SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Radio49 Marathon Aanmeldtopic Radio 49 marathon topic (6/7 augustus)
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
220 . . . worden die platen niet bij 240 verkocht? Wat komt erop? Hoeveel ondersteuningen? Hoe wil je het afwerken? Heb jíj anders een paint wat je idee was?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Geen kast, alleen planken, 4 onder elkaar:
1: 220cm breed
2: 190cm breed
3: 140cm breed
4: 90cm breed
Diepte van allen 20 / 25 of 30cm. Daar denk ik nog over na
Dat stond er helemaal niet.quote:
En wat deed je toenquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb serieus een keer meegemaakt dat iemand dat rechtstreeks aan me vroeg.
Doe dan 5 planken met de bovenste en de onderste 20 cm die daarna 25 cm en de middelste 30 cm diep.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Geen kast, alleen planken, 4 onder elkaar:
1: 220cm breed
2: 190cm breed
3: 140cm breed
4: 90cm breed
Diepte van allen 20 / 25 of 30cm. Daar denk ik nog over na
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En ik weet wel een manier om haar te vullen..
Nou, het was heel apart eigenlijk. We kwamen elkaar steeds overal tegen, beetje oogcontact en zo, maar meer niet.quote:
Ik en paintenquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
220 . . . worden die platen niet bij 240 verkocht? Wat komt erop? Hoeveel ondersteuningen? Hoe wil je het afwerken? Heb jíj anders een paint wat je idee was?
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:58 schreef WickedTunes het volgende:
Echt, alsof we SKY aan hebben staan... leuk man!
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, het was heel apart eigenlijk. We kwamen elkaar steeds overal tegen, beetje oogcontact en zo, maar meer niet.
Op gegeven moment was ik met m'n vrienden wild aan 't dansen en stampen (Normaal he, je kent 't wel) toen ik tegen 'm aan botste. We keken elkaar lachend in de ogen en hij zegt: 'He! Neuken?'. En zonder na te denken zei ik ja.
Ooh, 18 mm MDF is zeker genoeg dan.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik en painten
Het is voor in een trapkast, daarom de verschillende maten want schuin
Ik heb geen idee wat de standaardmaten zijn, morgen eens kijken bij de Gamma.
Er komen huishoudelijke spullen op, gewoon voorraad. Ondersteuningen, hmmm stuk of 3 per plank en bij de minst brede 2?
Afwerken? Gewoon planken en plankdragers eronderTis maar in een dichte kast
Jaquote:
Eerst lezen dan posten Joofquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, het was heel apart eigenlijk. We kwamen elkaar steeds overal tegen, beetje oogcontact en zo, maar meer niet.
Op gegeven moment was ik met m'n vrienden wild aan 't dansen en stampen (Normaal he, je kent 't wel) toen ik tegen 'm aan botste. We keken elkaar lachend in de ogen en hij zegt: 'He! Neuken?'. En zonder na te denken zei ik ja.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:00 schreef robdriessen het volgende:
Mijn stempel. Ik druk 'm hier. Topic 600. Ik was er bij.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar, is er ook daad bij woord gevoegd?
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Wel eerst een hele tijd staan dollen en praten hoor. Maar daarna idd samen de caravan in gedoken
.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ooh, 18 mm MDF is zeker genoeg dan.
nicequote:Op woensdag 27 juli 2011 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Wel eerst een hele tijd staan dollen en praten hoor. Maar daarna idd samen de caravan in gedoken
.
Ja, ik ook. Helaas nooit meer echt voorgekomen. Tenminste, niet zo.quote:
ik denk dat zoiets maar 1 keer moet voorkomen, dat houdt het uniekquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Helaas nooit meer echt voorgekomen. Tenminste, niet zo.
Met 15 mm zul je ook wel toekunnen. Ik weet dat ze rekken verkopen met de afmetingen van 90 bij 45 waarbij deze planken volledig aan alle 4 zijden ondersteund worden. Ligt een plank in van 10 mm spaanplaat en dat kan 220 kilo hebben staat er.quote:
Ja, dat denk ik ookquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik denk dat zoiets maar 1 keer moet voorkomen, dat houdt het uniek
Als je een echte baas bent doe je er 30 mm betonplex in trouwens.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met 15 mm zul je ook wel toekunnen. Ik weet dat ze rekken verkopen met de afmetingen van 90 bij 45 waarbij deze planken volledig aan alle 4 zijden ondersteund worden. Ligt een plank in van 10 mm spaanplaat en dat kan 220 kilo hebben staat er.
Nou ik zou het niet durven in het midden maargoed.
Ik moet het dus anders aanpakken.....quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik denk dat zoiets maar 1 keer moet voorkomen, dat houdt het uniek
Haha nee idd maar zo zwaar gaat het nooit wordenquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met 15 mm zul je ook wel toekunnen. Ik weet dat ze rekken verkopen met de afmetingen van 90 bij 45 waarbij deze planken volledig aan alle 4 zijden ondersteund worden. Ligt een plank in van 10 mm spaanplaat en dat kan 220 kilo hebben staat er.
Nou ik zou het niet durven in het midden maargoed.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:02 schreef WickedTunes het volgende:
Mr. Green, hoorde eigenlijk wel een hele foute schaamplaat instarten in m'n hoofd... (Beverley Craven - Promise me ofzo) Hihi
Fayetjepeteetje!quote:
Hahaha ja nou dat vind ik op zich nog wel grapig ookquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:03 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik moet het dus anders aanpakken.....
Gegroet! Copuleren?
Jij van MSN af?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:58 schreef ValHallen het volgende:
HAHA JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ TOPIC 600
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je een echte baas bent doe je er 30 mm betonplex in trouwens.
Amanda Marshal - Beautiful Goodbye!quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:02 schreef WickedTunes het volgende:
Mr. Green, hoorde eigenlijk wel een hele foute schaamplaat instarten in m'n hoofd... (Beverley Craven - Promise me ofzo) Hihi
Let op dat de zaagservice eigenlijk een "vervoerservice" is. Ze gebruiken zo'n wandzaagmachine, die zijn eigenlijk niet gemaakt om precisiezaagwerk uit te voeren. En het personeel is hier ook niet altijd op getrained. Dus ik weet niet hoe precies het voor je moet, maar daarvan afhankelijk is het antwoord "ja" of "nee".quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Haha nee idd maar zo zwaar gaat het nooit wordenVolgens mij zagen ze in de Gamma de planken op maat voor je...?
Trouwens ik moet jou nog hebben op MSN.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
JaIk moet me spiritueel en mentaal voorbereiden voor de show
Hmmm ja zelf heb ik de materialen er niet voor dus beter doen ze het goedquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Let op dat de zaagservice eigenlijk een "vervoerservice" is. Ze gebruiken zo'n wandzaagmachine, die zijn eigenlijk niet gemaakt om precisiezaagwerk uit te voeren. En het personeel is hier ook niet altijd op getrained. Dus ik weet niet hoe precies het voor je moet, maar daarvan afhankelijk is het antwoord "ja" of "nee".
Ik heb hem op MSN, hij stuurt wel steeds van die vieze berichtjesquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Trouwens ik moet jou nog hebben op MSN.
Hihiquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb hem op MSN, hij stuurt wel steeds van die vieze berichtjes
Gratis als je een Gamma pasje hebt. En heb je geen Gamma pasje dan vraag je er meteen een aan als je binnenstapt. Karwei en Praxis precies hetzelfdequote:Op woensdag 27 juli 2011 22:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Haha nee idd maar zo zwaar gaat het nooit wordenVolgens mij zagen ze in de Gamma de planken op maat voor je...?
Heb ikquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Gratis als je een Gamma pasje hebt. En heb je geen Gamma pasje dan vraag je er meteen een aan als je binnenstapt. Karwei en Praxis precies hetzelfdeMaar ze zagen dus echt alleen planken, niets anders.
ja en die stuur jij weer door naar mijquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb hem op MSN, hij stuurt wel steeds van die vieze berichtjes
En het kan er best een millimeter naast zitten.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Gratis als je een Gamma pasje hebt. En heb je geen Gamma pasje dan vraag je er meteen een aan als je binnenstapt. Karwei en Praxis precies hetzelfdeMaar ze zagen dus echt alleen planken, niets anders.
Nee, die komen van mijzelfquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en die stuur jij weer door naar mij
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik voel me trouwens stukken beter nu ik het 1 en ander eruit heb kunnen gooien
Heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
neequote:Op woensdag 27 juli 2011 22:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hmmm zou een plank van 2.20m in mijn Peugeot 107 passen?
Hij vind het vervelend als we hem steeds Midget enzo noemen..quote:
wat denk je zelfquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Soms lucht dat ook wel eens op hoorquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Moet ik effe langs komen met Zaffiequote:Op woensdag 27 juli 2011 22:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Die hele auto is 2,20.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja kut. Dan haal ik ze zaterdag wel met de auto van m'n Paquote:
Projectile vomit?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Soms lucht dat ook wel eens op hoor![]()
[..]
Moet ik effe langs komen met Zaffie![]()
hij is weer goedgekeurd voor een jaartje
Rol ducttape er bij kopen en gewoon op je dak plakken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb een zafiraquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja kut. Dan haal ik ze zaterdag wel met de auto van m'n Pa
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:12 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Rol ducttape er bij kopen en gewoon op je dak plakken.
Whehequote:Op woensdag 27 juli 2011 22:12 schreef Watertornado het volgende:
Morph, als je nog een bovenfrees nodig hebt - ik heb 'm.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:12 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Rol ducttape er bij kopen en gewoon op je dak plakken.
dat zou die van ons ook zijnquote:
Mn Pa een Prius, past ook welquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een zafiraDaar past het wel in
En jij:quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:10 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb trouwens een keer bij de Gamma zo'n gast 8 mm MDF in stukjes van 10 bij 15 (ongeveer) laten zagen, 8 keer, en 4 keer ongeveer 8 bij 8. Hilarisch was dat. Hij was helemaal pissig. Wilde hij een vette rekening opstellen omdat hij 16 zaagsnedes ofzo nodig had, liet ik dat Gammapasje wapperen.
Je zag zijn neusvleugels wit worden en de rest rood aanlopen.
Ik gebruik FOK! continu als uitlaatklep voor al mijn problemen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat weet ik maar het is in een trapkastquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat? Weet je hoeveel meer dat je plankjes "af" maken?
Gewoon twee planken van 1,10 maken in plaats van een grote van 2,20?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:13 schreef robdriessen het volgende:
* robdriessen is van de practische oplossingen.
Eigenlijk was het 800 euroquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat zou die van ons ook zijnmaar goed het werd uiteindelijk maar 290
apk + kleine beurt + wat dingetjes
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mn Pa een Prius, past ook wel
Met jou ga ik geen hout kopen
Jij altijd met je goede ideeënquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon twee planken van 1,10 maken in plaats van een grote van 2,20?
wat is dit ook alweer, en wat was ook weer de moderne cover versie? Ik hoor een sampletje...quote:
Ja?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:14 schreef STING het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat Titanic op TV is
Haar tietenquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:14 schreef STING het volgende:
[..]
Is op tv en ik kijkquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:14 schreef STING het volgende:
[..]
zo dat weet ik echt nietquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:14 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
wat is dit ook alweer, en wat was ook weer de moderne cover versie? Ik hoor een sampletje...
En dan daarna weer aan elkaar ducttapen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon twee planken van 1,10 maken in plaats van een grote van 2,20?
ja hier was het eerst 450 voor het noodzakelijke en 800 voor allesquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eigenlijk was het 800 euroMaar kennissen van mij, dus ik kreeg vet veel korting
Maar goed hij doet het weer
Ik had ook niet anders verwachtquote:
maar wat is dit?quote:
wij ookquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
Maar waarschijnlijk gaan we de zafira wel inruilen NA de vakantie
Gewoon met koekjes aan elkaar zetten.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:15 schreef JJH het volgende:
[..]
En dan daarna weer aan elkaar ducttapen.
Jaah, was blijkbaar harder nodig dan ik dachtquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Moet ik effe langs komen met Zaffie![]()
hij is weer goedgekeurd voor een jaartje
Is idd een mooie filmquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is op tv en ik kijk. Geweldige film gewoon
.
Ik wou alleen even zeuren over mijn vader, moet je zien wat ik eraan overhieldquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik gebruik FOK! continu als uitlaatklep voor al mijn problemen.
Wat dat betreft ben ik wel blij met mijn nieuwe Peugeot 107, 4 jaar geen APK, pas na 2 jaar grote beurtquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja hier was het eerst 450 voor het noodzakelijke en 800 voor alles
uiteindelijk bleek dat er verkeerd gerekend was en dus uiteindelijk maar 290
Maar waarschijnlijk gaan we de zafira wel inruilen NA de vakantie
quote:
Ik zou ook wel zo'n portret van mij willenquote:
Stond vroeger op mijn dubbel LP met het beste uit de Top 40 van 1988!quote:
Ja nieuw gekocht zeker?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik wel blij met mijn nieuwe Peugeot 107, 4 jaar geen APK, pas na 2 jaar grote beurt
Heel veel gezeik gehad met mn vorige auto
Lol, daar hebben ze nog het oude Mars-logo.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:15 schreef robdriessen het volgende:
BAZENACTIE! http://www.nusport.nl/opm(...)arische-vangbal.html
Dat is wel lekker inderdaad.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik wel blij met mijn nieuwe Peugeot 107, 4 jaar geen APK, pas na 2 jaar grote beurt
Heel veel gezeik gehad met mn vorige auto
Yep in november 2010. Airco erbijquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nieuw gekocht zeker?
die van ons is uit 2004
En niet ff zeggen ofzo Vrijdagquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zekerquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is wel lekker inderdaad.
Ik heb een oude bak, en doe er lekker veel zelf aan, ook goedkoop,.
Niks speciaals aan, kijk iedere dag naar de mijnequote:
ja die is bij ons ook stuk.. maar goed ARKO ftwquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Yep in november 2010. Airco erbij
Dit is ook een leuk nummerquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:18 schreef mr-green het volgende:
dit is wel een van mijn meest favo nummers
tegen de tijd dat ik naar de tv gelopen ben, hem aangezet, heb en de juiste zender opgezocht heb zijn ze alweer weg.quote:
Ik wil ook.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks speciaals aan, kijk iedere dag naar de mijne.
Klopt. Ze zijn ook alweer weg.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:19 schreef JJH het volgende:
[..]
tegen de tijd dat ik naar de tv gelopen ben, hem aangezet, heb en de juiste zender opgezocht heb zijn ze alweer weg.
Heb ik nog op LPquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:18 schreef mr-green het volgende:
Je had "Here is the news" gelijk kunnen gebruiken voor je weerbericht. Gemiste kans!quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:18 schreef mr-green het volgende:
die van mij is een diesel, baan kwijt, te weinig km's het is gewoon zonde.... kost teveel geldquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]toch wel?
het is handig hoor
maar 4 kids kan ik ook in een degelijke golf/focus kwijt ofzo
maar goed dat zien we na de vakantie wel
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:19 schreef WickedTunes het volgende:
Mr. Green: Hier info over Teardrops.
2009 - 12", Britse her-uitgave (A 1356)
A: "Teardrops (12" Extended Mix)"
Zal wel iets vettere uitgave zijn qua sound.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja die is bij ons ook stuk.. maar goed ARKO ftw
Ahwquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En niet ff zeggen ofzo Vrijdag
Ik zoeken naar een zwarte Crossa
Mijn gebrekquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks speciaals aan, kijk iedere dag naar de mijne.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ahw. 'Kom maar kijken' is te cliché he
.
quote:
Oh, www.google.com --> tieten ---> printen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar eigenlijk bedoelde ik een paar tieten waar ik altijd naar kan kijken.
Ohjaquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die van mij is een diesel, baan kwijt, te weinig km's het is gewoon zonde.... kost teveel geldEn ik ga solliciteren hier in Spijkenisse. Worden genoeg winkels geopend nieuw
Ik heb geen printer.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, www.google.com --> tieten ---> printen.
Als ik het me goed herinner ben jij niet plat?quote:
geen idee, niet alleen leeg, er zal heus wel iets stuk zijn maar goed, de ene garage zei het 1 en de andere zei weer wat andersquote:
EN het is zo verrekte makkelijk soms..quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil eigenlijk wel een versterker + subwoofer in mn auto want geluid is zo kutIk kan dat alleen niet zelf inbouwen en laten doen vind ik veeeeeeeeeel te duur.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zal straks even in de pompshop kijken, als ik daar nog kom.
Tuurlijk kan jij dat wel.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil eigenlijk wel een versterker + subwoofer in mn auto want geluid is zo kutIk kan dat alleen niet zelf inbouwen en laten doen vind ik veeeeeeeeeel te duur.
Dat is toch niet moeilijk? Je moet alleen even verse kabeltjes naar achter trekken en de rest is een best straight forward. Ik dat soort dingetjes altijd zelf.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee maar ook niet TETTEN!quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner ben jij niet plat?
M'n stiefbroer heeft een clio, zoveel gezeur als hij al niet met de electronica gehad heeft.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik vind een Twingo of Clio wel bij C_A passenMaar ik heb het zelf niet op Franse auto's..
Ik ken wel iemand die dat kanquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoezo, niets mis met jouwe.. meer dan een hand vol is veelal verspillingquote:
Ik kan dat denk ik welquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die dat kan![]()
Geen idee hoeveel het kost, maar hij werkt alleen met goede versterkers en subwoofers
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoezo, niets mis met jouwe.. meer dan een hand vol is veelal verspilling
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik vind een Twingo of Clio wel bij C_A passenMaar ik heb het zelf niet op Franse auto's..
Een playboy?quote:
Sparen voor siliconen meisje (en niets zeggen tegen naat natuurlijk).quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Een beetje decolleté zou leuk zijn
Ik snap het. De maximizer van de Hunkemoller een idee?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb nooit gekeken naar jouw tieten op de een of andere manier.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Klein kan ook heel fijn zijn hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jaa sorry, das mijn mening, maar dat betekend niet dat ik groter niet kan waarderen.. Ik ben sowieso meer van de heerlijke achterwerkenquote:
royal sadness.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme... 7 meisjes in m'n msn die "Titanic kijken!!!" achter hun naam hebben staan![]()
Jamaar decolletéhééquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoezo, niets mis met jouwe.. meer dan een hand vol is veelal verspilling
Dude, als je geen printer hebt en je wilt dag en nacht naar tieten staren, dan is een playboy beter voor je ogen en makkelijker.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Een playboy?
Sowieso nog tijdschriften kopen voor vrouwen.
Heb je die nieuwe Soes gezien?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
okok, nieuwe Corsa dan? Zakjapannertje zoals ik?
Nee nee nee nee neequote:Op woensdag 27 juli 2011 22:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
okok, nieuwe Corsa dan? Zakjapannertje zoals ik?
Oh, die heb ik niet. Ik ben meer van de tietenquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaa sorry, das mijn mening, maar dat betekend niet dat ik groter niet kan waarderen.. Ik ben sowieso meer van de heerlijke achterwerken
Ik heb trouwens wel mobiel internet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dude, als je geen printer hebt en je wilt dag en nacht naar tieten staren, dan is een playboy beter voor je ogen en makkelijker.
Dat nooitquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sparen voor siliconen meisje (en niets zeggen tegen naat natuurlijk).
Raar hok vind ik het.. Ik kreeg een aanbod mijne in te ruilen voor een nieuwe, afgeslagen.. Ik heb het model ervoor..quote:
Dan wel ja.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dude, als je geen printer hebt en je wilt dag en nacht naar tieten staren, dan is een playboy beter voor je ogen en makkelijker.
Nou, ik vind die van jou anders bestquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, die heb ik niet. Ik ben meer van de tieten.
Misschien dat we daar wel wat aan kunnen doen...quote:
Titanic vind ik echt geen interessante film.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme... 7 meisjes in m'n msn die "Titanic kijken!!!" achter hun naam hebben staan![]()
Kizashi hebben we het allebei over hè? Ik vind het ook een beetje raar ding, maar was toch positief verrast!quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Raar hok vind ik het.. Ik kreeg een aanbod mijne in te ruilen voor een nieuwe, afgeslagen.. Ik heb het model ervoor..
Jeannyquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:27 schreef robdriessen het volgende:
En Falco kennen we natuurlijk ook nog van Der Kommisar!
ja geeft niet, topsong!quote:
Ohh ik dacht de nieuwe Swiftquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kizashi hebben we het allebei over hè? Ik vind het ook een beetje raar ding, maar was toch positief verrast!
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, ik vind die van jou anders besthoor..
R32 is ook gaaf inderdaad. Maar de R35, neh. N:quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
R32 of R34, of de 35.. Anders niet..
I'll have the Penne All'Arrabiata.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:30 schreef WickedTunes het volgende:
Wie van jullie kent stand-up-comedian "Eddie Izzard"?
E24 635 CSi.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
Hou op over auto's, het begint weer te kriebelen hier
Op zich wel, maar zo'n faal als die uitgaatquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap het. De maximizer van de Hunkemoller een idee?.
Ik de man die graag zich al vrouw verkleed.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:30 schreef WickedTunes het volgende:
Ja wat wil je nou?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Op zich wel, maar zo'n faal als die uitgaat
Ze is 17 ze weet niet wat ze wil.quote:
Naatje weet hoe ze eruit zien, verder krijgt niemand ze te zien. Jij wilt een decolleté, zo krijg je 'm o.a.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Op zich wel, maar zo'n faal als die uitgaat
Jups, travo ja... echt te geniaal... Nu ook nwste show van m binnen, echt lachen!quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik de man die graag zich al vrouw verkleed.
Wat deze man zegt.quote:
Mijn vriend is naar zijn show geweestquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:30 schreef WickedTunes het volgende:
Ehm...quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:33 schreef gewoonfaye het volgende:
Welke mongool heeft nou seks met een deken om zich heen?
Ohhh jaloers! Ik zou zo graag keer live erbij willen zijn... Ik lig echt helemaal blauw om hemquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn vriend is naar zijn show geweest
Ik vind em tof
Hoi enzo.quote:
Echt, ik kan m noooooit meer gewoon horen, alleen zoquote:
'98 Road to the World Cup, toch?quote:
Terechtquote:
90s mix.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:36 schreef mr-green het volgende:
dus post even of je soul/disco of 90's mix wil horen
Ik dacht even dat je ontroerd was door mijn compliment..quote:
Vind de E23 toch minder. Bij die E24 denk je dat het een vierdeurs is gezien de grootte, en dan kom je erachter dat het gewoon eigenlijk een achterlijk grote bak is voor een coupe.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Oe oe oe. Ik had bijna een '78 e23 730 gekocht, tot ik er bij ging kijken.
Ik kan het ook niet aanzien, om eerlijk te zijn... Ik laat 't wel staan, maar zet de radio aan en ga Fok!enquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ga zo zappen, ik kan het eind niet zien
Amen... 2 medestanders, en mag ik zeggen: mensen met smaakquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:35 schreef ValHallen het volgende:
Eddie Izzard is een baasMisschien wel de beste komiek van dit moment
Sorry, ik ben Titanic aan het kijkenquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je ontroerd was door mijn compliment..
Domste fout die ze konden maken.. Gas bij en sturen had beter geweest..quote:
Want? Omdat Leo sterft?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ga zo zappen, ik kan het eind niet zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |