Tja, ik heb het niet gekozen omdat ik dacht dat ik er hard in zou zuigen.quote:
Raar genoeg betekent dat van hem echt iets..quote:Op maandag 25 juli 2011 21:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
ROLGORDIJN GERDA MAANDAG BOSKAKETOE
Ik kan het gewoon niet. Ik had het eigenlijk nodig voor de studie die ik dacht te willen gaan doen, maar toch maar niet. Natuurkunde.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Tja, ik heb het niet gekozen omdat ik dacht dat ik er hard in zou zuigen.
Maar ik vind sommige onderwerpen best interessant!
Dat van mij ook. Ik hecht er emotioneel veel waarde aan.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Raar genoeg betekent dat van hem echt iets..
ENVELOP DICHTLIKKEN LAMPENKAPquote:
OPPERHOOFD SLOOTJE CARGLASS REPAREERTquote:Op maandag 25 juli 2011 21:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
ROLGORDIJN GERDA MAANDAG BOSKAKETOE
Wat wou je gaan doen dan?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon niet. Ik had het eigenlijk nodig voor de studie die ik dacht te willen gaan doen, maar toch maar niet. Natuurkunde.
WOMBAT LUIER LUXAFLEX GROENquote:Op maandag 25 juli 2011 21:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
OPPERHOOFD SLOOTJE CARGLASS REPAREERT
faber, space, sefquote:Op maandag 25 juli 2011 21:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Raar genoeg betekent dat van hem echt iets..
Welke opleiding?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sorry.
Nu zit ik thuis. Eind augustus beginnen met een MBO-gebeuren.
Mja.
Ah okquote:Op maandag 25 juli 2011 21:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Frontoffice Manager, BOL, niveau 4.
En dan Hotelschool.
En wat ga jij doen als je je certificaat haalt?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ah ok.
Ik ga straks als het goed is biologie in Nijmegen studeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |