Doet me een beetje denken aan dat barbiemeisje waar de haifs zo vaak op FOK! is besproken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sowieso, een vriendin van vroeger droeg in ene panterprint en gedroeg zich als een hoertje. Sindsdien verafschuw ik panterprint helemaal
Ja de bjoetiequeen even haar naam kwijt als je het zegt, zeg ik oja.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan dat barbiemeisje waar de haifs zo vaak op FOK! is besproken.
Geen idee hoe ze heet.
Anita?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja de bjoetiequeen even haar naam kwijt als je het zegt, zeg ik oja.
zo van: glije glije glije in een wagentjequote:Op donderdag 28 juli 2011 21:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er is een liedje over een glijbaan maar ben hem vergeten
Berg in de fikkkquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:36 schreef JanPiraat het volgende:
als je je nek breekt heb je niks aan de fysio niks niks niks aan de fysio
Iets van Mascha ofzo?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja de bjoetiequeen even haar naam kwijt als je het zegt, zeg ik oja.
Hoi Jan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:36 schreef JanPiraat het volgende:
als je je nek breekt heb je niks aan de fysio niks niks niks aan de fysio
quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:36 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
zo van: glije glije glije in een wagentje
vegen en dweilen CSI Damscoooooquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
sporenonderzoek sporenonderzoek wutttt sporenonderzoek sporenonderzoek yeahhhh
Spaghettiquote:
Ja gaat lekkerquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zoiets ja.
[..]
Best wel goed! En met jou dan?
Eventjes pauze van het harde werken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja gaat lekkeren nog weekend ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |