Homemade appelsap?quote:
Ik klink niet leuk en maak dat ook dubbel en dwars waarquote:Op maandag 25 juli 2011 22:48 schreef FreezePop het volgende:
Ik ben anti-climax man. Ik klink leuk maar val best tegen.
En ik dacht dat ik negatief over mijzelf wasquote:Op maandag 25 juli 2011 22:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Homemade appelsap?
[..]
Ik klink niet leuk en maak dat ook dubbel en dwars waar [ afbeelding ]
Jij bent negatief over jezelf. Ik ben realistisch over mezelf.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:55 schreef FreezePop het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik negatief over mijzelf was
Nou nouquote:Op maandag 25 juli 2011 23:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij bent negatief over jezelf. Ik ben realistisch over mezelf.
Zou je gewoon moeten doen.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:04 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Nou nouHier voel ik mij niet beter door man
Weer wat warmte voor mij. Bedankt.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:07 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Knuffel door je beeldscherm man. Knuffel
Als iedereen nou gewoon zoals jou zou zijn. Overal vrede..quote:Op maandag 25 juli 2011 23:10 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Geen dank man. Warmte voor jou warmte voor mij quid pro quo.
Ja ik zet al mijn cd's op de computer en luister ze meteen afquote:
Kun je je been meteen in ijs leggen voor mij? Voor als ik die van mij ooit in een gruwelijk ongeluk kwijt raak.quote:
Ik vries 'm voor je in, als back-up.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:21 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Kun je je been meteen in ijs leggen voor mij? Voor als ik die van mij ooit in een gruwelijk ongeluk kwijt raak.
Slaap lekker en succes morgen! Kusjes.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:31 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik ga pitten mensen!
Duim voor me als ik m'n natuurkundetentamen maak morgen
Meer dan je succes wensen doe ik niet voor je. Dus bij deze.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:31 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik ga pitten mensen!
Duim voor me als ik m'n natuurkundetentamen maak morgen
Geen kusjekroel?quote:Op maandag 25 juli 2011 23:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Meer dan je succes wensen doe ik niet voor je. Dus bij deze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |