Omdat wij aandachtsgeile slettebakken zijnquote:
quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Duidelijk uitspreken dan zoals nu. Ik zal er op letten
Mjah, jullie vallen nog mee, het kan erger.. Knetter pusht het soms iets te ver..quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:22 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Mijn oprechte excuses als ik je ooit gekwetst heb.
Aha dat is hetquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat wij aandachtsgeile slettebakken zijn.
K.O. slaan doe ik niet aan.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Bij mij was het over toen ik de 3 pesters na schooltijd K.O. geslagen in een gevecht.
Ik ook welquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik word er gewoon verdrietig van
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja laat het anders krijg je billenkoek van Samzz
En niet de leuke.
Jullie zitten mij uit te dagenquote:
Duidelijkquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zoek langs de 'bekende' kanalen naar VDJ of SAM. Wil je radio maken of muziek draaien/mixen?
Dat heb ik ook. Dan heb ik een zwarte waas voor m'n ogen en zie en voel ik niks meer. Heel apart is dat.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:27 schreef ValHallen het volgende:
Heb 1 keer gevochten en toen ging ik meteen berserk. Zeg maar de druppel van de emmer. Was wel echt freaky, ik kende mezelf helemaal niet terug.
Samzz Viro pest me.quote:
Vechten is ook het meest zwakke wat er bestaat.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ik heb nog nooit gevochten en wil dat graag zo houden
Als je dat vervelend vind dan wordt dat gewoon aangepast. Vraag bijv. aan Samzz.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mjah, jullie vallen nog mee, het kan erger.. Knetter pusht het soms iets te ver..
Mijn naam op het Rooster is daar trouwens een voorbeeldje van..![]()
Maarja, doorlopen en niets zeggen enzo..
Als je een post van mij ziet, zonder smily's of een PI anders dan het papiertje, dan kan je er vanuit gaan dat ik serieus ben.quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat wij aandachtsgeile slettebakken zijn.
*bloostquote:
*slik*quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Dan heb ik een zwarte waas voor m'n ogen en zie en voel ik niks meer. Heel apart is dat.
Nog maar een keer gebeurd en dat kwam omdat ik door iemand werd vastgehouden tegen mijn wilquote:
Ik heb Knetter en C_A een Zippy gegeven met de SAM die ik van jou heb.. Inclusief betaling. Als ze die even doorgeven aan Sting..quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zoek langs de 'bekende' kanalen naar VDJ of SAM. Wil je radio maken of muziek draaien/mixen?
Blinde woede. Dat ken ik welquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Dan heb ik een zwarte waas voor m'n ogen en zie en voel ik niks meer. Heel apart is dat.
20 tot 30 seconden.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
mr-green ik geef een GO in het topic
hoeveel vertraging zit er eigenlijk in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |