abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99974646
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb het ook al eerder in een ooggetuige verslag gelezen, dat hij eerst de mooiste meisjes dood schoot.
Heb ik ook gelezen.

Past helemaal in het beeld van de domme autist die het niet kan verkroppen dat hij geen vrouwen kan krijgen, zich daarom opsluit in een gamewereld en studeerkamer en de wereld op steeds ziekere wijze gaat beschouwen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 26 juli 2011 @ 20:42:14 #77
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_99974703
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:40 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Er is in 1 van de topics een lijstje gepost (incl. pics) van de overleden jongens en meiden en daar was niet een specifieke verdeling in te herkennen.
precies
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_99974707
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Heb ik ook gelezen.

Past helemaal in het beeld van de domme autist die het niet kan verkroppen dat hij geen vrouwen kan krijgen, zich daarom opsluit in een gamewereld en studeerkamer en de wereld op steeds ziekere wijze gaat beschouwen.
Moederskindje past ook mooi in dat rijtje.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 20:42:57 #79
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_99974751
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Heb ik ook gelezen.

Een doorsnee fokker?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_99974770
quote:

[..]

Er is in 1 van de topics een lijstje gepost (incl. pics) van de overleden jongens en meiden en daar was niet een specifieke verdeling in te herkennen.
Het was een andere ooggetuige die dat vertelde. Natuurlijk moet je die verslagen met een korrel zout nemen vanwege de enorme trauma's die die mensen ondergaan, maar het past in het beeld van Anders. Teleurgesteld in alles (niet in de laatste plaats zichzelf, wat ie met drugs en vals narcisme trachtte te verbloemen) en vooral in het feit dat ie geen mooie rechtse Noorse vrouw kon krijgen die hem 10 kinderen kon schenken om het aandeel moslims in Noorwegen te laten dalen...
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_99974787
quote:

[..]

Heb je een link naar die lijst?
Op maandag 2 augustus 2010 23:06 schreef kikoooooo het volgende:
TS heet Hylke en woont in Friesland :')
Boer.
pi_99974793
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:42 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Een doorsnee fokker?
Zover wil ik niet gaan, maar elementen van dat soort autisme vind je hier ook genoeg terug ja.

pi_99974827
quote:
3s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:42 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Moederskindje past ook mooi in dat rijtje.
Jep. Papa ging ervandoor toen ie 1 jaar oud was.

pi_99974887
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:43 schreef Minifan het volgende:

[..]

Niet direct bij de hand...zal eens proberen of ik het terug kan vinden voor je. :)
pi_99974962
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jep. Papa ging ervandoor toen ie 1 jaar oud was.
Uit een bemiddelde familie, tijd teveel en op zoek naar kicks.
pi_99975120
quote:
3s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:46 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Uit een bemiddelde familie, tijd teveel en op zoek naar kicks.
Zoals elke jongere, lijkt me.

Maar de meesten zijn gelukkig vredelievend als ze Call of Duty afsluiten. :')

dinsdag 26 juli 2011 @ 20:50:25 #87
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_99975180
Tot vorige week hoorde ik het woordje manifest 1 keer per jaar, en nog per ongeluk ook. Moet je nou eens kijken. :{

Demoniseren was ook zo'n modewoord. :')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_99975295
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Tot vorige week hoorde ik het woordje manifest 1 keer per jaar, en nog per ongeluk ook. Moet je nou eens kijken. :{

Demoniseren was ook zo'n modewoord. :')

:{²
Samenraapsel hersenspinsels van een gewelddadige autist klinkt inderdaad een stuk beter. ;)

En ook eens over demoniseren, wat een jeukterm :')

pi_99975306
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:43 schreef Minifan het volgende:

[..]

Hier een stuk of 20 namen met foto's waarvan bevestigd zijn dat ze overleden zijn:

http://news.sky.com/skynews/Article/201107116037474
pi_99975504
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:52 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Hier een stuk of 20 namen met foto's waarvan bevestigd zijn dat ze overleden zijn:

Poeh, zo komt het nog dichter bij he. -O-

(ik bedoel te zeggen dat die foto's meer impact hebben dan een dodenaantal)

Verschrikkelijk.
pi_99975517
quote:

[..]

Die Irakese was wel bloedmooi.

En er woonde gewoon iemand op dat eilandje! Wow.

pi_99975692
quote:

Hoezo bevestigd dat ze overleden zijn? Wel waarschijnlijk, maar bij heel veel van die foto's zie ik staan dat ze vermist zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99975740
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die Irakese was wel bloedmooi.

En er woonde gewoon iemand op dat eilandje! Wow.
Mijn familie uit Denemarken waren bevriend met hun familie, heel erg dit :N .
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 21:02:23 #95
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_99975785
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb het ook al eerder in een ooggetuige verslag gelezen, dat hij eerst de mooiste meisjes dood schoot.
Als man, kijkende naar een groep mensen, haal ik ook geheel automatisch eerst de mooiste vrouwen eruit..... ik denk dat dat meer instinctief is.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_99975886
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 21:01 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Mijn familie uit Denemarken waren bevriend met hun familie, heel erg dit :N .
Gecondoleerd man. :(

pi_99975961
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 21:02 schreef maartena het volgende:

[..]

Als man, kijkende naar een groep mensen, haal ik ook geheel automatisch eerst de mooiste vrouwen eruit..... ik denk dat dat meer instinctief is.
Die zou ik dan toch echt wel sparen eigenlijk. Zeker als je Anders' zieke wereldbeeld volgt. Mooie blonde Noorse vrouwen die de genenpoel van het land wat kunnen opkrikken met al die tientallen miljoenen ( :') ) moslims in Oslo...

Moderator dinsdag 26 juli 2011 @ 21:06:20 #98
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_99975993
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:07 schreef eight het volgende:

[..]

Is rustig zinken een beter idee?
ze zijn ingestapt het bootje maakte wat water en toen hield de motor ermee op, dan heb je geen andere keuze om uit te stappen en te wachten op een ander bootje

bovendien is het al langer bekend dat de contra terreur eenheid geen vervoer heeft en daar wordt al heel lang over geklaagd maar ook in Noorwegen wordt er bezuinigd op veiligheid ... kun je de ordediensten verder niet aanrekenen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_99976010
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 21:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoezo bevestigd dat ze overleden zijn? Wel waarschijnlijk, maar bij heel veel van die foto's zie ik staan dat ze vermist zijn.
Zit inderdaad groot aantal vermisten tussen. :{
pi_99976039
quote:
12s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 21:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die zou ik dan toch echt wel sparen eigenlijk. Zeker als je Anders' zieke wereldbeeld volgt. Mooie blonde Noorse vrouwen die de genenpoel van het land wat kunnen opkrikken met al die tientallen miljoenen ( :') ) moslims in Oslo...
Lekkere wijven bij de socialen is marketing technisch minder handig. Ik vind zijn keuze wel logisch gezien het profiel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')