:
Hehe, twee bikini's, over elkaar toch.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JajaHad bijna nog een gekocht in licht groen maar goed
quote:
Gewoon altijdquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hehe, twee bikini's, over elkaar toch.
Spannend.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit meisjes in bikini gezien.
Deed ik vroeger wel eens. Wel matchend uiteraardquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Of bovenstukje van de één, broekje van de ander.
Van die paupers die dan NIET matchend doen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Deed ik vroeger wel eens. Wel matchend uiteraard
Ja, hoe was het?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Stiekem gezwommen met een meisje hoor.
Sowiesoquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Van die paupers die dan NIET matchend doen.
Panterprint en streepjes.
Tof!quote:
Nah, ik vind panterprint eigenlijk niet echt leuk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sowiesopanterprint alleen als je echt een goed lijf hebt, okee maar anders
Sowieso, een vriendin van vroeger droeg in ene panterprint en gedroeg zich als een hoertje. Sindsdien verafschuw ik panterprint helemaalquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Tof!
[..]
Nah, ik vind panterprint eigenlijk niet echt leuk.
Samen van de glijbaan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Tof!
[..]
Nah, ik vind panterprint eigenlijk niet echt leuk.
Er zijn overal wel liedjes over.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er is een liedje over een glijbaan maar ben hem vergeten
Ik ken er wel een over een achtbaanquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan dat barbiemeisje waar de haifs zo vaak op FOK! is besproken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sowieso, een vriendin van vroeger droeg in ene panterprint en gedroeg zich als een hoertje. Sindsdien verafschuw ik panterprint helemaal
Ja de bjoetiequeen even haar naam kwijt als je het zegt, zeg ik oja.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan dat barbiemeisje waar de haifs zo vaak op FOK! is besproken.
Geen idee hoe ze heet.
Anita?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja de bjoetiequeen even haar naam kwijt als je het zegt, zeg ik oja.
zo van: glije glije glije in een wagentjequote:Op donderdag 28 juli 2011 21:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Berg in de fikkkquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:36 schreef JanPiraat het volgende:
als je je nek breekt heb je niks aan de fysio niks niks niks aan de fysio
Iets van Mascha ofzo?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja de bjoetiequeen even haar naam kwijt als je het zegt, zeg ik oja.
Hoi Jan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:36 schreef JanPiraat het volgende:
als je je nek breekt heb je niks aan de fysio niks niks niks aan de fysio
quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:36 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
zo van: glije glije glije in een wagentje
vegen en dweilen CSI Damscoooooquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
sporenonderzoek sporenonderzoek wutttt sporenonderzoek sporenonderzoek yeahhhh
Spaghettiquote:
Ja gaat lekkerquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zoiets ja.
[..]
Best wel goed! En met jou dan?
Eventjes pauze van het harde werken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja gaat lekkeren nog weekend ook
Neh, samen toch.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We hadden iemand (Appel) nodig om even een kanon door de kerk te schieten
Wij zijn een lont en appel stak ons af.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We hadden iemand (Appel) nodig om even een kanon door de kerk te schieten
Hihi, zo van, boem.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wij zijn een lont en appel stak ons af.
Mja, iemand moet het doen dan hè.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Das waar maar jij begon de revolutie
En het is kogel door de kerk, geen kanon
Boemdoef?quote:
Oh, gaat er dan iemand dood?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Twee kogels in een kerk is niet nodig hoor
Weet niet, je weet maar nooitquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Boemdoef?
[..]
Oh, gaat er dan iemand dood?
Je verstoort alleen de dominee die bezig is met een kindje.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Boemdoef?
[..]
Oh, gaat er dan iemand dood?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me Commander.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:47 schreef K-Cash het volgende:
Dankje ik kreeg een hartaanval en epilepsie tegelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2+2=5 met heel erg grote waardes van 2
Blijf Godverdomme van me bier af vuile kuthoer BAM
Hè jakkes.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je verstoort alleen de dominee die bezig is met een kindje.
Ik strijd voor een betere wereldquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:48 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Dankje ik kreeg een hartaanval en epilepsie tegelijk.
Ja, oké. Goed plan.quote:
Dit.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:48 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ik alleen een hartaanval en paniekaanvalquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:48 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Doe maar hardquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:49 schreef FreezePop het volgende:
er zijn genoeg mensen die wel een kogel verdiene.
Ah okee.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:50 schreef FreezePop het volgende:
[..]
gewoon de waarheid. als je die niet kan hebben heb je pech
Ik word bang.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:49 schreef FreezePop het volgende:
er zijn genoeg mensen die wel een kogel verdienen.
hey applequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank u mooie appel.quote:
duidelijkquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach, hoe had ik volgens je verwachtingen moeten reageren dan?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:53 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
hey appleIk heb nooit een teddybeer gehad joh, sufferd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
Awh.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:53 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dank u mooie appel.
Als je het niet erg vind heb ik het zakdoekje vervangen door een handdoek ( no joke )
And Strotouw it is.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb nooit een teddybeer gehad joh, sufferd.
Ik woon in een kasteel met bodyguards en een slotgracht vol krokodillen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:56 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Kun je beter een bunker om je huis bouwen.
Ik kom in een kasteeltoren wonenquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik woon in een kasteel met bodyguards en een slotgracht vol krokodillen.
Ik geloof dat ik nog nooit zo verkouden ben geweest.quote:
Bodyguards houden het lot niet tegen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik woon in een kasteel met bodyguards en een slotgracht vol krokodillen.
Ik wil je wel verzorgenquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:57 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik nog nooit zo verkouden ben geweest.
Neusspray
Hoestmiddel
shitload aan keelsnoepjes
En ik zit onder de ibru ..
Kusjes op.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:57 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik nog nooit zo verkouden ben geweest.
Neusspray
Hoestmiddel
shitload aan keelsnoepjes
En ik zit onder de ibru ..
Doe niet zo gemeen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:57 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Bodyguards houden het lot niet tegen.
Dat is fijn !quote:
Handkusjes terug want ik wil je niet besmetten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kusjes op.
[..]
Doe niet zo gemeen.
Hmmmm maar dan moeten die ridders wel lang wachtenquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
En ook je haar zo lang laten groeien dat wij koene ridders ermee omhoog kunnen klimmen?
Toffquote:
Koop van die versnel producten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hmmmm maar dan moeten die ridders wel lang wachten
[..]
Toff
Kutbui.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kusjes op.
[..]
Doe niet zo gemeen.
Dan neem je extensionsquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hmmmm maar dan moeten die ridders wel lang wachten
Mannen die kunnen kokenquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:59 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat is fijn !
En zodra ik weer beter ben zal ik voor je koken.
Hmmm neeequote:
Slimme jongenquote:
Attent van je.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:59 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Handkusjes terug want ik wil je niet besmetten.
Mannen die niet kunnen koken kunnen niet voor zichzelf zorgen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mannen die kunnen koken
[..]
Hmmm neee
[..]
Slimme jongen
Ik heb mijn goede momenten.quote:
Sorry dat ik besta.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:03 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Tegen al deze mensen. Niet voor het forum dit.
Niemand zei dat je het publiekelijk moest bespreken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:03 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Daarom betaal ik dus graag mijn eigen drankjes etc, als ik met een jongen benquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:02 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Mannen die niet kunnen koken kunnen niet voor zichzelf zorgen.
En daar heb ik een hekel aan.
[..]
Ik heb mijn goede momenten.
Wel ik ben geen lompe hork.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daarom betaal ik dus graag mijn eigen drankjes etc, als ik met een jongen ben
MSN mag ook.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:03 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Thats how you rolllllquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:05 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Wel ik ben geen lompe hork.
Maar ik date eigenlijk niet.![]()
Ik rol altijd meer in relaties zeg maar.
Dan maak ik het einde van ARG7 nog mee, jij nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
1. Flippiee ban.
2. Einde van de SC
3. Hooidraad ban.
Ze lurkt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:08 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dan maak ik het einde van ARG7 nog mee, jij niet
Ja dat is het enige wat minder aan het verhaal isquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:08 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dan maak ik het einde van ARG7 nog mee, jij niet
Ik heb geloof ik in mijn hele leven maar twee of drie " echte " dates gehad.quote:
Ik hoop het ook.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oké, kan ook. Dan hoop ik dat je je snel weer wat fijner voelt, Freezen.
Kloon.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:09 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ze zal machteloos moeten toekijken.
Het was niet mijn bedoeling om je een naar gevoel te geven.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:09 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Het zou mij goed doen dat je je mond even dicht houdt.
Dat kan dat kanquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:09 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik in mijn hele leven maar twee of drie " echte " dates gehad.
Ben er niet zo goed in denk ik.
Heb liever dat het spontaan is.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:12 schreef FreezePop het volgende:
dat programma op nederland 1 brok in keel tranen in ogen
Wups, sry.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja verdomme nog even en jullie weten alles van mij
Ik weet waar je huis woont.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja verdomme nog even en jullie weten alles van mij
f. Het is niet toegestaan een extra account te registreren, noch hiermee te posten, wanneer een ander account van dezelfde persoon de toegang tot (een gedeelte van) FOK.nl is ontzegd. Indien gebruiker (gedeeltelijk) in strijd handelt met het in dit artikel bepaalde verbeurt gebruiker, zonder nadere waarschuwing of ingebrekestelling en zonder dat daartoe rechterlijke tussenkomt is vereist, een direct opeisbare boete van ¤ 50,- (zegge vijftig euro) per gebeurtenis, waarbij elke met deze kloon geplaatste posts of verzonden private messages of direct messages geldt als één gebeurtenis.quote:
Ik voel je pijn, broeder.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:13 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Het doet pijn als sommige van die mensen jouw verhaal vertellen zobder ze te kennen.
Dit wordt never gehanteerd.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:13 schreef K-Cash het volgende:
[..]
f. Het is niet toegestaan een extra account te registreren, noch hiermee te posten, wanneer een ander account van dezelfde persoon de toegang tot (een gedeelte van) FOK.nl is ontzegd. Indien gebruiker (gedeeltelijk) in strijd handelt met het in dit artikel bepaalde verbeurt gebruiker, zonder nadere waarschuwing of ingebrekestelling en zonder dat daartoe rechterlijke tussenkomt is vereist, een direct opeisbare boete van ¤ 50,- (zegge vijftig euro) per gebeurtenis, waarbij elke met deze kloon geplaatste posts of verzonden private messages of direct messages geldt als één gebeurtenis.
Verklaring AUB.
Ja, tof.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:14 schreef Hooidraad het volgende:
Alweer bijna 1 vol topic erbij, l'Apple. As you requested/demanded.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:15 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dit wordt never gehanteerd._____!!!!!
Iedereen hier is een kloon van mij, ik heb te veel persoonlijkheden.quote:
knuffelquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:12 schreef FreezePop het volgende:
dat programma op nederland 1 brok in keel tranen in ogen
Leugensquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:13 schreef K-Cash het volgende:
[..]
f. Het is niet toegestaan een extra account te registreren, noch hiermee te posten, wanneer een ander account van dezelfde persoon de toegang tot (een gedeelte van) FOK.nl is ontzegd. Indien gebruiker (gedeeltelijk) in strijd handelt met het in dit artikel bepaalde verbeurt gebruiker, zonder nadere waarschuwing of ingebrekestelling en zonder dat daartoe rechterlijke tussenkomt is vereist, een direct opeisbare boete van ¤ 50,- (zegge vijftig euro) per gebeurtenis, waarbij elke met deze kloon geplaatste posts of verzonden private messages of direct messages geldt als één gebeurtenis.
Verklaring AUB.
Ik verzorg je niet meerquote:
Ik drink geen bier, taart is oke en meisjes van zomerquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bier, meer bier, taart en een meisje van de zomer.
Sorry.quote:
Ben jij wel een betrouwbare vrouw dan ?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Leugens
[..]
Ik verzorg je niet meer
Het doet pijn man.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Iedereen hier is een kloon van mij, ik heb te veel persoonlijkheden.
[..]
knuffel
Wat is betrouwbaar volgens jou ?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:17 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ben jij wel een betrouwbare vrouw dan ?
Ja, uiteraard.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:17 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi streven. Wel graag te voltooien vóór Nachtbagger.
Deel het met ons.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:17 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Sorry.
Kreeg net heerlijk nieuws te horen.
Ik zal mijn toon matigen.
Een vrouw die eerlijk is.quote:
Dan vooral denken maar denken aan hoe fijn het WAS en hoe fijn je het nu nog kan krijgen de komende jarenquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:17 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Het doet pijn man.Wel fijn om weer eens aan te denken die tijd.
Checkquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:18 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Een vrouw die eerlijk is.
En eerlijk zegt wat ze wilt en waar de andere kant aan toe is.
En niet na zes maanden ineens gaan lopen kloten.
Het was alles behalve fijn. Alles behalve.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan vooral denken maar denken aan hoe fijn het WAS en hoe fijn je het nu nog kan krijgen de komende jaren
Och waarom ook niet.quote:
Oh kut. Vergeet dan wat ik gezegd hebquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:19 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Het was alles behalve fijn. Alles behalve.
Grutjes.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:19 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Och waarom ook niet.
Zit nu ongeveer 7 maand in een nieuwe relatie.
Alles ging goed voor zover ik weet en vorige week volgens haar ook nog.
Nu krijg ik een sms ( sms) Ja ik twijfel opeens over ons het ligt niet aan jou blablabla
Terwijl het eergisteren nog over samenwonen ging.
Ik begrijp het niet.quote:
Doorbijten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:19 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Het was alles behalve fijn. Alles behalve.
topquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh kut. Vergeet dan wat ik gezegd heb![]()
oh kut ik zit met mijn gedachtes ergens anders.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Het is twijfelen aan, niet twijfelen in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |