Begrijpelijk maar dit soort gekken als AB zijn juist de vriendelijkste mensen als je niet binnen zn vizier staat. Waarschijnlijk de aardigste buurman die je kan treffen bij wijze van spreken. Je ziet het niet, dat is het enge.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:53 schreef eight het volgende:
Wat je nu merkt is dat mensen AB willen labellen met een of andere aandoening. Alleen een afwijkende gedachte is niet voldoende voor de meesten. Het is ook best confronterend dat hij zomaar je buurman of goede vriend had kunnen zijn, zeker gezien de reacties vd mensen in zijn directe omgeving die nooit iets hebben opgemerkt.
Als leek noem ik hem zo. Hij zal vast aan autisme grenzende persoonlijkheidsstoornissen hebben.quote:
Hier ben ik het volledig mee eens.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Iedereen is autist de 1 wat meer dan een ander.
Als leek denk ik dan weer dat jij dol op asperges bent.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als leek noem ik hem zo. Hij zal vast aan autisme grenzende persoonlijkheidsstoornissen hebben.
Wat een onzin. Bij zo'n grote aanslag is het toch volkomen logisch om eerst aan het meest verbreide Europese terrorisme tot op het moment te denken?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:17 schreef hydroven het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)orisme-linkten.dhtml
Welke kenmerken van autisme vind jij op hem van toepassing dan? Behalve een grote verbeelding in zijn probleemoplossingsproces zie ik het eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als leek noem ik hem zo. Hij zal vast aan autisme grenzende persoonlijkheidsstoornissen hebben.
Dat mag. Die vrijheid heb je. Net zoals ik de vrijheid heb Anders een autist te noemen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als leek denk ik dan weer dat jij dol op asperges bent.
Viel me ook op. Ze blijft heel rationeel terwijl 99% van de mensen op zo'n moment niet meer zouden weten waar ze het zoeken moesten. En je gaat dingen erdoor zo relativeren. Zo zit ik nu te bedenken wat het meest schokkende is wat ik ooit naar m'n moeder heb ge'smst. Ik kom niet verder dan: "Ma, ik heb net een deukje in je auto gereden."quote:
Van mij mag je maar de realiteit zit toch wat anders inelkaar.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat mag. Die vrijheid heb je. Net zoals ik de vrijheid heb Anders een autist te noemen.
Mag je blij om zijn, maar je kan niet zeggen dat je enige hardheid hebt opgebouwd. Nogmaals wees er blij om.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:05 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Viel me ook op. Ze blijft heel rationeel terwijl 99% van de mensen op zo'n moment niet meer zouden weten waar ze het zoeken moesten. En je gaat dingen erdoor zo relativeren. Zo zit ik nu te bedenken wat het meest schokkende is wat ik ooit naar m'n moeder heb ge'smst. Ik kom niet verder dan: "Ma, ik heb net een deukje in je auto gereden."
Ze zal ook niet geweten hebben waar ze het moest zoeken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:05 schreef Thomas B. het volgende:
Viel me ook op. Ze blijft heel rationeel terwijl 99% van de mensen op zo'n moment niet meer zouden weten waar ze het zoeken moesten.
Zeg, doe eens normaal.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
Donder toch op, een autist heeft geen vrienden.
Het is toch de fundamentele taak van de media om zo "objectief" mogelijk te zijn. Als het nieuws heet van de naald is, mag je geen al te snelle conclusies maken en moet je verder te kijken dan je neus lang is.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat een onzin. Bij zo'n grote aanslag is het toch volkomen logisch om eerst aan het meest verbreide Europese terrorisme tot op het moment te denken?
Spijkers, laag water.
Alsof normale moslims beledigd (VN, vrijheid van religie, dat soort lui) worden als je deze terreurdaad in eerste instantie aan Al Qaeda linkt.
Om toch nog maar even Moslims erbij te halen. Mensen uit Scandinaviė zijn natuurlijk wel ongeveeer de meest verstandige mensen ter wereld. Rationeel, geen heisa schoppen. Wat dacht je als een Palestijnse moeder dr dochter zo aan de telefoon zou hebben. Zonder waardeoordeel te hebben, zou het een grote hysterische bedoening zijn geweest waarschijnlijk.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:05 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Viel me ook op. Ze blijft heel rationeel terwijl 99% van de mensen op zo'n moment niet meer zouden weten waar ze het zoeken moesten. En je gaat dingen erdoor zo relativeren. Zo zit ik nu te bedenken wat het meest schokkende is wat ik ooit naar m'n moeder heb ge'smst. Ik kom niet verder dan: "Ma, ik heb net een deukje in je auto gereden."
Het is juist de bedoeling dat ze dicht bij elkaar zitten, zodat elk mens door de psychiater in een hokje kan worden gestopt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Die psyschische diagnoses zitten zo dicht bij elkaar dat ze makkelijk te verwarren zijn.²
Ik denk dat die Palestijnse dochter ook wel wat meer terreur gewend zou zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:18 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Om toch nog maar even Moslims erbij te halen. Mensen uit Scandinaviė zijn natuurlijk wel ongeveeer de meest verstandige mensen ter wereld. Rationeel, geen heisa schoppen. Wat dacht je als een Palestijnse moeder dr dochter zo aan de telefoon zou hebben. Zonder waardeoordeel te hebben, zou het een grote hysterische bedoening zijn geweest waarschijnlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ja, maar je kunt het dus makkelijk "fout" hebben.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:20 schreef eight het volgende:
[..]
Het is juist de bedoeling dat ze dicht bij elkaar zitten, zodat elk mens door de psychiater in een hokje kan worden gestopt.
Goed, telefoongesprek dan, SMS is een slecht voorbeeld.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Net alsof je "aaaaaaaaaaa" gaat zitten texten.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk dat die Palestijnse dochter ook wel wat meer terreur gewend zou zijn.Die beginnen al met janken voordat de raket er is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker, maar "fout" is het in principe toch al. Dat er altijd een diagnose (lees:stoornis) gesteld kan worden is louter vanwege commerciėle redenen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja, maar je kunt het dus makkelijk "fout" hebben.²
Vogelpoep.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:21 schreef vosss het volgende:
Ja hoi.
Heb ik de afgelopen anderhalve dag nog iets gemist?
Was het varkensmest? Of toch koeienmest?
In een land die hier niet op berekend is.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:24 schreef El_Matador het volgende:
Het is wel ironisch te noemen dat Anders "gelijk" had met zijn opmerking over het "zwakke laffe linkse Noorwegen".
Hij heeft 1,5 uur lang (volgens sommige verslagen iets korter, maar in ieder geval achterlijk lang) zijn gang kunnen gaan met zijn wapentuig omdat er zo weinig ordetroepen paraat stonden.
Hij was ook de 1e mafkees daar.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:24 schreef El_Matador het volgende:
Het is wel ironisch te noemen dat Anders "gelijk" had met zijn opmerking over het "zwakke laffe linkse Noorwegen".
Hij heeft 1,5 uur lang (volgens sommige verslagen iets korter, maar in ieder geval achterlijk lang) zijn gang kunnen gaan met zijn wapentuig omdat er zo weinig ordetroepen paraat stonden.
Die = dat.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:26 schreef eight het volgende:
[..]
In een land die hier niet op berekend is.
Precies het punt dat Anders wilde maken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:26 schreef eight het volgende:
[..]
In een land die hier niet op berekend is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |