abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99987178
quote:
3s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Hij was ook de 1e mafkees daar.
Vast niet. Wel de eerste die daadwerkelijk uitvoerde wat hij bedacht. :(
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_99987179
quote:
3s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Hij was ook de 1e mafkees daar.
In Europa is het te vaak de eerste mafkees de laatste jaren.
pi_99987198
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:26 schreef eight het volgende:

[..]

In een land die hier niet op berekend is.
Er loopt een man rond te schieten op een eiland. Eigenlijk maakt ie het je heel makkelijk. Hij kan er zelf niet meer vandoor. Zijn ze in Montana wel berekend op zon tafereel, lijkt me ook niet.
pi_99987259
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:26 schreef eight het volgende:

[..]

In een land die hier niet op berekend is.
Of juist niet.... misschien moest dit gebeuren, zo'n grote aanslag.
Nu kunnen we ons in de toekomst voorbereiden op dit soort mensen, naast al-quaida en andere die alleen maar bedoeld zijn om angst te kweken.

Overheden weten veel meer... ik vertrouw niemand, overheid, politici, tv media etc.
pi_99987276
quote:
7s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:27 schreef Specularium het volgende:

[..]

Zou het een complot zijn? Steeds in een ander land een nieuwe. :(
pi_99987296
Overheden weten alles al...
Net als wat je ziet bij Enemy of the State ,hadden ze die slachtpartij in 1 minuut al gezien via hun satalieten....
pi_99987319
quote:
7s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:27 schreef Specularium het volgende:

[..]

Eh, nee. Er zijn een boel mafkezen geweest in Europa. Althans, als je terroristen bedoelt.
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_99987329
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:28 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Er loopt een man rond te schieten op een eiland. Eigenlijk maakt ie het je heel makkelijk. Hij kan er zelf niet meer vandoor. Zijn ze in Montana wel berekend op zon tafereel, lijkt me ook niet.
Hij maakt het juist moeilijk vanwege de lastige bereikbaar voor de politie.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_99987352
quote:
11s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:29 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Zou het een complot zijn? Steeds in een ander land een nieuwe. :(
Een soort Europees Michael Moore 9/11-verhaal?

De Noorse Arbeiderspartij die een massamoord in scene zet om zieltjes te winnen?

Complotten zijn nog zieker dan de realiteit. :')
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_99987392
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:31 schreef eight het volgende:

[..]

Ik zou zeggen: tijd voor een dutje.

Je komt niet echt lekker meer uit je woorden. :*

pi_99987445
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:29 schreef MrVanBraun het volgende:

[..]

Of juist niet.... misschien moest dit gebeuren, zo'n grote aanslag.
Nu kunnen we ons in de toekomst voorbereiden op dit soort mensen, naast al-quaida en andere die alleen maar bedoeld zijn om angst te kweken.

Overheden weten veel meer... ik vertrouw niemand, overheid, politici, tv media etc.
Dit soort maatregelen treffen ons allemaal. Bovendien blijft het lastig dit soort stille terroristen te pakken.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_99987449
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:18 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Om toch nog maar even Moslims erbij te halen. Mensen uit Scandinavië zijn natuurlijk wel ongeveeer de meest verstandige mensen ter wereld. Rationeel, geen heisa schoppen. Wat dacht je als een Palestijnse moeder dr dochter zo aan de telefoon zou hebben. Zonder waardeoordeel te hebben, zou het een grote hysterische bedoening zijn geweest waarschijnlijk.
Daar geloof ik helemaal niks van. Onder Palestijnse moeders heb je ook die 1% die hiertoe in staat zou zijn. Die rationaliteit die volgens jou zogenaamd per defintie aan Scandinaviers toegedicht is kun je dan ook niet hardmaken.
pi_99987473
quote:
6s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik zou zeggen: tijd voor een dutje.

Je komt niet echt lekker meer uit je woorden. :*
:) Ik zat net hetzelfde te denken
pi_99987481
quote:

[..]

Dat water oversteken is een obstakel, maar de politie stond niet anderhalf uur aan de overkant.
pi_99987488
quote:

[..]

Die waren toch amateuristisch bezig?
pi_99987499
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:33 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Daar geloof ik helemaal niks van. Onder Palestijnse moeders heb je ook die 1% die hiertoe in staat zou zijn. Die rationaliteit die volgens jou zogenaamd per defintie aan Scandinaviers toegedicht is kun je dan ook niet hardmaken.
Ach kom. Er is niets racistisch of raars aan om te stellen dat Noren ietwat rationeler met elkaar omgaan dan Palestijnen, Brazilianen of Macedoniers. :*

pi_99987519
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:33 schreef eight het volgende:

[..]

:) Ik zat net hetzelfde te denken
Morgen weer fris verder.

Slaap lekker.

pi_99987561
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:33 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Dat water oversteken is een obstakel, maar de politie stond niet anderhalf uur aan de overkant.
alleen het oversteken heeft minstens 25 min. geduurd.
pi_99987584
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:33 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

En jij denkt dat 1 % van de moeders hiertoe in staat zou zijn. Onzin, als die moeder gek werd ging ze niet meer smsen. smsen is een uitstekende manier om koel een conversatie te houden.
pi_99987602
Ze konden toch gewoon die ferry pakken?
pi_99987605
quote:
6s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ach kom. Er is niets racistisch of raars aan om te stellen dat Noren ietwat rationeler met elkaar omgaan dan Palestijnen, Brazilianen of Macedoniers. :*
Zo is het.
pi_99987671
quote:
6s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb het niet over raciscme. Ik heb het over een niet-onderbouwde generalisatie. Steker nog, je zou het ook om kunnen draaien. Palestijnen zijn veel meer gewend aan dergelijk drama dat ze er misschien juist wel rationeler om zouden gaan dan de gemiddelde westerling.
pi_99987713
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:35 schreef Lagrinta het volgende:

smsen is een uitstekende manier om koel een conversatie te houden.
Normaal haat ik sms maar hier was het handiger dan bellen.
pi_99987724
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:37 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Ik heb het niet over raciscme. Ik heb het over een niet-onderbouwde generalisatie. Steker nog, je zou het ook om kunnen draaien. Palestijnen zijn veel meer gewend aan dergelijk drama dat ze er misschien juist wel rationeler om zouden gaan dan de gemiddelde westerling.
Kan ook goed zeker.
pi_99987736
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:37 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Dan ken jij of te weinig Noren of heb je een heel vreemd beeld van Palestijnen.

En dat jij het niet over racisme had, weet ik. Ik vermeldde het nog even voor de zekerheid.

pi_99987778
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:35 schreef Mercer het volgende:
Ze konden toch gewoon die ferry pakken?
Die gaat maar 1x per uur.
pi_99987781
quote:
3s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:38 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Normaal haat ik sms maar hier was het handiger dan bellen.
Live whatsappen vanaf het Wolfenstein3D-eiland. Welkom in de 21e eeuw. :o

pi_99987802
quote:
3s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:39 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Die gaat maar 1x per uur.
En de Apaches zaten net in Afghanistan. :')

pi_99987924
quote:
6s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dan ken jij of te weinig Noren of heb je een heel vreemd beeld van Palestijnen.

En dat jij het niet over racisme had, weet ik. Ik vermeldde het nog even voor de zekerheid.
He, als we toch aan het generaliseren zijn 8-)

Vind het alleen nogal raar om te stellen dat Palestijnen niet rationeel kunnen zijn in een noodsituatie en Scandinaviers wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')