Ik wil je wel verzorgenquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:57 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik nog nooit zo verkouden ben geweest.
Neusspray
Hoestmiddel
shitload aan keelsnoepjes
En ik zit onder de ibru ..
Kusjes op.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:57 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik nog nooit zo verkouden ben geweest.
Neusspray
Hoestmiddel
shitload aan keelsnoepjes
En ik zit onder de ibru ..
Doe niet zo gemeen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:57 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Bodyguards houden het lot niet tegen.
Dat is fijn !quote:
Handkusjes terug want ik wil je niet besmetten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kusjes op.
[..]
Doe niet zo gemeen.
Hmmmm maar dan moeten die ridders wel lang wachtenquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
En ook je haar zo lang laten groeien dat wij koene ridders ermee omhoog kunnen klimmen?
Toffquote:
Koop van die versnel producten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hmmmm maar dan moeten die ridders wel lang wachten
[..]
Toff
Kutbui.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kusjes op.
[..]
Doe niet zo gemeen.
Dan neem je extensionsquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hmmmm maar dan moeten die ridders wel lang wachten
Mannen die kunnen kokenquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:59 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat is fijn !
En zodra ik weer beter ben zal ik voor je koken.
Hmmm neeequote:
Slimme jongenquote:
Attent van je.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:59 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Handkusjes terug want ik wil je niet besmetten.
Mannen die niet kunnen koken kunnen niet voor zichzelf zorgen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mannen die kunnen koken
[..]
Hmmm neee
[..]
Slimme jongen
Ik heb mijn goede momenten.quote:
Sorry dat ik besta.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:03 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Tegen al deze mensen. Niet voor het forum dit.
Niemand zei dat je het publiekelijk moest bespreken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:03 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Tegen al deze mensen. Niet voor het forum dit.
Daarom betaal ik dus graag mijn eigen drankjes etc, als ik met een jongen benquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:02 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Mannen die niet kunnen koken kunnen niet voor zichzelf zorgen.
En daar heb ik een hekel aan.
[..]
Ik heb mijn goede momenten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |