quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:12 schreef FreezePop het volgende:
dat programma op nederland 1 brok in keel tranen in ogen
Wups, sry.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja verdomme nog even en jullie weten alles van mij
Ik weet waar je huis woont.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja verdomme nog even en jullie weten alles van mij
f. Het is niet toegestaan een extra account te registreren, noch hiermee te posten, wanneer een ander account van dezelfde persoon de toegang tot (een gedeelte van) FOK.nl is ontzegd. Indien gebruiker (gedeeltelijk) in strijd handelt met het in dit artikel bepaalde verbeurt gebruiker, zonder nadere waarschuwing of ingebrekestelling en zonder dat daartoe rechterlijke tussenkomt is vereist, een direct opeisbare boete van ¤ 50,- (zegge vijftig euro) per gebeurtenis, waarbij elke met deze kloon geplaatste posts of verzonden private messages of direct messages geldt als één gebeurtenis.quote:
Ik voel je pijn, broeder.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:13 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Het doet pijn als sommige van die mensen jouw verhaal vertellen zobder ze te kennen.
Dit wordt never gehanteerd.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:13 schreef K-Cash het volgende:
[..]
f. Het is niet toegestaan een extra account te registreren, noch hiermee te posten, wanneer een ander account van dezelfde persoon de toegang tot (een gedeelte van) FOK.nl is ontzegd. Indien gebruiker (gedeeltelijk) in strijd handelt met het in dit artikel bepaalde verbeurt gebruiker, zonder nadere waarschuwing of ingebrekestelling en zonder dat daartoe rechterlijke tussenkomt is vereist, een direct opeisbare boete van ¤ 50,- (zegge vijftig euro) per gebeurtenis, waarbij elke met deze kloon geplaatste posts of verzonden private messages of direct messages geldt als één gebeurtenis.
Verklaring AUB.
Ja, tof.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:14 schreef Hooidraad het volgende:
Alweer bijna 1 vol topic erbij, l'Apple. As you requested/demanded.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:15 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dit wordt never gehanteerd._____!!!!!
Iedereen hier is een kloon van mij, ik heb te veel persoonlijkheden.quote:
knuffelquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:12 schreef FreezePop het volgende:
dat programma op nederland 1 brok in keel tranen in ogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |