geen idee, niet alleen leeg, er zal heus wel iets stuk zijn maar goed, de ene garage zei het 1 en de andere zei weer wat andersquote:
EN het is zo verrekte makkelijk soms..quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil eigenlijk wel een versterker + subwoofer in mn auto want geluid is zo kutIk kan dat alleen niet zelf inbouwen en laten doen vind ik veeeeeeeeeel te duur.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zal straks even in de pompshop kijken, als ik daar nog kom.
Tuurlijk kan jij dat wel.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil eigenlijk wel een versterker + subwoofer in mn auto want geluid is zo kutIk kan dat alleen niet zelf inbouwen en laten doen vind ik veeeeeeeeeel te duur.
Dat is toch niet moeilijk? Je moet alleen even verse kabeltjes naar achter trekken en de rest is een best straight forward. Ik dat soort dingetjes altijd zelf.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee maar ook niet TETTEN!quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner ben jij niet plat?
M'n stiefbroer heeft een clio, zoveel gezeur als hij al niet met de electronica gehad heeft.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik vind een Twingo of Clio wel bij C_A passenMaar ik heb het zelf niet op Franse auto's..
Ik ken wel iemand die dat kanquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoezo, niets mis met jouwe.. meer dan een hand vol is veelal verspillingquote:
Ik kan dat denk ik welquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die dat kan![]()
Geen idee hoeveel het kost, maar hij werkt alleen met goede versterkers en subwoofers
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoezo, niets mis met jouwe.. meer dan een hand vol is veelal verspilling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |