Dit soort maatregelen treffen ons allemaal. Bovendien blijft het lastig dit soort stille terroristen te pakken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:29 schreef MrVanBraun het volgende:
[..]
Of juist niet.... misschien moest dit gebeuren, zo'n grote aanslag.
Nu kunnen we ons in de toekomst voorbereiden op dit soort mensen, naast al-quaida en andere die alleen maar bedoeld zijn om angst te kweken.
Overheden weten veel meer... ik vertrouw niemand, overheid, politici, tv media etc.
Daar geloof ik helemaal niks van. Onder Palestijnse moeders heb je ook die 1% die hiertoe in staat zou zijn. Die rationaliteit die volgens jou zogenaamd per defintie aan Scandinaviers toegedicht is kun je dan ook niet hardmaken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:18 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Om toch nog maar even Moslims erbij te halen. Mensen uit Scandinavië zijn natuurlijk wel ongeveeer de meest verstandige mensen ter wereld. Rationeel, geen heisa schoppen. Wat dacht je als een Palestijnse moeder dr dochter zo aan de telefoon zou hebben. Zonder waardeoordeel te hebben, zou het een grote hysterische bedoening zijn geweest waarschijnlijk.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: tijd voor een dutje.
Je komt niet echt lekker meer uit je woorden.
Dat water oversteken is een obstakel, maar de politie stond niet anderhalf uur aan de overkant.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:31 schreef eight het volgende:
[..]
Hij maakt het juist moeilijk vanwege de lastige bereikbaar voor de politie.
Die waren toch amateuristisch bezig?quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:31 schreef eight het volgende:
[..]
Hij maakt het juist moeilijk vanwege de lastige bereikbaar voor de politie.
Ach kom. Er is niets racistisch of raars aan om te stellen dat Noren ietwat rationeler met elkaar omgaan dan Palestijnen, Brazilianen of Macedoniers.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:33 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Daar geloof ik helemaal niks van. Onder Palestijnse moeders heb je ook die 1% die hiertoe in staat zou zijn. Die rationaliteit die volgens jou zogenaamd per defintie aan Scandinaviers toegedicht is kun je dan ook niet hardmaken.
Morgen weer fris verder.quote:
alleen het oversteken heeft minstens 25 min. geduurd.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:33 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Dat water oversteken is een obstakel, maar de politie stond niet anderhalf uur aan de overkant.
En jij denkt dat 1 % van de moeders hiertoe in staat zou zijn. Onzin, als die moeder gek werd ging ze niet meer smsen. smsen is een uitstekende manier om koel een conversatie te houden.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:33 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Daar geloof ik helemaal niks van. Onder Palestijnse moeders heb je ook die 1% die hiertoe in staat zou zijn. Die rationaliteit die volgens jou zogenaamd per defintie aan Scandinaviers toegedicht is kun je dan ook niet hardmaken.
Zo is het.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ach kom. Er is niets racistisch of raars aan om te stellen dat Noren ietwat rationeler met elkaar omgaan dan Palestijnen, Brazilianen of Macedoniers.
Ik heb het niet over raciscme. Ik heb het over een niet-onderbouwde generalisatie. Steker nog, je zou het ook om kunnen draaien. Palestijnen zijn veel meer gewend aan dergelijk drama dat ze er misschien juist wel rationeler om zouden gaan dan de gemiddelde westerling.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ach kom. Er is niets racistisch of raars aan om te stellen dat Noren ietwat rationeler met elkaar omgaan dan Palestijnen, Brazilianen of Macedoniers.
Normaal haat ik sms maar hier was het handiger dan bellen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:35 schreef Lagrinta het volgende:
smsen is een uitstekende manier om koel een conversatie te houden.
Kan ook goed zeker.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:37 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik heb het niet over raciscme. Ik heb het over een niet-onderbouwde generalisatie. Steker nog, je zou het ook om kunnen draaien. Palestijnen zijn veel meer gewend aan dergelijk drama dat ze er misschien juist wel rationeler om zouden gaan dan de gemiddelde westerling.
Dan ken jij of te weinig Noren of heb je een heel vreemd beeld van Palestijnen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:37 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik heb het niet over raciscme. Ik heb het over een niet-onderbouwde generalisatie. Steker nog, je zou het ook om kunnen draaien. Palestijnen zijn veel meer gewend aan dergelijk drama dat ze er misschien juist wel rationeler om zouden gaan dan de gemiddelde westerling.
Live whatsappen vanaf het Wolfenstein3D-eiland. Welkom in de 21e eeuw.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Normaal haat ik sms maar hier was het handiger dan bellen.
En de Apaches zaten net in Afghanistan.quote:
He, als we toch aan het generaliseren zijnquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan ken jij of te weinig Noren of heb je een heel vreemd beeld van Palestijnen.
En dat jij het niet over racisme had, weet ik. Ik vermeldde het nog even voor de zekerheid.
Dat zegt niemand.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:42 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
He, als we toch aan het generaliseren zijn
Vind het alleen nogal raar om te stellen dat Palestijnen niet rationeel kunnen zijn in een noodsituatie en Scandinaviers wel.
Er is wel een verschil, Palestijnen zoeken meteen een camera op en Noren lopen verbaasd rond.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:42 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Vind het alleen nogal raar om te stellen dat Palestijnen niet rationeel kunnen zijn in een noodsituatie en Scandinaviers wel.
Het woordje 'te' zag je misschien over het hoofd.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:30 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Eh, nee. Er zijn een boel mafkezen geweest in Europa. Althans, als je terroristen bedoelt.
Ja, mijn probleem schuilt dus in dat "eenmaal". Ik ga niet zomaar van iets uit omdat het logisch klinkt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zegt niemand.
Noren zijn nou eenmaal een rationeel volk en andere volken (al dan niet door officiele landsgrenzen gescheiden) zijn dat nou eenmaal minder.
Sja, hier kan ik niks mee. Wat wil je zeggen?quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er is wel een verschil, Palestijnen zoeken meteen een camera op en Noren lopen verbaasd rond.
Opvliegers komen ook sneller voor bij mensen van rond de evenaar.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daarom voel ik me ook zo thuis in Spanje en andere warme landen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Opvliegers komen ook sneller voor bij mensen van rond de evenaar.
Meditarinese mentaliteit ofzo, weet niet precies hoe je dat spelt.
Palestijnen zijn het gewend, Noren niet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:48 schreef Thomas B. het volgende:
Sja, hier kan ik niks mee. Wat wil je zeggen?
Als je burgerdoelen kunt gebruiken als bunker ben je behoorlijk rationeel bezig.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:42 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Zo te lezen hebben de terroristen jou het meest geraakt. Dat je de media wellicht niet vertrouwd snap ik. Maar als je niemand meer vertrouwd kan je net zo goed de samenleving opdoeken. Een beetje vertrouwen is nodig in deze wereld. En of de overheden echt zoveel meer weten. Het is voor veel mensen juist een geruststellend idee dat overheden oppermachtig zijn achter de schermen. Maar ik denk juist dat dat vies tegenvalt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:29 schreef MrVanBraun het volgende:
[..]
Of juist niet.... misschien moest dit gebeuren, zo'n grote aanslag.
Nu kunnen we ons in de toekomst voorbereiden op dit soort mensen, naast al-quaida en andere die alleen maar bedoeld zijn om angst te kweken.
Overheden weten veel meer... ik vertrouw niemand, overheid, politici, tv media etc.
Mediterrane.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daarom voel ik me ook zo thuis in Spanje en andere warme landen.
Mediterraanse.
Temperament is altijd goed. Het ontkennen daarvan wekt temperament op.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daarom voel ik me ook zo thuis in Spanje en andere warme landen.
Mediterraanse.
Generaliseren, moet je eens horen. Anders kan je wel ophouden met discusseren. Duitse auto's zijn degelijk, ja hohoho dat kan je niet zeggen blablabla. Generaliseren is goed voor discussies.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:42 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Als je echt in dat gebied zelf stond is het laatste waar je aan denkt dat je gaan filmen. Als je al niet half bewusteloos op de grond ligt. Van sommige mensen was weinig meer over, laat staan van hun mobiel mochten ze op dat moment aan het filmen zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:52 schreef Mercer het volgende:
Waarom is er nergens een video van dichtbij op het moment dat de bom ontploft? Een straat verder, of 2 straten. Vreemd dat daar niets van naar buiten komt.
Genoeg beveiligingscamera's in de buurt lijkt me of zijn die weggeblazen?quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:52 schreef Mercer het volgende:
Waarom is er nergens een video van dichtbij op het moment dat de bom ontploft? Een straat verder, of 2 straten. Vreemd dat daar niets van naar buiten komt.
Het zou goed kunnen dat je gelijk hebt. Toch keurt de spellingscontrole het goed. Is een Mediterraanse een vrouw uit Mediterrane landen?quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mediterrane.![]()
Mediterraanse is zoiets als 'allochtoonse'.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Temperament is altijd goed. Het ontkennen daarvan wekt temperament op.
Mensen moeten maar eerlijker worden, zoals de PVDA bijvoorbeeld.
Ook al zijn ze weggeblazen, de footage wordt meestal ergens anders opgenomen en moet je gewoon kunnen bekijken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Genoeg beveiligingscamera's in de buurt lijkt me of zijn die weggeblazen?
Sommige beelden zijn al vrijgegeven. Beelden waarop de dader te zien is. De rest zal ook wel snel volgen nadat het onderzoek is afgerond.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ook al zijn ze weggeblazen, de footage wordt meestal ergens anders opgenomen en moet je gewoon kunnen bekijken.
Ja wellicht.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het zou goed kunnen dat je gelijk hebt. Toch keurt de spellingscontrole het goed. Is een Mediterraanse een vrouw uit Mediterrane landen?
Beelden waarop de dader te zien is?quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Sommige beelden zijn al vrijgegeven. Beelden waarop de dader te zien is. De rest zal ook wel snel volgen nadat het onderzoek is afgerond.
Welke beelden zijn dat? Ik zat er ff naast.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Sommige beelden zijn al vrijgegeven. Beelden waarop de dader te zien is. De rest zal ook wel snel volgen nadat het onderzoek is afgerond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Tapa's.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:00 schreef Specularium het volgende:
http://www.mediterranescorner.nl/
Kijk dit dan.
Geen paradox, ik doel op struisvogelgedrag.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar eigenlijk snap ik niets van je post. Het eerste is een bizarre paradox, het tweede gewoon een keiharde leugen.
Ja precies, een aantal camera's moet toch echt beelden hebben. Ik heb daar niets van voorbij zien komen nog.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Genoeg beveiligingscamera's in de buurt lijkt me of zijn die weggeblazen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |