Geen ideequote:Op woensdag 27 juli 2011 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar dat is volgens mij wel duurder toch
Mooiste is berkenmultiplex (als we niet over de ruige tropische hardhouten willen beginnen). Het is hard, dubbel orthotroop en ziet er behoorlijk mooi uit. Mooier dan andere soorten multiplex zoals de merantimultiplexen. Als het om belasting gaat en er gaat toch een laag fineer (of zelfs schilderwerk) kun je ook het zachtere MDF nemen en dan een aluminium L-profiel eronder monteren zodat je plank VEEL stijver wordt en alle belasting op je draagarmen komt te staan.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga morgen planken kopen voor in mn trapkast. Zijn planken waar wat voorraad op moet komen. Welk materiaal hout kan ik het beste kiezen? Liefst niet te duur
Ik dacht al waar blijf jequote:Op woensdag 27 juli 2011 21:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mooiste is berkenmultiplex (als we niet over de ruige tropische hardhouten willen beginnen). Het is hard, dubbel orthotroop en ziet er behoorlijk mooi uit. Mooier dan andere soorten multiplex zoals de merantimultiplexen. Als het om belasting gaat en er gaat toch een laag fineer (of zelfs schilderwerk) kun je ook het zachtere MDF nemen en dan een aluminium L-profiel eronder monteren zodat je plank VEEL stijver wordt en alle belasting op je draagarmen komt te staan.
Hihihi, schattig.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik dacht al waar blijf jeBedankt! Is dat berkenmultiplex duur? En met L-profiel bedoel je de stangen zeg maar waar de plank op leunt?
Morgenavond ben ik moequote:Op woensdag 27 juli 2011 21:48 schreef Samzz het volgende:
Er moet voor morgen een rooster gevuld worden, mensen.
Hoooi!quote:
Wheheh ik kan best goed klussen maar al die verschillende materialen die op elkaar lijkenquote:
Trouwens als het gebeurd is draag ik mijn ondertitel over aan jou.quote:
Dit is echt zo herkenbaar. Gewoon echt als een dolle stier even iemand echt pijn doen omdat je zo gefrustreerd wordt dat iemand niet wil luisteren.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Berserk gaan in een gevecht ken ik ook wel ja... ik vecht echt nooit, maar een etterbakje (ja ik werd dus ook gepest) was de druppel die de emmer deed overlopen... paar seconden later lag ie met een kapotte bril, bloedneus en tand door de lip op de grond. Daarna merkte ik de wereld om me heen weer op. Best creepy, maar oh wat voelde het goed om eens wat terug te durven doen
Kinderfeestje?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Morgenavond ben ik moe
morgen over dag weer genoeg kindjes over de vloer
Ik claim bij deze 18:00 tot 20:00!quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:48 schreef Samzz het volgende:
Er moet voor morgen een rooster gevuld worden, mensen.
Je tong jaagt mij angst aanquote:
Whaha... ik ben WickedTunes, maar je mag Wicked zeggenquote:
DONE! Wat?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik claim bij deze 18:00 tot 20:00!
Ik ook niet, maar het klinkt wel schattigquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wheheh ik kan best goed klussen maar al die verschillende materialen die op elkaar lijken
Wie alt sind siequote:Op woensdag 27 juli 2011 21:51 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Whaha... ik ben WickedTunes, maar je mag Wicked zeggen
Oh godquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het klinkt wel schattig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |