Dat ook.quote:
Hoi fanquote:
Ik heb nog nooit meisjes in bikini gezien.quote:
Hehe, twee bikini's, over elkaar toch.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JajaHad bijna nog een gekocht in licht groen maar goed
quote:
Gewoon altijdquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hehe, twee bikini's, over elkaar toch.
Spannend.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit meisjes in bikini gezien.
Deed ik vroeger wel eens. Wel matchend uiteraardquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Of bovenstukje van de één, broekje van de ander.
Van die paupers die dan NIET matchend doen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Deed ik vroeger wel eens. Wel matchend uiteraard
Ja, hoe was het?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Stiekem gezwommen met een meisje hoor.
Sowiesoquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Van die paupers die dan NIET matchend doen.
Panterprint en streepjes.
Tof!quote:
Nah, ik vind panterprint eigenlijk niet echt leuk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sowiesopanterprint alleen als je echt een goed lijf hebt, okee maar anders
Sowieso, een vriendin van vroeger droeg in ene panterprint en gedroeg zich als een hoertje. Sindsdien verafschuw ik panterprint helemaalquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Tof!
[..]
Nah, ik vind panterprint eigenlijk niet echt leuk.
Samen van de glijbaan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Tof!
[..]
Nah, ik vind panterprint eigenlijk niet echt leuk.
Er zijn overal wel liedjes over.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er is een liedje over een glijbaan maar ben hem vergeten
Ik ken er wel een over een achtbaanquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er is een liedje over een glijbaan maar ben hem vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |