Berkenmultiplex is het duurste van deze dingen ja, maar de laagjesdichtheid is ongeveer twee keer zo veel als "normaal" multiplex. Je hebt nog een varia aan kwaliteiten waarbij je bij een fatsoenlijke graad alle knoesten zijn verwijderd en ingelegd zodat je in de kopse kanten geen gaten hebt. Dat is viesss.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik dacht al waar blijf jeBedankt! Is dat berkenmultiplex duur? En met L-profiel bedoel je de stangen zeg maar waar de plank op leunt?
ik heb toch niks te doenquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:48 schreef Samzz het volgende:
Er moet voor morgen een rooster gevuld worden, mensen.
Pedagoog oid?quote:
Gastouderquote:
ja duh!! Dacht je dat hij DJVT ging draaien hahaquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:52 schreef robdriessen het volgende:
Ja! Ik heb 'm goed geraden. Het ultieme stofzuigernummer (die clip !)
Ik heb wel een gaatjequote:Op woensdag 27 juli 2011 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb toch niks te doen
Even kijken hoe laat ik wakker ben, en wil ook naar zonnebank enzo..... (vandaag niet geweest) Dus kijk wel of er morgen een gaatje is ofzo
Wat een eerste vraag van een jongen? LOLquote:
Neuken !?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:54 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Wat een eerste vraag van een jongen? LOL
Kan het niet origineler?
Ik heb serieus een keer meegemaakt dat iemand dat rechtstreeks aan me vroegquote:
alleen een film met doris dayquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
Oh, god. Daar is de giro 555 reclame weer.
En?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb serieus een keer meegemaakt dat iemand dat rechtstreeks aan me vroeg.
Echt hequote:Op woensdag 27 juli 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
Oh, god. Daar is de giro 555 reclame weer.
of zoiets ja... *schuddebuikt*quote:
En had hij succes?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb serieus een keer meegemaakt dat iemand dat rechtstreeks aan me vroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |