quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:12 schreef FreezePop het volgende:
dat programma op nederland 1 brok in keel tranen in ogen
Wups, sry.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja verdomme nog even en jullie weten alles van mij
Ik weet waar je huis woont.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja verdomme nog even en jullie weten alles van mij
f. Het is niet toegestaan een extra account te registreren, noch hiermee te posten, wanneer een ander account van dezelfde persoon de toegang tot (een gedeelte van) FOK.nl is ontzegd. Indien gebruiker (gedeeltelijk) in strijd handelt met het in dit artikel bepaalde verbeurt gebruiker, zonder nadere waarschuwing of ingebrekestelling en zonder dat daartoe rechterlijke tussenkomt is vereist, een direct opeisbare boete van ¤ 50,- (zegge vijftig euro) per gebeurtenis, waarbij elke met deze kloon geplaatste posts of verzonden private messages of direct messages geldt als één gebeurtenis.quote:
Ik voel je pijn, broeder.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:13 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Het doet pijn als sommige van die mensen jouw verhaal vertellen zobder ze te kennen.
Dit wordt never gehanteerd.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:13 schreef K-Cash het volgende:
[..]
f. Het is niet toegestaan een extra account te registreren, noch hiermee te posten, wanneer een ander account van dezelfde persoon de toegang tot (een gedeelte van) FOK.nl is ontzegd. Indien gebruiker (gedeeltelijk) in strijd handelt met het in dit artikel bepaalde verbeurt gebruiker, zonder nadere waarschuwing of ingebrekestelling en zonder dat daartoe rechterlijke tussenkomt is vereist, een direct opeisbare boete van ¤ 50,- (zegge vijftig euro) per gebeurtenis, waarbij elke met deze kloon geplaatste posts of verzonden private messages of direct messages geldt als één gebeurtenis.
Verklaring AUB.
Ja, tof.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:14 schreef Hooidraad het volgende:
Alweer bijna 1 vol topic erbij, l'Apple. As you requested/demanded.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:15 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dit wordt never gehanteerd._____!!!!!
Iedereen hier is een kloon van mij, ik heb te veel persoonlijkheden.quote:
knuffelquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:12 schreef FreezePop het volgende:
dat programma op nederland 1 brok in keel tranen in ogen
Leugensquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:13 schreef K-Cash het volgende:
[..]
f. Het is niet toegestaan een extra account te registreren, noch hiermee te posten, wanneer een ander account van dezelfde persoon de toegang tot (een gedeelte van) FOK.nl is ontzegd. Indien gebruiker (gedeeltelijk) in strijd handelt met het in dit artikel bepaalde verbeurt gebruiker, zonder nadere waarschuwing of ingebrekestelling en zonder dat daartoe rechterlijke tussenkomt is vereist, een direct opeisbare boete van ¤ 50,- (zegge vijftig euro) per gebeurtenis, waarbij elke met deze kloon geplaatste posts of verzonden private messages of direct messages geldt als één gebeurtenis.
Verklaring AUB.
Ik verzorg je niet meerquote:
Ik drink geen bier, taart is oke en meisjes van zomerquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bier, meer bier, taart en een meisje van de zomer.
Sorry.quote:
Ben jij wel een betrouwbare vrouw dan ?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Leugens
[..]
Ik verzorg je niet meer
Het doet pijn man.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Iedereen hier is een kloon van mij, ik heb te veel persoonlijkheden.
[..]
knuffel
Wat is betrouwbaar volgens jou ?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:17 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ben jij wel een betrouwbare vrouw dan ?
Ja, uiteraard.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:17 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi streven. Wel graag te voltooien vóór Nachtbagger.
Deel het met ons.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:17 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Sorry.
Kreeg net heerlijk nieuws te horen.
Ik zal mijn toon matigen.
Een vrouw die eerlijk is.quote:
Dan vooral denken maar denken aan hoe fijn het WAS en hoe fijn je het nu nog kan krijgen de komende jarenquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:17 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Het doet pijn man.Wel fijn om weer eens aan te denken die tijd.
Checkquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:18 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Een vrouw die eerlijk is.
En eerlijk zegt wat ze wilt en waar de andere kant aan toe is.
En niet na zes maanden ineens gaan lopen kloten.
Het was alles behalve fijn. Alles behalve.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan vooral denken maar denken aan hoe fijn het WAS en hoe fijn je het nu nog kan krijgen de komende jaren
Och waarom ook niet.quote:
Oh kut. Vergeet dan wat ik gezegd hebquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:19 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Het was alles behalve fijn. Alles behalve.
Grutjes.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:19 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Och waarom ook niet.
Zit nu ongeveer 7 maand in een nieuwe relatie.
Alles ging goed voor zover ik weet en vorige week volgens haar ook nog.
Nu krijg ik een sms ( sms) Ja ik twijfel opeens over ons het ligt niet aan jou blablabla
Terwijl het eergisteren nog over samenwonen ging.
Ik begrijp het niet.quote:
Doorbijten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:19 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Het was alles behalve fijn. Alles behalve.
topquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh kut. Vergeet dan wat ik gezegd heb![]()
oh kut ik zit met mijn gedachtes ergens anders.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Het is twijfelen aan, niet twijfelen in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |