Wat is er eng aan een troll?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dat beschuldigt mij van "onzin" vertellen.
Als je het bekijkt vanuit hun middeleeuwse ogen, klopt het wat hij zegt. Alleen leven we 900 jaar later op het moment.quote:
Die "troll" (kwamen die niet uit Noorwegen?quote:
Het is erg simpel om zulke dingen op internet te verkondigen, elke boerenlul kan dat tegenwoordig.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als je het bekijkt vanuit hun middeleeuwse ogen, klopt het wat hij zegt. Alleen leven we 900 jaar later op het moment.
Zijn mening hoor je hier in NL toch al veel langer dan in Noorwegen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die "troll" (kwamen die niet uit Noorwegen?) niet, maar zijn mening wel.
nou , het afknallen van linkse communistens was mischien niet helemaal gepast, waarom geen moslims, dat was mijn interpetratie van zijn commentquote:
Die snapt duidelijk het verhaal van Anders niet dan.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:03 schreef Gorgrealis het volgende:
[..]
nou , het afknallen van linkse communistens was mischien niet helemaal gepast, waarom geen moslims, dat was mijn interpetratie van zijn comment
Dat verandert de stelling niet ofzoquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is erg simpel om zulke dingen op internet te verkondigen, elke boerenlul kan dat tegenwoordig.
Ik neem aan van niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:25 schreef Crack_ het volgende:
Holyshit, dat zijn nog veel vermisten. Maar zijn die dan bij die 68 meegeteld of niet?
Jeetjequote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:26 schreef banaantjeEE het volgende:
http://www.nieuwsblad.be/(...)leid=DMF20110726_133
quote:Julie: Ik hou van jullie, ook al gedraag ik me niet altijd even goed.
Ik ben inmiddels ook de tel kwijt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:25 schreef Crack_ het volgende:
Holyshit, dat zijn nog veel vermisten. Maar zijn die dan bij die 68 meegeteld of niet?
Mja stel ze zijn er niet bij geteld, ik hoop natuurlijk dat ze leven maarja..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels ook de tel kwijt.
Holyshit, dat ze zegt de politie is er.. dat moet hem dan wel zijn geweestquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:26 schreef banaantjeEE het volgende:
De sms-berichten tussen een moeder en haar dochter op Utoya
Wel een hele slimme moeder die zorgt voor rust in die paniek daar.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:26 schreef banaantjeEE het volgende:
De sms-berichten tussen een moeder en haar dochter op Utoya
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hij had shitloads aan drugs, dat had dan ook nog wel gelukt. En als narcistische autist had ie makkelijke slachtoffers uit kunnen zoeken.
Ja, dat wel. Van die waanzinnige extreemrechtse lelijke Blut und Boden-mokkels.Dat hij drugs gebruikte, hoorde ik eerder. Welke drugs nam hij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, een journalist heeft nog bij 'm in de klas gezeten en die heeft daarover zijn verhaal gedaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |