quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:17 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Jofe: Hoe ging jij ermee om? Goed eruit gekomen?
Morph: Ik heb wel groeischeut gekregen gelukkig... ben nu 1.78m
Niet, Nee.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:17 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Jofe: Hoe ging jij ermee om? Goed eruit gekomen?
Morph: Ik heb wel groeischeut gekregen gelukkig... ben nu 1.78m
Ik heb er ook een schijthekel aan. Plagen is oke, maar ook dat moet niet te ver gaan.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:18 schreef Viro het volgende:
Pestenmoeten mensen doen als ik in de buurt ben, gaan ze klappen vangen
een geintje oke maar lang door gaan is kutquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:18 schreef Viro het volgende:
Ik ken iemand die Leo heet.quote:
idd plagen kan maar moet niet te ver gaanquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er ook een schijthekel aan. Plagen is oke, maar ook dat moet niet te ver gaan.
Ik heb 't over Titanic's Leoquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken iemand die Leo heet.
Heeft nog een trauma overgehouden aan die reclame.
Ik juist andersom, zat altijd bij de dames...quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik werd ook niet gepest en ik was stoer![]()
Ik speelde nooit met meisjes, alleen maar met jongens
Boompje klimmen, hutten bouwen en voetballen
Wouter Kabouterquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:14 schreef robdriessen het volgende:
Mijn bijnamen vroeger op de basisschool:
- Brilsmurf
- Dikkie Dik
- Robbie Driessen kannie piesen
En ma vond het maar gek dat ik nooit buiten speelde
Ik heb ook wel wat klappen uitgedeeld.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:18 schreef Viro het volgende:
Ik vind dat ook moeilijk. Nog steeds. Ik ben meer van het stil zijn en doorlopen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kwam gewoon nooit voor mezelf op en tjsa dan gaan er meerdere meedoen omdat je niks terug doet. Tegenwoordig doe ik dat wel al vind ik dat soms wel moeilijk. Ben gewoon iemand van vrede op aarde voor iedereen
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:19 schreef WickedTunes het volgende:
Ja, LOLA, zware metalen, zware verhalen!
Fijn dat het gewaardeerd wordtquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:19 schreef Viro het volgende:
Ik heb een stijve vanwege LoLa's gierende gitarenmuziekjens
Kijk maar uit dat je pc niet op de grond dondert dan!quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:19 schreef Viro het volgende:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:19 schreef robdriessen het volgende:
Eén keer in mijn leven heb ik de kloten gehad om iets terug te doen. 11 jaar en de grote bullebak van de klas zat me steeds uit te lokken, hij wilde zo graag dat ik hem sloeg. En toen deed ik iets totaal anders, ik rukte het borstzakje van zijn nieuwe bloes. Hij is huilend naar huis gerend.
En ik maar denken dat 't mijn mondje wasquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:19 schreef Viro het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |