18.15 uurquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Holyshit, dat ze zegt de politie is er.. dat moet hem dan wel zijn geweest
Autist wordt echt misbruikt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:42 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Zou kunnen. Obsessief, tunnelvisie,maar toch redelijk intelligent..
Maar laat de psychiaters dat maar bepalen.
Ik neem aan dat je een vermist iemand niet met het aantal slachtoffers meerekend.quote:
Ah okee, vroeg het me alleen af omdat het hier soms voorbij komt als een feit ofzo.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:42 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Zou kunnen. Obsessief, tunnelvisie,maar toch redelijk intelligent..
Maar laat de psychiaters dat maar bepalen.
Ja, dat lijkt mij ook wel maar ik vind het idee dat dat dodenaantal alsnog veel hoger kan worden echt shit.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:45 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je een vermist iemand niet met het aantal slachtoffers meerekend.
Straks duikt die persoon opeens op, en dan kan je weer terug gaan tellen.
Sorry dat zie ik toch wat anders, weliswaar heeft iedereen autistische neigingen, iemand met autisme zou nooit zoiets kunnen plannen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:46 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Autisme is een spectrum he. Van Rain Man tot de verstrooide professor.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sorry dat zie ik toch wat anders, weliswaar heeft iedereen autische neigingen, iemand met autisme zou nooit zoiets kunnen plannen.
Mee eens. Hoewel een psychiater met gemak iemand kan bestempelen als autist/ ziekte van asperger.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Sorry dat zie ik toch wat anders, weliswaar heeft iedereen autische neigingen, iemand met autisme zou nooit zoiets kunnen plannen.
Tsja. De medische definitie is toch echt een breed spectrum. En iemand met Asperger of HFA is prima tot dit soort plannen in staat.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sorry dat zie ik toch wat anders, weliswaar heeft iedereen autistische neigingen, iemand met autisme zou nooit zoiets kunnen plannen.
En alle drukke kinderen aan van die drugs. Luie ouders.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:53 schreef eight het volgende:
Autisme is idd een breed begrip dat steeds vaker gebruikt wordt. Net als dat elk kind dat druk is tegenwoordig ADHD heeft.
Mja zoals eerder werd gezegd, ligt er aan welke vorm van autisme.. dat is zo breed.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Omdat die geen links en rechts kennen.
Een verwend moederskindje die doordraaide op zijn hersenspinsels.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja zoals eerder werd gezegd, ligt er aan welke vorm van autisme.. dat is zo breed.
Maar goed, we zullen zien..
quote:Lid Front National geschorst na pleidooi voor Breivik
Jacques Coutela, een lid van de extreemrechtse Franse partij Front national, is door zijn eigen partij geschorst nadat hij op zijn blog de verdediging had opgenomen van Anders Behring Breivik, de Noorse terrorist die vorige vrijdag 76 mensen doodde. Coutela is op non-actief gezet tot hij voor de voor disciplinaire zaken en sancties bevoegde partijcommissie verschijnt, zegt Steeve Briois, secretaris-generaal van de FN.
Op zijn blog had Coutela een - vandaag verwijderde - tekst gezet onder de titel 'de valies of de doodskist', waarin Breivik wordt omschreven als een verzetsstrijder, een icoon, de eerste verdediger van het Westen en zelfs een tweede Karel Martel (de Karolinger die in 732 de Arabieren in de pan hakte tijdens de Slag bij Poitiers, nvdr).
De antiracismebeweging Mrap diende vandaag klacht in tegen de FN-politicus wegens aanzetten tot rassenhaat. Volgens Coutela heeft hij de tekst zelf niet geschreven, maar "op het internet gevonden en op mijn blog gepost".
http://www.hln.be/hln/nl/(...)i-voor-Breivik.dhtml
Donder toch op, een autist heeft geen vrienden.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:00 schreef Fredo55 het volgende:
Autisme is een breed begrip inderdaad, 3 jaar geleden kreeg ik ook die diagnose.
Vrijwel niemand in mijn vriendengroep weet het, aan de buitenkant merk je het ook niet.
Whut, nee niks verheerlijken.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:04 schreef Gorgrealis het volgende:
Nu kunnen jullie het wel alllemaal een beetje verheerlijken wat die Breivki gedaan heeft, maar zo tof is dat niet hoor
Ik neem aan dat je op stormfront of het PVV forum wilde posten, maar per ongeluk Fok! koos ?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:04 schreef Gorgrealis het volgende:
Nu kunnen jullie het wel alllemaal een beetje verheerlijken wat die Breivki gedaan heeft, maar zo tof is dat niet hoor
En toch verdient zo iemand meer respect dan degenen die stilletjes wel met Breivik sympathiseren maar publiekelijk heel hard afstand nemen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lid Front National geschorst na pleidooi voor Breivik
Ik ben ervoor om zijn maffe daad te bekijken en dat PR van zijn hand als propaganda aan de kant te schuiven.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:04 schreef Gorgrealis het volgende:
Nee, want de kans bestaat dat die stille persoon zich later nog bedenkt en realiseert wat voor sukkel hij is. Als die FN-politicus zich bedenkt is het al te laat, hij heeft het al gezegd.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:08 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
En toch verdient zo iemand meer respect dan degenen die stilletjes wel met Breivik sympathiseren maar publiekelijk heel hard afstand nemen.
Ik hoop dat ie die menselijkdingens shit krijgt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:10 schreef eight het volgende:
Ik hoop niet dat er bij AB een vorm van autisme wordt geconstateerd. Dan pleit dit dadelijk ook nog voor een lagere straf.
Hypocrieten zijn de basis van onze maatschappij.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:08 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
En toch verdient zo iemand meer respect dan degenen die stilletjes wel met Breivik sympathiseren maar publiekelijk heel hard afstand nemen.
Mjah, ik heb liever mensen die openlijk zeggen wat ze vinden, ondanks de consequenties, dan mensen waarbij je maar mag raden.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:10 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Nee, want de kans bestaat dat die stille persoon zich later nog bedenkt en realiseert wat voor sukkel hij is. Als die FN-politicus zich bedenkt is het al te laat, hij heeft het al gezegd.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:07 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je op stormfront of het PVV forum wilde posten, maar per ongeluk Fok! koos ?
Wat een verschrikking! Ik kreeg er zelf tranen van in de ogen bij het lezen van die sms-jesquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:26 schreef banaantjeEE het volgende:
De sms-berichten tussen een moeder en haar dochter op Utoya
http://www.nieuwsblad.be/(...)leid=DMF20110726_133
Dit dus. Hoogtijd dat er gedragsregels komen voor de media.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:17 schreef hydroven het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)orisme-linkten.dhtml
Een terecht punt van de VNer, al was het ook wel zo dat een of ander clubje met "Jihad" ofzo in de naam de aanslag in eerste instantie opeiste.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:17 schreef hydroven het volgende:
Op zich was 't dat wel maar dan van de andere kant.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:17 schreef hydroven het volgende:
Maar dat is juist vreemd, zijn er groeperingen die standaard willekeurig aanslagen opeisen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:21 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Een terecht punt van de VNer, al was het ook wel zo dat een of ander clubje met "Jihad" ofzo in de naam de aanslag in eerste instantie opeiste.
Zeker wel. Iemand met Asperger kan dat.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sorry dat zie ik toch wat anders, weliswaar heeft iedereen autistische neigingen, iemand met autisme zou nooit zoiets kunnen plannen.
Ja natuurlijk, alles voor de aandacht. Wie had er nou ooit van die club die het eerst opeiste gehoord? Juist, niemandquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:22 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Maar dat is juist vreemd, zijn er groeperingen die standaard willekeurig aanslagen opeisen?
Of heeft iemand weer eens iets verkeerd vertaald uit het Arabisch.
NY Times kwam als eerste met dat verhaal over het opeisen door een Moslimclub. (incl. reactie van een "deskundige"quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:22 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Maar dat is juist vreemd, zijn er groeperingen die standaard willekeurig aanslagen opeisen?
Die zijn inderdaad zeer indringend, nog steeds respect voor die moeder die haar dochter serieus goede adviezen en ook rust gaf.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:17 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Wat een verschrikking! Ik kreeg er zelf tranen van in de ogen bij het lezen van die sms-jes
Als er ergens een bom afgaat staan er diverse groepen klaar om zonder moeite te doen dat op te eisen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:22 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Anders had geen Asperger. Uit alles blijkt dat het een sociaal ingesteld persoon was en goed in staat om contacten te leggen. Iets wat iemand met asperger ontbeert dat. Wat wel interessant is is het niveau van detail dat hij hanteert in zijn beschrijvingen. Toch geloof ik niet dat hij enige vorm van autisme had.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:23 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Zeker wel. Iemand met Asperger kan dat.
Mij lijkt het ook onwaarschijnlijk. Het niveau van detail kun je ook koppelen aan zijn gedrevenheid.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:30 schreef Thomas B. het volgende:
Anders had geen Asperger. Uit alles blijkt dat het een sociaal ingesteld persoon was en goed in staat om contacten te leggen. Iets wat iemand met asperger ontbeert dat. Wat wel interessant is is het niveau van detail dat hij hanteert in zijn beschrijvingen. Toch geloof ik niet dat hij enige vorm van autisme had.
Een slimme schizofreen ook.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:23 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Zeker wel. Iemand met Asperger kan dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |