Je durft als ouders dan vast geen hoop te hebben, maar toch...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zit inderdaad groot aantal vermisten tussen.
Maar dat zijn linkse mooie vrouwen, die dus vast met moslims het bed in duiken.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die zou ik dan toch echt wel sparen eigenlijk. Zeker als je Anders' zieke wereldbeeld volgt. Mooie blonde Noorse vrouwen die de genenpoel van het land wat kunnen opkrikken met al die tientallen miljoenen () moslims in Oslo...
Ik zou een nachtje met een mooie blonde Noorse vrouw en een doorgeprikt condoom toch slimmer vinden dan een killing spree, maar goed, we gaan niet weer die discussie aanquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:08 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Maar dat zijn linkse mooie vrouwen, die dus vast met moslims het bed in duiken.
Volgens Anders.
Slecht scheren deden ze ook allebeiquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je durft als ouders dan vast geen hoop te hebben, maar toch...
Deze link al gezien? http://www.thedaily.com/p(...)ay-manifesto-graphi/
Link nog niet maar feit dat het manifest veel creatief knip en plakwerk bevat wel.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je durft als ouders dan vast geen hoop te hebben, maar toch...![]()
Je gaat er nu wel van uit dat hij ze in bed kon krijgenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zou een nachtje met een mooie blonde Noorse vrouw en een doorgeprikt condoom toch slimmer vinden dan een killing spree
Ach, netjes is het niet, maar promoveren doet ie sowieso niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Link nog niet maar feit dat het manifest veel creatief knip en plakwerk bevat wel.
Dit meen je niet? Wat bezielt die girls?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:13 schreef MisterSqueaky het volgende:
Ironisch genoeg zijn er NU vast honderden dames die graag hun benen voor deze man willen spreiden.
In het manifest beschrijft hij ookdat hij vaak dames in one night stands wist te manipulerenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:13 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Je gaat er nu wel van uit dat hij ze in bed kon krijgenVolgens het manifest moest hij hoertjes huren (en had hij daar morele "seks voor het huwelijk" problemen mee).
Ironisch genoeg zijn er NU vast honderden dames die graag hun benen voor deze man willen spreiden.
Laten we het er op houden dat ik niet alles wat hij aan "feiten" over zichzelf deelt even serieus neem.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
In het manifest beschrijft hij ookdat hij vaak dames in one night stands wist te manipuleren
Genoeg vrouwen die veroordeelde seriemoordenaars aanbidden. Daar kan deze knakker ook wel bij.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit meen je niet? Wat bezielt die girls?²
Wat overdrijven is 'm inderdaad niet vreemd.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:18 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat ik niet alles wat hij aan "feiten" over zichzelf deelt even serieus neem.
In films zie je dat vaak ja. In het echt dus ook? Is daar een psychologische term voor? Het ...-complex of zo?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:20 schreef waht het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen die veroordeelde seriemoordenaars aanbidden. Daar kan deze knakker ook wel bij.
En wat bezielt ze? Doe eens een gok.
Hij claimed ook maar de helft zelf geschreven te hebben. En wat maakt copy/pasten uit als je het eens bent met de stelling/tekst die er staat?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je durft als ouders dan vast geen hoop te hebben, maar toch...
Of daar een term voor is weet ik niet. Wel weet ik dat zeker de misdadigers die veel in het nieuws zijn gekomen ladingen fanmail krijgen van vrouwen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:21 schreef Gulo het volgende:
[..]
In films zie je dat vaak ja. In het echt dus ook? Is daar een psychologische term voor? Het ...-complex of zo?
Ja, op www.spreekillers.ch staan ook borden vol comments van vrouwen die z'n baby willen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:21 schreef Gulo het volgende:
[..]
In films zie je dat vaak ja. In het echt dus ook? Is daar een psychologische term voor? Het ...-complex of zo?
http://en.wikipedia.org/wiki/Hybristophiliaquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:21 schreef Gulo het volgende:
[..]
Hij had shitloads aan drugs, dat had dan ook nog wel gelukt. En als narcistische autist had ie makkelijke slachtoffers uit kunnen zoeken.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:13 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Je gaat er nu wel van uit dat hij ze in bed kon krijgenVolgens het manifest moest hij hoertjes huren (en had hij daar morele "seks voor het huwelijk" problemen mee).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hij had shitloads aan drugs, dat had dan ook nog wel gelukt. En als narcistische autist had ie makkelijke slachtoffers uit kunnen zoeken.
Ja, dat wel. Van die waanzinnige extreemrechtse lelijke Blut und Boden-mokkels.Jeuh, wat een onzin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank voor de info. Echt bizar dit.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:25 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Hybristophilia
Meer detail: http://hubpages.com/hub/psyhparaphilia
dat is ook best wel engquote:I think what he wanted to accomplish was noble, however his approach in killing fellow Christians was unholy. Sadly, this was the only way to grab people’s attention, too bad he couldn’t have framed muslims for it. For now he will be seen as the villain but one day he will be seen as the hero, these are all relative to the events that will take place in the future. He gave up his soul to save his fellow Christians and for that I say he is the hero.
En dat beschuldigt mij van "onzin" vertellen.quote:
Wat is er eng aan een troll?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dat beschuldigt mij van "onzin" vertellen.
Als je het bekijkt vanuit hun middeleeuwse ogen, klopt het wat hij zegt. Alleen leven we 900 jaar later op het moment.quote:
Die "troll" (kwamen die niet uit Noorwegen?quote:
Het is erg simpel om zulke dingen op internet te verkondigen, elke boerenlul kan dat tegenwoordig.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als je het bekijkt vanuit hun middeleeuwse ogen, klopt het wat hij zegt. Alleen leven we 900 jaar later op het moment.
Zijn mening hoor je hier in NL toch al veel langer dan in Noorwegen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die "troll" (kwamen die niet uit Noorwegen?) niet, maar zijn mening wel.
nou , het afknallen van linkse communistens was mischien niet helemaal gepast, waarom geen moslims, dat was mijn interpetratie van zijn commentquote:
Die snapt duidelijk het verhaal van Anders niet dan.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:03 schreef Gorgrealis het volgende:
[..]
nou , het afknallen van linkse communistens was mischien niet helemaal gepast, waarom geen moslims, dat was mijn interpetratie van zijn comment
Dat verandert de stelling niet ofzoquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is erg simpel om zulke dingen op internet te verkondigen, elke boerenlul kan dat tegenwoordig.
Ik neem aan van niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:25 schreef Crack_ het volgende:
Holyshit, dat zijn nog veel vermisten. Maar zijn die dan bij die 68 meegeteld of niet?
Jeetjequote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:26 schreef banaantjeEE het volgende:
http://www.nieuwsblad.be/(...)leid=DMF20110726_133
quote:Julie: Ik hou van jullie, ook al gedraag ik me niet altijd even goed.
Ik ben inmiddels ook de tel kwijt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:25 schreef Crack_ het volgende:
Holyshit, dat zijn nog veel vermisten. Maar zijn die dan bij die 68 meegeteld of niet?
Mja stel ze zijn er niet bij geteld, ik hoop natuurlijk dat ze leven maarja..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels ook de tel kwijt.
Holyshit, dat ze zegt de politie is er.. dat moet hem dan wel zijn geweestquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:26 schreef banaantjeEE het volgende:
De sms-berichten tussen een moeder en haar dochter op Utoya
Wel een hele slimme moeder die zorgt voor rust in die paniek daar.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:26 schreef banaantjeEE het volgende:
De sms-berichten tussen een moeder en haar dochter op Utoya
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hij had shitloads aan drugs, dat had dan ook nog wel gelukt. En als narcistische autist had ie makkelijke slachtoffers uit kunnen zoeken.
Ja, dat wel. Van die waanzinnige extreemrechtse lelijke Blut und Boden-mokkels.Dat hij drugs gebruikte, hoorde ik eerder. Welke drugs nam hij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, een journalist heeft nog bij 'm in de klas gezeten en die heeft daarover zijn verhaal gedaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |