abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99984369
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 23:30 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Anders had geen Asperger. Uit alles blijkt dat het een sociaal ingesteld persoon was en goed in staat om contacten te leggen. Iets wat iemand met asperger ontbeert dat. Wat wel interessant is is het niveau van detail dat hij hanteert in zijn beschrijvingen. Toch geloof ik niet dat hij enige vorm van autisme had.
Zal best, maar er werd gesteld dat iemand die autistisch is dit niet kan doen. Ik zie iemand met Asperger dit wel doen. Ondanks dat ie wel wat problemen zal hebben, maar die hebben ze altijd in elke situatie.
pi_99984401
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 23:33 schreef eight het volgende:

[..]

Mij lijkt het ook onwaarschijnlijk. Het niveau van detail kun je ook koppelen aan zijn gedrevenheid.
Precies. Bij autisten leidt het eerder tot bijvoorbeeld het dwangmatig omgaan met cijfers oid.
pi_99984524
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 23:34 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Zal best, maar er werd gesteld dat iemand die autistisch is dit niet kan doen. Ik zie iemand met Asperger dit wel doen. Ondanks dat ie wel wat problemen zal hebben, maar die hebben ze altijd in elke situatie.
Autisme is zo breed dat je dat eigenlijk sowieso niet kunt stellen.
pi_99984740
Die Breivik is een beetje zoals ik,, alleen ik zou boem boem boem roepen , en hij moet gelijk weer dumdum kogels gebruiken, beetje overkilll
Ik vispas als ik de vispas heb
  † In Memoriam † dinsdag 26 juli 2011 @ 23:42:58 #205
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_99984865
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 23:22 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Maar dat is juist vreemd, zijn er groeperingen die standaard willekeurig aanslagen opeisen?

Of heeft iemand weer eens iets verkeerd vertaald uit het Arabisch.
Men zou degeen die deze verklaring "ontdekte" en wereldkundig maakte moeten onderzoeken.

quote:
A terror group, Ansar al-Jihad al-Alami, or the Helpers of the Global Jihad, issued a statement claiming responsibility for the attack, according to Will McCants, a terrorism analyst at C.N.A., a research institute that studies terrorism.
pi_99984967
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 23:36 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Autisme is zo breed dat je dat eigenlijk sowieso niet kunt stellen.
Iedereen is autist de 1 wat meer dan een ander.
pi_99985119
Toch beschouwd men criminelen die anderen omleggen niet als geestelijk gestoord. In dat opzicht is Breivik hoe weloverwogen ook wel gestoord.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 23:47:13 #208
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_99985125
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 23:44 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Heb je nog nieuws PP? ;)
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_99985251
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 23:47 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Heb je nog nieuws PP? ;)
Nee, mijn spot bleek ernaast te zitten alhoewel ik nog steeds twijfel.
pi_99985440
Wat je nu merkt is dat mensen AB willen labellen met een of andere aandoening. Alleen een afwijkende gedachte is niet voldoende voor de meesten. Het is ook best confronterend dat hij zomaar je buurman of goede vriend had kunnen zijn, zeker gezien de reacties vd mensen in zijn directe omgeving die nooit iets hebben opgemerkt.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_99985573
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 23:53 schreef eight het volgende:
Wat je nu merkt is dat mensen AB willen labellen met een of andere aandoening. Alleen een afwijkende gedachte is niet voldoende voor de meesten. Het is ook best confronterend dat hij zomaar je buurman of goede vriend had kunnen zijn, zeker gezien de reacties vd mensen in zijn directe omgeving die nooit iets hebben opgemerkt.
Begrijpelijk maar dit soort gekken als AB zijn juist de vriendelijkste mensen als je niet binnen zn vizier staat. Waarschijnlijk de aardigste buurman die je kan treffen bij wijze van spreken. Je ziet het niet, dat is het enge.
pi_99985628
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 22:39 schreef Crack_ het volgende:
Wacht wastie echt autist?
Als leek noem ik hem zo. Hij zal vast aan autisme grenzende persoonlijkheidsstoornissen hebben.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_99985699
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 23:44 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Hier ben ik het volledig mee eens.
pi_99985721
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 23:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als leek noem ik hem zo. Hij zal vast aan autisme grenzende persoonlijkheidsstoornissen hebben.
Als leek denk ik dan weer dat jij dol op asperges bent.
pi_99985904
quote:
Wat een onzin. Bij zo'n grote aanslag is het toch volkomen logisch om eerst aan het meest verbreide Europese terrorisme tot op het moment te denken? :')

Spijkers, laag water.

Alsof normale moslims beledigd (VN, vrijheid van religie, dat soort lui) worden als je deze terreurdaad in eerste instantie aan Al Qaeda linkt. :')
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_99985909
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 23:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Welke kenmerken van autisme vind jij op hem van toepassing dan? Behalve een grote verbeelding in zijn probleemoplossingsproces zie ik het eigenlijk niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2011 00:03:48 ]
pi_99985933
quote:
3s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Als leek denk ik dan weer dat jij dol op asperges bent.
Dat mag. Die vrijheid heb je. Net zoals ik de vrijheid heb Anders een autist te noemen.

pi_99986008
Noorse politie heeft de restanten bommen op de farm opgeblazen.
pi_99986064
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 22:44 schreef Caland het volgende:
Die moeder blijft wel rustig zeg.
Viel me ook op. Ze blijft heel rationeel terwijl 99% van de mensen op zo'n moment niet meer zouden weten waar ze het zoeken moesten. En je gaat dingen erdoor zo relativeren. Zo zit ik nu te bedenken wat het meest schokkende is wat ik ooit naar m'n moeder heb ge'smst. Ik kom niet verder dan: "Ma, ik heb net een deukje in je auto gereden."

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2011 00:10:12 ]
pi_99986074
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat mag. Die vrijheid heb je. Net zoals ik de vrijheid heb Anders een autist te noemen.
Van mij mag je maar de realiteit zit toch wat anders inelkaar.
pi_99986418
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:05 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Viel me ook op. Ze blijft heel rationeel terwijl 99% van de mensen op zo'n moment niet meer zouden weten waar ze het zoeken moesten. En je gaat dingen erdoor zo relativeren. Zo zit ik nu te bedenken wat het meest schokkende is wat ik ooit naar m'n moeder heb ge'smst. Ik kom niet verder dan: "Ma, ik heb net een deukje in je auto gereden."
Mag je blij om zijn, maar je kan niet zeggen dat je enige hardheid hebt opgebouwd. Nogmaals wees er blij om.
  woensdag 27 juli 2011 @ 00:15:51 #222
2651 svann
night-hawk
pi_99986591
quote:

Viel me ook op. Ze blijft heel rationeel terwijl 99% van de mensen op zo'n moment niet meer zouden weten waar ze het zoeken moesten.
Ze zal ook niet geweten hebben waar ze het moest zoeken.

Maar net als bij EHBO en dergelijke heeft de ander meer aan iemand rustig en zakelijk handelt.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  woensdag 27 juli 2011 @ 00:17:05 #223
2651 svann
night-hawk
pi_99986651
quote:
13s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 23:02 schreef Piet_Piraat het volgende:

Donder toch op, een autist heeft geen vrienden.
Zeg, doe eens normaal.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  woensdag 27 juli 2011 @ 00:17:52 #224
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_99986698
Die psyschische diagnoses zitten zo dicht bij elkaar dat ze makkelijk te verwarren zijn. :{

:{˛
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_99986711
quote:
6s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat een onzin. Bij zo'n grote aanslag is het toch volkomen logisch om eerst aan het meest verbreide Europese terrorisme tot op het moment te denken? :')

Spijkers, laag water.

Alsof normale moslims beledigd (VN, vrijheid van religie, dat soort lui) worden als je deze terreurdaad in eerste instantie aan Al Qaeda linkt. :')
Het is toch de fundamentele taak van de media om zo "objectief" mogelijk te zijn. Als het nieuws heet van de naald is, mag je geen al te snelle conclusies maken en moet je verder te kijken dan je neus lang is.
Iedereen kan praktisch journalist worden als je als journalist niet je bronnen nauwkeurig controleert.
pi_99986726
quote:

[..]

Om toch nog maar even Moslims erbij te halen. Mensen uit Scandinavië zijn natuurlijk wel ongeveeer de meest verstandige mensen ter wereld. Rationeel, geen heisa schoppen. Wat dacht je als een Palestijnse moeder dr dochter zo aan de telefoon zou hebben. Zonder waardeoordeel te hebben, zou het een grote hysterische bedoening zijn geweest waarschijnlijk.
pi_99986835
quote:
15s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Die psyschische diagnoses zitten zo dicht bij elkaar dat ze makkelijk te verwarren zijn. :{

Het is juist de bedoeling dat ze dicht bij elkaar zitten, zodat elk mens door de psychiater in een hokje kan worden gestopt.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_99986846
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:18 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Om toch nog maar even Moslims erbij te halen. Mensen uit Scandinavië zijn natuurlijk wel ongeveeer de meest verstandige mensen ter wereld. Rationeel, geen heisa schoppen. Wat dacht je als een Palestijnse moeder dr dochter zo aan de telefoon zou hebben. Zonder waardeoordeel te hebben, zou het een grote hysterische bedoening zijn geweest waarschijnlijk.
Ik denk dat die Palestijnse dochter ook wel wat meer terreur gewend zou zijn. ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

pi_99986859
Net alsof je "aaaaaaaaaaa" gaat zitten texten.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_99986863
Ja hoi.

Heb ik de afgelopen anderhalve dag nog iets gemist?

Was het varkensmest? Of toch koeienmest? :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 27 juli 2011 @ 00:21:45 #231
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_99986879
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:20 schreef eight het volgende:

[..]

Het is juist de bedoeling dat ze dicht bij elkaar zitten, zodat elk mens door de psychiater in een hokje kan worden gestopt.
Ja, maar je kunt het dus makkelijk "fout" hebben. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_99986913
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Net alsof je "aaaaaaaaaaa" gaat zitten texten.
Goed, telefoongesprek dan, SMS is een slecht voorbeeld.
pi_99986954
quote:
11s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik denk dat die Palestijnse dochter ook wel wat meer terreur gewend zou zijn. ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die beginnen al met janken voordat de raket er is?
pi_99987009
quote:
15s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:21 schreef BansheeBoy het volgende:

Ja, maar je kunt het dus makkelijk "fout" hebben. :{

Zeker, maar "fout" is het in principe toch al. Dat er altijd een diagnose (lees:stoornis) gesteld kan worden is louter vanwege commerciële redenen.
pi_99987012
quote:
7s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:21 schreef vosss het volgende:
Ja hoi.

Heb ik de afgelopen anderhalve dag nog iets gemist?

Was het varkensmest? Of toch koeienmest? :')
Vogelpoep.
pi_99987024
Het is wel ironisch te noemen dat Anders "gelijk" had met zijn opmerking over het "zwakke laffe linkse Noorwegen".

Hij heeft 1,5 uur lang (volgens sommige verslagen iets korter, maar in ieder geval achterlijk lang) zijn gang kunnen gaan met zijn wapentuig omdat er zo weinig ordetroepen paraat stonden.

pi_99987089
quote:
11s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:24 schreef El_Matador het volgende:
Het is wel ironisch te noemen dat Anders "gelijk" had met zijn opmerking over het "zwakke laffe linkse Noorwegen".

Hij heeft 1,5 uur lang (volgens sommige verslagen iets korter, maar in ieder geval achterlijk lang) zijn gang kunnen gaan met zijn wapentuig omdat er zo weinig ordetroepen paraat stonden.
In een land die hier niet op berekend is.
pi_99987138
quote:
11s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:24 schreef El_Matador het volgende:

Hij was ook de 1e mafkees daar.
pi_99987141
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:26 schreef eight het volgende:

[..]

Die = dat.

Sorry, kon het even niet laten.
pi_99987149
quote:

[..]

Precies het punt dat Anders wilde maken.

Helaas.

pi_99987178
quote:
3s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Vast niet. Wel de eerste die daadwerkelijk uitvoerde wat hij bedacht. :(

pi_99987179
quote:
3s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

In Europa is het te vaak de eerste mafkees de laatste jaren.
pi_99987198
quote:

[..]

Er loopt een man rond te schieten op een eiland. Eigenlijk maakt ie het je heel makkelijk. Hij kan er zelf niet meer vandoor. Zijn ze in Montana wel berekend op zon tafereel, lijkt me ook niet.
pi_99987259
quote:

[..]

Of juist niet.... misschien moest dit gebeuren, zo'n grote aanslag.
Nu kunnen we ons in de toekomst voorbereiden op dit soort mensen, naast al-quaida en andere die alleen maar bedoeld zijn om angst te kweken.

Overheden weten veel meer... ik vertrouw niemand, overheid, politici, tv media etc.
pi_99987276
quote:
7s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:27 schreef Specularium het volgende:

[..]

Zou het een complot zijn? Steeds in een ander land een nieuwe. :(
pi_99987296
Overheden weten alles al...
Net als wat je ziet bij Enemy of the State ,hadden ze die slachtpartij in 1 minuut al gezien via hun satalieten....
pi_99987319
quote:
7s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:27 schreef Specularium het volgende:

[..]

Eh, nee. Er zijn een boel mafkezen geweest in Europa. Althans, als je terroristen bedoelt.
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_99987329
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:28 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Er loopt een man rond te schieten op een eiland. Eigenlijk maakt ie het je heel makkelijk. Hij kan er zelf niet meer vandoor. Zijn ze in Montana wel berekend op zon tafereel, lijkt me ook niet.
Hij maakt het juist moeilijk vanwege de lastige bereikbaar voor de politie.
pi_99987352
quote:
11s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:29 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Zou het een complot zijn? Steeds in een ander land een nieuwe. :(
Een soort Europees Michael Moore 9/11-verhaal?

De Noorse Arbeiderspartij die een massamoord in scene zet om zieltjes te winnen?

Complotten zijn nog zieker dan de realiteit. :')

pi_99987392
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:31 schreef eight het volgende:

[..]

Ik zou zeggen: tijd voor een dutje.

Je komt niet echt lekker meer uit je woorden. :*

pi_99987445
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:29 schreef MrVanBraun het volgende:

[..]

Nu kunnen we ons in de toekomst voorbereiden op dit soort mensen, naast al-quaida en andere die alleen maar bedoeld zijn om angst te kweken.

Overheden weten veel meer... ik vertrouw niemand, overheid, politici, tv media etc.
Dit soort maatregelen treffen ons allemaal. Bovendien blijft het lastig dit soort stille terroristen te pakken.
pi_99987449
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:18 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Daar geloof ik helemaal niks van. Onder Palestijnse moeders heb je ook die 1% die hiertoe in staat zou zijn. Die rationaliteit die volgens jou zogenaamd per defintie aan Scandinaviers toegedicht is kun je dan ook niet hardmaken.
pi_99987473
quote:
6s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik zou zeggen: tijd voor een dutje.

Je komt niet echt lekker meer uit je woorden. :*
:) Ik zat net hetzelfde te denken
pi_99987481
quote:

[..]

Dat water oversteken is een obstakel, maar de politie stond niet anderhalf uur aan de overkant.
pi_99987488
quote:

[..]

Die waren toch amateuristisch bezig?
pi_99987499
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:33 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Daar geloof ik helemaal niks van. Onder Palestijnse moeders heb je ook die 1% die hiertoe in staat zou zijn. Die rationaliteit die volgens jou zogenaamd per defintie aan Scandinaviers toegedicht is kun je dan ook niet hardmaken.
Ach kom. Er is niets racistisch of raars aan om te stellen dat Noren ietwat rationeler met elkaar omgaan dan Palestijnen, Brazilianen of Macedoniers. :*

pi_99987519
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:33 schreef eight het volgende:

[..]

:) Ik zat net hetzelfde te denken
Morgen weer fris verder.

Slaap lekker.

pi_99987561
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:33 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Dat water oversteken is een obstakel, maar de politie stond niet anderhalf uur aan de overkant.
alleen het oversteken heeft minstens 25 min. geduurd.
pi_99987584
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:33 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

En jij denkt dat 1 % van de moeders hiertoe in staat zou zijn. Onzin, als die moeder gek werd ging ze niet meer smsen. smsen is een uitstekende manier om koel een conversatie te houden.
pi_99987602
Ze konden toch gewoon die ferry pakken?
pi_99987605
quote:
6s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ach kom. Er is niets racistisch of raars aan om te stellen dat Noren ietwat rationeler met elkaar omgaan dan Palestijnen, Brazilianen of Macedoniers. :*
Zo is het.
pi_99987671
quote:

[..]

Ik heb het niet over raciscme. Ik heb het over een niet-onderbouwde generalisatie. Steker nog, je zou het ook om kunnen draaien. Palestijnen zijn veel meer gewend aan dergelijk drama dat ze er misschien juist wel rationeler om zouden gaan dan de gemiddelde westerling.
pi_99987713
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:35 schreef Lagrinta het volgende:

smsen is een uitstekende manier om koel een conversatie te houden.
Normaal haat ik sms maar hier was het handiger dan bellen.
pi_99987724
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:37 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Ik heb het niet over raciscme. Ik heb het over een niet-onderbouwde generalisatie. Steker nog, je zou het ook om kunnen draaien. Palestijnen zijn veel meer gewend aan dergelijk drama dat ze er misschien juist wel rationeler om zouden gaan dan de gemiddelde westerling.
Kan ook goed zeker.
pi_99987736
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:37 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Dan ken jij of te weinig Noren of heb je een heel vreemd beeld van Palestijnen.

En dat jij het niet over racisme had, weet ik. Ik vermeldde het nog even voor de zekerheid.

pi_99987778
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:35 schreef Mercer het volgende:
Ze konden toch gewoon die ferry pakken?
Die gaat maar 1x per uur.
pi_99987781
quote:
3s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:38 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Normaal haat ik sms maar hier was het handiger dan bellen.
Live whatsappen vanaf het Wolfenstein3D-eiland. Welkom in de 21e eeuw. :o

pi_99987802
quote:
3s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:39 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Die gaat maar 1x per uur.
En de Apaches zaten net in Afghanistan. :')

pi_99987924
quote:
6s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dan ken jij of te weinig Noren of heb je een heel vreemd beeld van Palestijnen.

En dat jij het niet over racisme had, weet ik. Ik vermeldde het nog even voor de zekerheid.
He, als we toch aan het generaliseren zijn 8-)

Vind het alleen nogal raar om te stellen dat Palestijnen niet rationeel kunnen zijn in een noodsituatie en Scandinaviers wel.
pi_99988003
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:42 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Vind het alleen nogal raar om te stellen dat Palestijnen niet rationeel kunnen zijn in een noodsituatie en Scandinaviers wel.
Dat zegt niemand.

Noren zijn nou eenmaal een rationeel volk en andere volken (al dan niet door officiele landsgrenzen gescheiden) zijn dat nou eenmaal minder.

woensdag 27 juli 2011 @ 00:45:24 #272
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_99988020
Salvador, rot ff op naar BNW
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_99988037
quote:

[..]

Er is wel een verschil, Palestijnen zoeken meteen een camera op en Noren lopen verbaasd rond.
pi_99988060
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:30 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Eh, nee. Er zijn een boel mafkezen geweest in Europa. Althans, als je terroristen bedoelt.
Het woordje 'te' zag je misschien over het hoofd.
pi_99988108
Agch als ze willen plegen ze zo een aanslag in Nederland, in overheidsgebouwen.. en dan kunnen er nog meer slachtoffers vallen.
Zie maar wat er in Mumbai gebeurde in 2008, ook in een hotel met bommen en 174 mensen doodgeschoten..

Als ze er eenmaal binnen zijn is het haast niet meer te stoppen.

Dit keer is het een aanslag op een eiland, en de afstanden zijn enorm groot daar..
pi_99988142
quote:
6s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat zegt niemand.

Noren zijn nou eenmaal een rationeel volk en andere volken (al dan niet door officiele landsgrenzen gescheiden) zijn dat nou eenmaal minder.
Ja, mijn probleem schuilt dus in dat "eenmaal". Ik ga niet zomaar van iets uit omdat het logisch klinkt.

quote:
3s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:45 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Er is wel een verschil, Palestijnen zoeken meteen een camera op en Noren lopen verbaasd rond.
Sja, hier kan ik niks mee. Wat wil je zeggen?
pi_99988143
quote:

[..]

Opvliegers komen ook sneller voor bij mensen van rond de evenaar.

Meditarinese mentaliteit ofzo, weet niet precies hoe je dat spelt.
pi_99988165
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Salvador, rot ff op naar BNW
Dit altijd natuurlijk.
pi_99988173
quote:
7s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:48 schreef Specularium het volgende:

[..]

Opvliegers komen ook sneller voor bij mensen van rond de evenaar.

Meditarinese mentaliteit ofzo, weet niet precies hoe je dat spelt.
Daarom voel ik me ook zo thuis in Spanje en andere warme landen. 8-)

Mediterraanse. ;)

pi_99988204
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:48 schreef Thomas B. het volgende:

Sja, hier kan ik niks mee. Wat wil je zeggen?
Palestijnen zijn het gewend, Noren niet.
pi_99988221
quote:

[..]

Als je burgerdoelen kunt gebruiken als bunker ben je behoorlijk rationeel bezig.
  woensdag 27 juli 2011 @ 00:52:03 #282
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_99988271
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:29 schreef MrVanBraun het volgende:

[..]

Zo te lezen hebben de terroristen jou het meest geraakt. Dat je de media wellicht niet vertrouwd snap ik. Maar als je niemand meer vertrouwd kan je net zo goed de samenleving opdoeken. Een beetje vertrouwen is nodig in deze wereld. En of de overheden echt zoveel meer weten. Het is voor veel mensen juist een geruststellend idee dat overheden oppermachtig zijn achter de schermen. Maar ik denk juist dat dat vies tegenvalt.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_99988285
Waarom is er nergens een video van dichtbij op het moment dat de bom ontploft? Een straat verder, of 2 straten. Vreemd dat daar niets van naar buiten komt.
  woensdag 27 juli 2011 @ 00:52:33 #284
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99988292
quote:
6s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mediterraanse. ;)
Mediterrane. :)

Mediterraanse is zoiets als 'allochtoonse'.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_99988298
quote:
6s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mediterraanse. ;)
Temperament is altijd goed. Het ontkennen daarvan wekt temperament op.

Mensen moeten maar eerlijker worden, zoals de PVDA bijvoorbeeld.
pi_99988341
quote:

[..]

Generaliseren, moet je eens horen. Anders kan je wel ophouden met discusseren. Duitse auto's zijn degelijk, ja hohoho dat kan je niet zeggen blablabla. Generaliseren is goed voor discussies.
Als het positief is mag je wel generaliseren is het negatief niet, nonsense in mijn ogen. En bovendien gaf ik geen waardeoordeel.
  woensdag 27 juli 2011 @ 00:54:03 #287
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_99988349
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:52 schreef Mercer het volgende:
Waarom is er nergens een video van dichtbij op het moment dat de bom ontploft? Een straat verder, of 2 straten. Vreemd dat daar niets van naar buiten komt.
Als je echt in dat gebied zelf stond is het laatste waar je aan denkt dat je gaan filmen. Als je al niet half bewusteloos op de grond ligt. Van sommige mensen was weinig meer over, laat staan van hun mobiel mochten ze op dat moment aan het filmen zijn.
pi_99988352
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:52 schreef Mercer het volgende:
Genoeg beveiligingscamera's in de buurt lijkt me of zijn die weggeblazen?
pi_99988369
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:52 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Mediterrane. :)

Mediterraanse is zoiets als 'allochtoonse'.
Het zou goed kunnen dat je gelijk hebt. Toch keurt de spellingscontrole het goed. Is een Mediterraanse een vrouw uit Mediterrane landen?

pi_99988429
quote:
7s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:52 schreef Specularium het volgende:

[..]

Temperament is altijd goed. Het ontkennen daarvan wekt temperament op.

Mensen moeten maar eerlijker worden, zoals de PVDA bijvoorbeeld.
):O ~O>

Maar eigenlijk snap ik niets van je post. Het eerste is een bizarre paradox, het tweede gewoon een keiharde leugen. :D

pi_99988433
quote:
5s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:54 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ook al zijn ze weggeblazen, de footage wordt meestal ergens anders opgenomen en moet je gewoon kunnen bekijken.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  woensdag 27 juli 2011 @ 00:57:40 #292
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_99988486
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:56 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ook al zijn ze weggeblazen, de footage wordt meestal ergens anders opgenomen en moet je gewoon kunnen bekijken.
Sommige beelden zijn al vrijgegeven. Beelden waarop de dader te zien is. De rest zal ook wel snel volgen nadat het onderzoek is afgerond.
  woensdag 27 juli 2011 @ 00:57:58 #293
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99988502
quote:
6s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het zou goed kunnen dat je gelijk hebt. Toch keurt de spellingscontrole het goed. Is een Mediterraanse een vrouw uit Mediterrane landen?
Ja wellicht. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 27 juli 2011 @ 00:59:11 #294
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_99988542
quote:
2s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Sommige beelden zijn al vrijgegeven. Beelden waarop de dader te zien is. De rest zal ook wel snel volgen nadat het onderzoek is afgerond.
Beelden waarop de dader te zien is?
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_99988573
quote:
2s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Welke beelden zijn dat? Ik zat er ff naast. :@

Alhoewel ik die gozert met rode jasje en paraplu nog steeds verdacht veel op dader vind lijken

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2011 01:04:09 ]
pi_99988599
In Nederland was bij die autobom maar 1 dode gevallen. :o

SPOILER

pi_99988650
quote:
Tapa's. :r Zo'n gruwelijk Nederlandse zogenaamd correcte spelwijze van tapas. :')

pi_99988688
quote:
6s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

):O ~O>

Maar eigenlijk snap ik niets van je post. Het eerste is een bizarre paradox, het tweede gewoon een keiharde leugen. :D
Geen paradox, ik doel op struisvogelgedrag.

Dat tweede is omdat het ook al 01:00 is.
pi_99988723
quote:
5s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja precies, een aantal camera's moet toch echt beelden hebben. Ik heb daar niets van voorbij zien komen nog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')