Multiplex.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga morgen planken kopen voor in mn trapkast. Zijn planken waar wat voorraad op moet komen. Welk materiaal hout kan ik het beste kiezen? Liefst niet te duur
Babyfoon, 100 meter verder op een andere boot.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:40 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Drie kinderen, de oudste 4 jaar, je laat ze achter op een boot 300 meter buiten de kust. Dat heeft niets met wet te maken, maar met gezond verstand.
Thanksquote:
Die wil ik nog steeds een keertje in concert zienquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bryan Adams, 2x in Ahoy gezien, geniaal was dat
[..]
Thanks
+4000.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:42 schreef STING het volgende:
[..]
Die wil ik nog steeds een keertje in concert zien
Dure bedoeling als je nog 4001 concerten wilt bezoekenquote:
Ik zou het mijn kinderen niet aandoen. En het was geen babyfoon, anders hadden de ouders allang de kids hebben horen janken. Een boot is geen kindveilige omgeving.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Babyfoon, 100 meter verder op een andere boot.
als ik dat geweten had dan had ik vorige week zaterdag die zooi planken die ik had niet weggegooidquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga morgen planken kopen voor in mn trapkast. Zijn planken waar wat voorraad op moet komen. Welk materiaal hout kan ik het beste kiezen? Liefst niet te duur
Op de radio hoorde ik van welquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:43 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik zou het mijn kinderen niet aandoen. En het was geen babyfoon, anders hadden de ouders allang de kids hebben horen janken. Een boot is geen kindveilige omgeving.
OK, ik stap nu van mijn zeepkist
Ja denk het. Al is MDF beter denk ik..quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als ik dat geweten had dan had ik vorige week zaterdag die zooi planken die ik had niet weggegooid![]()
Echt ik had er zoveel over![]()
Van die meubelplanken had ik (die witte)
Maar multiplex denk ik?
Ik was je al voor met Multiplexquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als ik dat geweten had dan had ik vorige week zaterdag die zooi planken die ik had niet weggegooid![]()
Echt ik had er zoveel over![]()
Van die meubelplanken had ik (die witte)
Maar multiplex denk ik?
quote:
ja maar dat is volgens mij wel duurder tochquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja denk het. Al is MDF beter denk ik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |