SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Jaquote:Op maandag 25 juli 2011 20:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee.
[..]
FERRARIIIII
Jij vindt mij ook altijd, in elk SC he
Ik stalk nietquote:Op maandag 25 juli 2011 20:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
StalkerAlles goed met je? Overleef je het nog een beetje met stage en alles?
VANDAAR DE KNIPOOG ALS PI /CAPSLOCKquote:Op maandag 25 juli 2011 20:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik stalk niet
Ik verveelde me en keek bij AT.
Het moet maar
Mooi! Met mij gaat het ook goed.quote:
Hooi ja nou hahaquote:Op maandag 25 juli 2011 21:06 schreef KeizerKuzco het volgende:
Hallo is dit nog steeds bezig ha leuk
groetjes Kuzco
Ha jij heet dus ria ga ik lekker opzoeken op hyves haquote:Op maandag 25 juli 2011 21:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mooi! Met mij gaat het ook goed.
[..]
Hooi ja nou haha
gr ria en de kids
Baardscharen bedoel je?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:20 schreef HappyBob het volgende:
MICHHASSSMijn baard is echt lang nu
Nog nooit zo lang geweest
Zullen we baardknuffelen?
Spannend.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:15 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ha jij heet dus ria ga ik lekker opzoeken op hyves ha
Ik wilde het niet zo vulgair brengen..maar je weet wat ik lekker vind..quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zo vulgair brengen..maar je weet wat ik lekker vind..
Ik voel me sexyquote:
Plak je schaamhaar op je bakkesquote:Op maandag 25 juli 2011 21:26 schreef Omdatappel het volgende:
Ik wil ook wel knuffelen, maar ik heb geen baard. Wat nu?
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Plak je schaamhaar op je bakkes [ afbeelding ]
Oh.. my god, nee.. gewoon neequote:Op maandag 25 juli 2011 21:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik voel me sexy
[..]
Plak je schaamhaar op je bakkes [ afbeelding ]
Die natuurkunde-cursus van 8 weken waarmee ik een VWO-certificaat ga halen omdat ik geen natk op de middelbare heb gehad weetjewelquote:
Oh.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Die natuurkunde-cursus van 8 weken waarmee ik een VWO-certificaat ga halen omdat ik geen natk op de middelbare heb gehad weetjewel..
Tja, ik heb het niet gekozen omdat ik dacht dat ik er hard in zou zuigen.quote:
Raar genoeg betekent dat van hem echt iets..quote:Op maandag 25 juli 2011 21:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
ROLGORDIJN GERDA MAANDAG BOSKAKETOE
Ik kan het gewoon niet. Ik had het eigenlijk nodig voor de studie die ik dacht te willen gaan doen, maar toch maar niet. Natuurkunde.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Tja, ik heb het niet gekozen omdat ik dacht dat ik er hard in zou zuigen.
Maar ik vind sommige onderwerpen best interessant!
Dat van mij ook. Ik hecht er emotioneel veel waarde aan.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Raar genoeg betekent dat van hem echt iets..
ENVELOP DICHTLIKKEN LAMPENKAPquote:
OPPERHOOFD SLOOTJE CARGLASS REPAREERTquote:Op maandag 25 juli 2011 21:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
ROLGORDIJN GERDA MAANDAG BOSKAKETOE
Wat wou je gaan doen dan?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon niet. Ik had het eigenlijk nodig voor de studie die ik dacht te willen gaan doen, maar toch maar niet. Natuurkunde.
WOMBAT LUIER LUXAFLEX GROENquote:Op maandag 25 juli 2011 21:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
OPPERHOOFD SLOOTJE CARGLASS REPAREERT
faber, space, sefquote:Op maandag 25 juli 2011 21:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Raar genoeg betekent dat van hem echt iets..
Welke opleiding?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sorry.
Nu zit ik thuis. Eind augustus beginnen met een MBO-gebeuren.
Mja.
Ah okquote:Op maandag 25 juli 2011 21:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Frontoffice Manager, BOL, niveau 4.
En dan Hotelschool.
En wat ga jij doen als je je certificaat haalt?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ah ok.
Ik ga straks als het goed is biologie in Nijmegen studeren.
Ik ga straks als het goed is biologie in Nijmegen studeren.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
En wat ga jij doen als je je certificaat haalt?
Nice! Dat is gewoon zonder loting toch? Volgens mij gaan superveel mensen die niet zijn ingeloot bij (Dier)Geneeskunde ook Biologie studeren.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ga straks als het goed is biologie in Nijmegen studeren.
En dan aan het eind van het 1e jaar medische biologie kiezen.
Jep zonder loting. Lijkt het jou niks?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nice! Dat is gewoon zonder loting toch? Volgens mij gaan superveel mensen die niet zijn ingeloot bij (Dier)Geneeskunde ook Biologie studeren.
Nah, dan moet ik sowieso eerst mijn VWO afmaken en dat zie ik niet echt meer zo zitten.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jep zonder loting. Lijkt het jou niks?
En volgens mij is biologie inderdaad een beetje de afvalbak waarin alle uitgelote (dier)geneeskunde studenten terecht komen.
Hm, ok.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:04 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nah, dan moet ik sowieso eerst mijn VWO afmaken en dat zie ik niet echt meer zo zitten.
Dan krijgt dat ding spontaan een ''toeval''.. (he-he-he)quote:Onder je bed vandaan bezemen. Slaan, dood. Slapen
Ik zag het, arme jongen.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, echt wel!
Was ff aan 't kloten met quoten enzo..
Red mij van dit toevalsmonster!quote:Op maandag 25 juli 2011 22:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Onder je bed vandaan bezemen. Slaan, dood. Slapen.
Stuur mij snel je liefdessappen op. Ik zal het in zijn ogen gooien om hem weg te jagen.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ultiem-slome-reddingsman komt eraan!!
Kan alleen nog wel een tijdje duren, dus ff geduld..
Beter dan deze jongeman hier:quote:Op maandag 25 juli 2011 22:48 schreef FreezePop het volgende:
Ik ben anti-climax man. Ik klink leuk maar val best tegen.
Homemade appelsap?quote:
Ik klink niet leuk en maak dat ook dubbel en dwars waarquote:Op maandag 25 juli 2011 22:48 schreef FreezePop het volgende:
Ik ben anti-climax man. Ik klink leuk maar val best tegen.
En ik dacht dat ik negatief over mijzelf wasquote:Op maandag 25 juli 2011 22:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Homemade appelsap?
[..]
Ik klink niet leuk en maak dat ook dubbel en dwars waar [ afbeelding ]
Jij bent negatief over jezelf. Ik ben realistisch over mezelf.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:55 schreef FreezePop het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik negatief over mijzelf was
Nou nouquote:Op maandag 25 juli 2011 23:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij bent negatief over jezelf. Ik ben realistisch over mezelf.
Zou je gewoon moeten doen.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:04 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Nou nouHier voel ik mij niet beter door man
Weer wat warmte voor mij. Bedankt.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:07 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Knuffel door je beeldscherm man. Knuffel
Als iedereen nou gewoon zoals jou zou zijn. Overal vrede..quote:Op maandag 25 juli 2011 23:10 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Geen dank man. Warmte voor jou warmte voor mij quid pro quo.
Ja ik zet al mijn cd's op de computer en luister ze meteen afquote:
Kun je je been meteen in ijs leggen voor mij? Voor als ik die van mij ooit in een gruwelijk ongeluk kwijt raak.quote:
Ik vries 'm voor je in, als back-up.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:21 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Kun je je been meteen in ijs leggen voor mij? Voor als ik die van mij ooit in een gruwelijk ongeluk kwijt raak.
Slaap lekker en succes morgen! Kusjes.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:31 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik ga pitten mensen!
Duim voor me als ik m'n natuurkundetentamen maak morgen
Meer dan je succes wensen doe ik niet voor je. Dus bij deze.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:31 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik ga pitten mensen!
Duim voor me als ik m'n natuurkundetentamen maak morgen
Geen kusjekroel?quote:Op maandag 25 juli 2011 23:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Meer dan je succes wensen doe ik niet voor je. Dus bij deze.
Dat ligt anders.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:56 schreef Omdatappel het volgende:
Wacht, krijg ik nu ook geen kusjekroel?
Een PC zoeken om te FOK!ken op vakantie.....quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:26 schreef Creeg het volgende:
Wow een serieuze pc gevonden in Venezuela, en hij werkt ook nog. Het is ongelofelijkMaargoed.. altijd tijd om nu even te FOK!'en natuurlijk.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:29 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Een PC zoeken om te FOK!ken op vakantie werk.....
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:29 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Een PC zoeken om te FOK!ken op vakantie.....
Check binnenkort mijn facebookquote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:04 schreef FreezePop het volgende:
roasted chicken subway 15 cm maar maar moet bezuinigen.
Zal ik doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:05 schreef FreezePop het volgende:
volgende week haal ik gewoon een 30 centimeter sub hou me hier aan.
Prettig welquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:55 schreef samthegreat5 het volgende:
CCVN examen natuurkunde achter de rug na 8 weken lang elke dag om 6 uur op staan, naar utrecht met de trein, daar 4 uur natk buffelen.. die 5.5 heb ik volgens mij wel.
Zekersteweten, natk som uit het examenquote:
quote:Bij een bepaald Augerproces wordt het minst gebonden elektron uitgestoten.
De ionisatie-energie van Ne+ bedraagt 41 eV.
Bereken de kinetische energie van het elektron dat bij dit proces uit het ion wordt gestoten. Geef antwoord in Joule.
Uit bron halen: Energie die vrijkomt bij het opvullen van de K-schil is 848 Joule, dit krijgt het elektron dat uit het Ion word gestoten mee
Vanmiddag moeten maken in m'n CCVN natuurkunde examen..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Auger-elektron
Oh, dat kan ook natuurlijk. Maar dat lijkt me niet.. Hebben ze wel snel gevonden allemaal dan.quote:
In de zomer hebben mensen wel vaker de neiging naar buiten te gaan. Ik zie een verband..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, dat kan ook natuurlijk. Maar dat lijkt me niet.. Hebben ze wel snel gevonden allemaal dan.
Ohja. Goeie. Hmmm... Maar het is rotweer? Je zal toch niet denken dat ze allemaal naar buiten gegaan zijn toen het mooi weer was, daar iemand gevonden hebben en nu binnen stomende seks hebben omdat het buiten toch rotweer is?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
In de zomer hebben mensen wel vaker de neiging naar buiten te gaan. Ik zie een verband..
Stomende seks sowieso niet. Fokkers planken gewoon op elkander. Van de hele dag stil zitten achter de computer wordt niemand soepel. Ik ga morgen ook maar eens opzoek naar liefde. Liefde in de golvenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohja. Goeie. Hmmm... Maar het is rotweer? Je zal toch niet denken dat ze allemaal naar buiten gegaan zijn toen het mooi weer was, daar iemand gevonden hebben en nu binnen stomende seks hebben omdat het buiten toch rotweer is?
Ik ga morgen naar golven kijkenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Stomende seks sowieso niet. Fokkers planken gewoon op elkander. Van de hele dag stil zitten achter de computer wordt niemand soepel. Ik ga morgen ook maar eens opzoek naar liefde. Liefde in de golven
Pfff, daar weet ik dus echt niks meer van af.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:06 schreef samthegreat5 het volgende:
Bij een bepaald Augerproces wordt het minst gebonden elektron uitgestoten.
De ionisatie-energie van Ne+ bedraagt 41 eV.
Bereken de kinetische energie van het elektron dat bij dit proces uit het ion wordt gestoten. Geef antwoord in Joule.
Uit bron halen: Energie die vrijkomt bij het opvullen van de K-schil is 848 Joule, dit krijgt het elektron dat uit het Ion word gestoten mee
Vanmiddag moeten maken in m'n CCVN natuurkunde examen..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Auger-elektron
Het was anders vandaag wel mooi weer, de ochtend was een beetje grijs.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohja. Goeie. Hmmm... Maar het is rotweer? Je zal toch niet denken dat ze allemaal naar buiten gegaan zijn toen het mooi weer was, daar iemand gevonden hebben en nu binnen stomende seks hebben omdat het buiten toch rotweer is?
Weet ik nog niet, want mn opa en oma komen mijn zusje en mij ophalenquote:
Doe gewoon Scheveningen danquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, want mn opa en oma komen mijn zusje en mij ophalenAangezien we nog steeds ouderloos zijn
O, ik ga begin van de middag surfenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heeft wel een prachtige boulevarden aangezien mijn opa en oma ons ook mee uit eten namen
![]()
Ja ik word pas om half 2 opgehaaldquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
O, ik ga begin van de middag surfenDaarna weer snel naar huis om klaar te maken voor vakantie
Flips heeft straks armen als Rambo. Deze trip gaat naar Frankrijk..zoveel zin inquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik word pas om half 2 opgehaald, ik ga wel daarvoor nog even sportschool doen
Naar Frankrijk of Portugal?Ik weet niet meer welke je nu heen zou gaan en waar je al geweest was
En beenspieren die even 16 km rennenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Flips heeft straks armen als Rambo. Deze trip gaat naar Frankrijk..zoveel zin in
De Dam tot Dam loop toch? Wanneer is die?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En beenspieren die even 16 km rennen![]()
Ojaaa natuurlijk, want je moest ritme opbouwen ivm rijden. Alvast veel pleziermocht ik je mislopen op het forum als je vertrekt
Jaaa die, dat gaat nog een race tegen de klok worden om op tijd fit te zijn. En het is 18 septemberquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
De Dam tot Dam loop toch? Wanneer is die?Ik moet nog even een spandoek maken dan.
Ritme omzetten is nog niet echt gelukt..aangezien ik er morgen weer op tijd uit moetDaarom nu even muziek uitzoeken die mij wakker moet houden.
tikibad allesquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:28 schreef Furdinand het volgende:
Net van een waterval af gesprongen. Winninggg!
Oeh, klinkt niet bestquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:58 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Pijnlijk beschamend niet mannelijk verhaal man
Laten we zeggen dat in bed liggen en dan je afstandsbediening hard in de lucht gooien en dan niet vangen en dan ergens verkeerd laten landen niet fijn is. Het is een grote oude zware afstandsbedieningquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:01 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat in bed liggen en dan je afstandsbediening hard in de lucht gooien en dan niet vangen en dan ergens verkeerd laten landen niet fijn is. Het is een grote oude zware afstandsbediening
Dat moet idd auw doenquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:01 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat in bed liggen en dan je afstandsbediening hard in de lucht gooien en dan niet vangen en dan ergens verkeerd laten landen niet fijn is. Het is een grote oude zware afstandsbediening
Die gaat niet meer vliegenquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat moet idd auw doenhoe is het met de afstandsbediening?
quote:'How are you going to make me love you?'
'If your vagina is anything like my hand, there will be no problem.'
Hier.quote:
Rustig aan doen toch.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:26 schreef HappyBob het volgende:
Topic is pas een kleine 3 dagen open [ afbeelding ]
Denk dat ik het einde van het topic niet meer ga halen.quote:
Toedels en noedels.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
maar goed ik heb weer genoeg geklaagd
toedels
Komt door 't weer.quote:
Mazzelaar.quote:
Ja, terug enzo hoor.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:15 schreef FreezePop het volgende:
hey sgatjepatatjes kusje knuffel zoen voor je lipjes
quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:31 schreef K-Cash het volgende:
Take over the world when im on my Donald Trump shittttt
quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:00 schreef Omdatappel het volgende:
Kom, laten we heel actief doen in deze SC, zodat we minstens drie topics vol maken.
Ach, het moet maar.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:02 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
En dan noemde ik je nog wel oma Duck, of vind je dat niet erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |