dat ook natuurlijkquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik maar denken dat 't mijn mondje was. Verdorie.
Dan moet je ff die slide over je hals halenquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:19 schreef Viro het volgende:
Ik heb een stijve vanwege LoLa's gierende gitarenmuziekjens
Ja, wat dat betreft zijn meisjes echt kut.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ook wel wat klappen uitgedeeld.
Mijn beste vriendin hoorde altijd bij de populaire meisjes, moest een schoolopdracht met mij samenwerken en kwam er achter dat ik best aardig was, vanaf dat moment waren we echt elke dag samen, eerst gingen de populaire meisjes haar ook belachelijk maken, uiteindelijk werden dat ook weer vriendinnen, dus hoorde ik ineens bij de populaire meisjes.
Nouja, die werden naar het vmbo geplaatst en ik mocht door op het havo, dus toen was dat ook weer over.
De meisjes wereld is echt cru.
En dan klagen dat ik met een boner dat verhaal heb geschreven.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:19 schreef Viro het volgende:
Ik heb een stijve vanwege LoLa's gierende gitarenmuziekjens
Me too. Iedereen te vriend houden enzo terwijl dat niet altijd kan.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat ook moeilijk. Nog steeds. Ik ben meer van het stil zijn en doorlopen.
EN dat..quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kwam gewoon nooit voor mezelf op en tjsa dan gaan er meerdere meedoen omdat je niks terug doet. Tegenwoordig doe ik dat wel al vind ik dat soms wel moeilijk. Ben gewoon iemand van vrede op aarde voor iedereen
Whehehe zal hij niet verwacht hebben_O_quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:19 schreef robdriessen het volgende:
Eén keer in mijn leven heb ik de kloten gehad om iets terug te doen. 11 jaar en de grote bullebak van de klas zat me steeds uit te lokken, hij wilde zo graag dat ik hem sloeg. En toen deed ik iets totaal anders, ik rukte het borstzakje van zijn nieuwe bloes. Hij is huilend naar huis gerend.
Bazenactie van je neefjequote:Op woensdag 27 juli 2011 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn neefje werd gepest, maar hij is best lang van zijn leeftijd en ziet er ook ouder uit.
Toen ging ik hem een keer ophalen van school. Zegt-ie dat is mijn vriendin
Opeens issie stoer![]()
Sukkeltje
dat mochten ze toch niet weten?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik maar denken dat 't mijn mondje was. Verdorie.
Mijn oprechte excuses als ik je ooit gekwetst heb.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ben er eigenlijk ook best klaar mee, dat gezeik om m'n lengte.. Maar toch raakt het me iedere keer weer opnieuw.. Soms heb ik wel door dat het een geintje/plagerijtje is.. Maar toch raakt het me op dat moment nog best hard.. Ik doe dan wel stoer van "Haha ja I know, leuk, move along.." Maar van binnen zak ik in elkaar..
Dat geldt niet alleen buiten, maar ook als menig fokker er over begint.. Er zijn erbij waar ik tegen zeg "van jou kan ik het wel hebben.." Maar dat lieg ik meestal..
Echt wat een koning.quote:
Duidelijk uitspreken dan zoals nu. Ik zal er op lettenquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ben er eigenlijk ook best klaar mee, dat gezeik om m'n lengte.. Maar toch raakt het me iedere keer weer opnieuw.. Soms heb ik wel door dat het een geintje/plagerijtje is.. Maar toch raakt het me op dat moment nog best hard.. Ik doe dan wel stoer van "Haha ja I know, leuk, move along.." Maar van binnen zak ik in elkaar..
Dat geldt niet alleen buiten, maar ook als menig fokker er over begint.. Er zijn erbij waar ik tegen zeg "van jou kan ik het wel hebben.." Maar dat lieg ik meestal..
+1quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat ook moeilijk. Nog steeds. Ik ben meer van het stil zijn en doorlopen.
ja echt hequote:Op woensdag 27 juli 2011 21:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Whehehe zal hij niet verwacht hebben_O_
[..]
Bazenactie van je neefje
[..]
dat mochten ze toch niet weten?
ik had het ook wel een beetje verwacht bij jouquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:23 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ja vriendjes uit mijn buurt zaten daar ook op en dat waren mijn beste matties toen
Ohquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Whehehe zal hij niet verwacht hebben_O_
[..]
Bazenactie van je neefje
[..]
dat mochten ze toch niet weten?
Goed dat je begint over je verhaal, moet hem posten vandaagquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:22 schreef heloef het volgende:
[..]
En dan klagen dat ik met een boner dat verhaal heb geschreven.
en dit dusquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:22 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Mijn oprechte excuses als ik je ooit gekwetst heb.
Ik ben daar nu ook wel een beetje overheen. Mede omdat ik er ook achter ben dat ik een knoertharde rechtse hebquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Me too. Iedereen te vriend houden enzo terwijl dat niet altijd kan.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |