Ja laat het anders krijg je billenkoek van Samzzquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Goed dat je begint over je verhaal, moet hem posten vandaag
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben daar nu ook wel een beetje overheen. Mede omdat ik er ook achter ben dat ik een knoertharde rechtse heb.
Nee, dat verhaal ga je niet posten.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Goed dat je begint over je verhaal, moet hem posten vandaag
[..]
en dit dus
kennis Robquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:24 schreef robdriessen het volgende:
Ik luister nu 20 minuten en behalve Avenged Sevenfold kende ik geen enkele band. Waar HAAL je het vandaan, LoLa?
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:24 schreef ValHallen het volgende:
Ik werd in groep 3 en 4 gepest door de groepen 7 en 8Gingen ze in een kring om me heen staan en mochten 2 kleuters me schoppen. Als ik iets terugdeed kreeg ik klappen van de oudere kinderen. Heb daar echt jarenlang last van gehad.
Dit. Ben wel 1 keer in elkaar geslagen maar heb geen klap teruggegeven. Dat genoegen gunde ik de aanvaller niet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ik heb nog nooit gevochten en wil dat graag zo houden
Ik vecht ook nooit.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb een keer uit zelfverdediging van me af moeten slaan.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vind Rick een leuke naamquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:24 schreef WickedTunes het volgende:
Das zwaar klote Jofu... Toch moet je een 'negeer-knop' ontwikkelen hiervoor.
Ik heet Rick, nou dat is op de basisschool DE rijmnaam! en dan komt Kinderen voor Kinderen precies uit met het liedje "Rik, Rik, viezerik"... Grrrr
Vind het ook knap!!quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:24 schreef robdriessen het volgende:
Ik luister nu 20 minuten en behalve Avenged Sevenfold kende ik geen enkele band. Waar HAAL je het vandaan, LoLa?
Daarom zitten we op FOK! denk ikquote:
Bij mij was het over toen ik de 3 pesters na schooltijd K.O. geslagen in een gevecht.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben daar nu ook wel een beetje overheen. Mede omdat ik er ook achter ben dat ik een knoertharde rechtse heb.
Ja, ik ook. Ik vind diequote:Op woensdag 27 juli 2011 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik word er gewoon verdrietig van
waarom zit ik op fok danquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daarom zitten we op FOK! denk ik
Zoek langs de 'bekende' kanalen naar VDJ of SAM. Wil je radio maken of muziek draaien/mixen?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:25 schreef STING het volgende:
Ok, wie kan me helpen aan wat DJ apparatuursoftware?
Ik vind het ook heel jammer dat er nog heel veel mensen last van hebben gehad naderhand.quote:
Viro incl. uitlegquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:25 schreef STING het volgende:
Ok, wie kan me helpen aan wat DJ apparatuursoftware?
Omdat wij aandachtsgeile slettebakken zijnquote:
quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Duidelijk uitspreken dan zoals nu. Ik zal er op letten
Mjah, jullie vallen nog mee, het kan erger.. Knetter pusht het soms iets te ver..quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:22 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Mijn oprechte excuses als ik je ooit gekwetst heb.
Aha dat is hetquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat wij aandachtsgeile slettebakken zijn.
K.O. slaan doe ik niet aan.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Bij mij was het over toen ik de 3 pesters na schooltijd K.O. geslagen in een gevecht.
Ik ook welquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik word er gewoon verdrietig van
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja laat het anders krijg je billenkoek van Samzz
En niet de leuke.
Jullie zitten mij uit te dagenquote:
Duidelijkquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zoek langs de 'bekende' kanalen naar VDJ of SAM. Wil je radio maken of muziek draaien/mixen?
Dat heb ik ook. Dan heb ik een zwarte waas voor m'n ogen en zie en voel ik niks meer. Heel apart is dat.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:27 schreef ValHallen het volgende:
Heb 1 keer gevochten en toen ging ik meteen berserk. Zeg maar de druppel van de emmer. Was wel echt freaky, ik kende mezelf helemaal niet terug.
Samzz Viro pest me.quote:
Vechten is ook het meest zwakke wat er bestaat.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als je dat vervelend vind dan wordt dat gewoon aangepast. Vraag bijv. aan Samzz.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mjah, jullie vallen nog mee, het kan erger.. Knetter pusht het soms iets te ver..
Mijn naam op het Rooster is daar trouwens een voorbeeldje van..![]()
Maarja, doorlopen en niets zeggen enzo..
Als je een post van mij ziet, zonder smily's of een PI anders dan het papiertje, dan kan je er vanuit gaan dat ik serieus ben.quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat wij aandachtsgeile slettebakken zijn.
*bloostquote:
*slik*quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Dan heb ik een zwarte waas voor m'n ogen en zie en voel ik niks meer. Heel apart is dat.
Nog maar een keer gebeurd en dat kwam omdat ik door iemand werd vastgehouden tegen mijn wilquote:
Ik heb Knetter en C_A een Zippy gegeven met de SAM die ik van jou heb.. Inclusief betaling. Als ze die even doorgeven aan Sting..quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zoek langs de 'bekende' kanalen naar VDJ of SAM. Wil je radio maken of muziek draaien/mixen?
Blinde woede. Dat ken ik welquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Dan heb ik een zwarte waas voor m'n ogen en zie en voel ik niks meer. Heel apart is dat.
20 tot 30 seconden.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
mr-green ik geef een GO in het topic
hoeveel vertraging zit er eigenlijk in
Ze dachten wel dat ze klappen konden incasseren, ze gingen alledrie K.O. na 1 klapquote:
Ik ga die naam meteen aanpassenquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als je dat vervelend vind dan wordt dat gewoon aangepast. Vraag bijv. aan Samzz.
Dat doe ik dus ook altijd en ook gewoon altijd vriendelijk geweest tegen de "kneusjes" op school.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:26 schreef mr-green het volgende:
Ik heb nooit gepest (ok hele kleine dingen die iedere scholier wel eens doet) Maar ben meer het type wat het opneemt voor mensen die zwak staan in de samenleving
Ik vind dat oprecht heel eng. Het is ook nooit meer voorgekomen, gelukkig.quote:
Dat ja..quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook wel
Maar goed als mensen gewoon eens eerst NADENKEN voor ze iets ' kwetsend; zeggen.. ook al bedoelen ze dat niet kwetsend.
Ook een geintje is soms net het zoveelste geintje
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je een post van mij ziet, zonder smily's of een PI anders dan het papiertje, dan kan je er vanuit gaan dat ik serieus ben.
Dat is het ook en het is mij twee keer gebeurd en gelukkig was er iemand anders nog in de buurt want anders was ik een moord begaan. Ik was echt woest.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat oprecht heel eng. Het is ook nooit meer voorgekomen, gelukkig.
Heloef heeft ook "A.K.A. The Midget" verwijderd uit de OP-DJ spoilersquote:
Dont push it.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:31 schreef Viro het volgende:
ben nu verhaal van heloef aan het zoeken en bezig met mail
Viro, wat zei ik nu net?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:31 schreef Viro het volgende:
ben nu verhaal van heloef aan het zoeken en bezig met mail
Kijk eens naar je PI, dan lok je mij echt uit kerelquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Samzz Viro pest me.
Haal eens uit me je rechter.
Ja, die blinde woede is heel eng...quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:31 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dat is het ook en het is mij twee keer gebeurd en gelukkig was er iemand anders nog in de buurt want anders was ik een moord begaan. Ik was echt woest.
Wat is PI.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Kijk eens naar je PI, dan lok je mij echt uit kerel
Ah dat.quote:
Ik sop helemaal nietquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hou eens op ik hoor je goffer hier helemaal soppen!
Maar ik ben zelf mijn complete basisschooltijd gepest en daarna heb ik de eerste die begon op de middelbare school na twee waarschuwingen verrot geslagen, toen was het dus gelijk afgelopen.quote:
quote:
quote:
Tyvus.. Dit doet me ook weer wat..quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:31 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Heloef heeft ook "A.K.A. The Midget" verwijderd uit de OP-DJ spoilers
Dijkdoorbraak bij Enschedequote:Op woensdag 27 juli 2011 21:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat helpt wel ja. Maar goed is het niet. Al snap ik je beweegredenen absoluut.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:34 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Maar ik ben zelf mijn complete basisschooltijd gepest en daarna heb ik de eerste die begon op de middelbare school na twee waarschuwingen verrot geslagen, toen was het dus gelijk afgelopen.
Tijdens de meet was dat niet anders.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |