quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:54 schreef Zeroku het volgende:
O, God.
Nog meer mensen met [ afbeelding ] als standaard-PI.
quote:
Daar moeten mensen wel mee ophouden vind, kunnen we allemaal prima in het radiotopic doen dat hoort daar thuis niet hier.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Laat maar, ik had het niet over Zero
En iedereen moet niet zo zeiken en gewoon leuk posten, maar schattie het gaat wel vaak over de radio dat geeft niet ik heb er geen problemen mee, maar er worden hier zelfs speellijstjes neergezet, en daar zouden anderen wel over kunnen vallen.
Jezus Christus.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:55 schreef Zeroku het volgende:
Zwaard 5cm in voorhoofd tiener geboord.
Wtf.
Je luistert wel goed.quote:
Ik had eerstquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:54 schreef Zeroku het volgende:
O, God.
Nog meer mensen met [ afbeelding ] als standaard-PI.
Mij boeit het niet zo, maar we hebben het hier ook over skype gehad, en fb enzo en niet iedereen doet daar aan mee en je krijgt dan gauw zo'n incrowd groepje, en dat willen we juist niet we willen dat iedereen hier kan postenquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar moeten mensen wel mee ophouden vind, kunnen we allemaal prima in het radiotopic doen dat hoort daar thuis niet hier.
Is dit echt?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:55 schreef Zeroku het volgende:
Wtf.
Hmhm.quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:55 schreef Zeroku het volgende:
Wtf.
Tuurlijk.quote:
De 7.gif als standaard zettenquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik had eerst [ afbeelding ] maar toen kreeg ik een uitbrander van vriendlief dat dat de kutste PI is, dus toen heb ik hem maar veranderd
quote:
quote:
Zolang ik nog onder de 26 wordt geschat ben ik niet old.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij bent zo'n grumpy old man. Ballen leksteken en zeiken op de jeugd maar stiekem ben je koetsiekoetsie.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En die TS is mijn vriendjeDit kan niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |