Neh, samen toch.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We hadden iemand (Appel) nodig om even een kanon door de kerk te schieten
Wij zijn een lont en appel stak ons af.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We hadden iemand (Appel) nodig om even een kanon door de kerk te schieten
Hihi, zo van, boem.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wij zijn een lont en appel stak ons af.
Mja, iemand moet het doen dan hè.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Das waar maar jij begon de revolutie
En het is kogel door de kerk, geen kanon
Boemdoef?quote:
Oh, gaat er dan iemand dood?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Twee kogels in een kerk is niet nodig hoor
Weet niet, je weet maar nooitquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Boemdoef?
[..]
Oh, gaat er dan iemand dood?
Je verstoort alleen de dominee die bezig is met een kindje.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Boemdoef?
[..]
Oh, gaat er dan iemand dood?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me Commander.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:47 schreef K-Cash het volgende:
Dankje ik kreeg een hartaanval en epilepsie tegelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2+2=5 met heel erg grote waardes van 2
Blijf Godverdomme van me bier af vuile kuthoer BAM
Hè jakkes.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je verstoort alleen de dominee die bezig is met een kindje.
Ik strijd voor een betere wereldquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:48 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Dankje ik kreeg een hartaanval en epilepsie tegelijk.
Ja, oké. Goed plan.quote:
Dit.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:48 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ik alleen een hartaanval en paniekaanvalquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:48 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Doe maar hardquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:49 schreef FreezePop het volgende:
er zijn genoeg mensen die wel een kogel verdiene.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |