quote:
Bekijk je ze ook wel eens?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:46 schreef FutureFairytale het volgende:
straks naar mn app om weer films op te nemen als er wat komt en daarna weer lekker naar huis
Is goedquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:42 schreef Stereotomy het volgende:
Pathe Unlimited
Samen een keer naar de bios Pee
Da's een kaart waarmee je onbeperkt naar de Pathe-biossen kuntquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:50 schreef AnneX het volgende:
shut ... de plakplaatjes was een beter idee.
want er zijn geen bios-kaartjes meer in huis.
Want ik moet nog nieuwe bestellen van de airmiles vouchers.
Wat is de pathe unlimited card anders voor een ding? P. Steer.
Was een rethorische vraag voor de nabije toekomstquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is goedIn de week van 5-9 september? Kom jij naar mij of ik naar jou?
Jammerquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Was een rethorische vraag voor de nabije toekomsten in die week verhuis ik terug naar ehv
Koe z'n kontquote:EU wil met Noren praten over extremisme
Laatste update: 26 juli 2011 16:57 info
BRUSSEL - De EU-ministers van Binnenlandse Zaken willen met de Noorse autoriteiten praten over de strijd tegen xenofobie en radicalisme.
Foto: AFP
De woordvoerder van eurocommissaris Cecilia Malmström (Binnenlandse Zaken) heeft dat dinsdag gezegd. Aanleiding zijn de aanslagen waardoor Noorwegen vrijdag werd getroffen.
Het Scandinavische land is geen lid van de EU, maar de EU-ministers willen vertegenwoordigers van het land toch uitnodigen voor een overleg in september. Dat kan worden gebruikt om informatie uit te wisselen.
Inderdaad zegquote:
Ik hoor de hele dag niets dan echo'squote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:32 schreef AnneX het volgende:
Ik ben daar wel gevoelig voor en hoor de echo dan terwijl ik bezig ben met bereiden.
Daarna mag ookquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:00 schreef Stereotomy het volgende:
Nee juist niet nabije toekomst
Pas als ik weer terug in ehv ben, daarna
Hebben die dan een ziel ?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:40 schreef golfer het volgende:
TV-kijktip voor vanavond:
Kijken in de ziel: politici
Zijn gewoon stukjes vlees waar je geen nette lappen van kan snijden. Als je koekjes uitsteekt is het deeg wat je overhoudt toch ook geen "afval"?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:32 schreef AnneX het volgende:
...via ING rentepunten 4 maanden voor EUR 36...
oh kijk eens, moet ik die ook eens bekijken.
edit: Neen, want pathe bioscoop. Té weinig op het platteland vertegenwoordigd.
Vanavond : nassi met prei en paprika volgens mn. appie.
http://www.ah.nl/recepten(...)+met+prei+en+paprika
Volgende keer zal ik zelf de hamlappen snijden. Deed dat al bij kipfilet.
Vriendin kan vol walging "afvalvlees" zeggen bij voorgesneden vlees of kip.
Ik ben daar wel gevoelig voor en hoor de echo dan terwijl ik bezig ben met bereiden.
Die met Psychiaters vond ik leuk.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:58 schreef borisz het volgende:
Ik wil die oude series van in de ziel eigenlijk ook nog eens terug zien
Zijn bij de Volkskrant te bestellenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:58 schreef borisz het volgende:
Ik wil die oude series van in de ziel eigenlijk ook nog eens terug zien
Ja, zo denk ik er dus ook overquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:52 schreef krakkemieke het volgende:
Zijn gewoon stukjes vlees waar je geen nette lappen van kan snijden. Als je koekjes uitsteekt is het deeg wat je overhoudt toch ook geen "afval"?
En mijn vriendinnetje wil weer koekjes bakken, liefst morgen.
Ik ga voorlopig geen koekjes bakken, mijn litteken steekt enorm omdat ik aangekomen ben. Ik ga eerst een keer met haar fietsen, dat staat ook nog op de planning.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, zo denk ik er dus ook overEn leuk, nu andere koekjes of gewoon weer hetzelfde succesrecept?
Ging het een beetje vlot vanmiddag, de scan?
Mooi!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:02 schreef krakkemieke het volgende:
De scan ging gelukkig vlot, want je mag een uur ervoor niet plassen, maar je moet wel drinken.![]()
Lieve dames ook.
Bijna een week, 3 augustus. Maar zoals ik al zei, er zal wel niks te zien zijn.quote:
Geen idee, ik denk dat ze hem op internet had gehaald. Maar dat plassen, zo toepasselijk!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:30 schreef Isabeau het volgende:
"ik wil zo graag niet slapen!" awww
En krak wat voor stem was dat dan!
Misschien te moe om te slapen? Heb ik ook wel eens.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:32 schreef freecell het volgende:
Ja, het was wel schattig
Maar hij was wel echt bekaf van vandaag en om hem nou op te laten tot de KG komt is ook niet handig
Dat is nou zo'n ontzettend naar gevoel!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:35 schreef krakkemieke het volgende:
Misschien te moe om te slapen? Heb ik ook wel eens.
Oei!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:53 schreef PdeHoog het volgende:
Dat was een errug lekkere worst-doperwtenpieIk had voor twee personen gemaakt, maar.....er is niks meer over
Het was TE lekker
Jammer alleen dat die braadworsten er best stevig inhakken
Na vandaag? Vast nietquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oei!![]()
Als de trendlijn maar goed is.
Ah joh! het wordt weer beter weer en dan beweeg je meer. Komt wel goed!quote:
Als het goed is is het morgen droog, dus dan lekker fietsenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ah joh! het wordt weer beter weer en dan beweeg je meer. Komt wel goed!
Zie je wel!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als het goed is is het morgen droog, dus dan lekker fietsen
lol! Nou ja. als het maar lekker wasquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:53 schreef PdeHoog het volgende:
Dat was een errug lekkere worst-doperwtenpieIk had voor twee personen gemaakt, maar.....er is niks meer over
Het was TE lekker
Jammer alleen dat die braadworsten er best stevig inhakken
Allemaal calcium, heel belangrijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
lol! Nou ja. als het maar lekker was
Ik had hier scaloppa gemaakt en daar gaat ook een pakje slagroom en 200 gram gorgonzola in. Slank is andersMaar zoooo lekker!
Echt welquote:
Lol, ik wilde pannekoeken bakken, maar het werd een schnitzel.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Echt wel
Mijn vriend is vooral blij, nu kan hij de zijne ook weer normaal gebruiken
Net trouwens wezen eten bij De Pannekoekenbakker, lekker
Ook lekker toch?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Lol, ik wilde pannekoeken bakken, maar het werd een schnitzel.
Gelukkigquote:
Wat leuk! Wel zoenen he.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gelukkig
Wij gaan zo weer door naar de bios, Bridesmaids bekijken
We hebben plekjes op de vide dus krijgen er ook lekker een glas champagne bij
Dat dusquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Allemaal calcium, heel belangrijk.
Ik ben al begonnen. Veel plezier!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst een hele fles gedronken hebben voordat ik dat doe
en *schop* voor de mail
Ho! Stop! Denk na!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:45 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga eens aan de vulling voor de bonbons beginnen denk ikEn daarna nog ff een uurtje wandelen hoewel het al donker begint te worden hier
Tis hier de hele dag al donkerquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:45 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga eens aan de vulling voor de bonbons beginnen denk ikEn daarna nog ff een uurtje wandelen hoewel het al donker begint te worden hier
Jaquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ho! Stop! Denk na!
Wil je dat allebei? Vanavond?
In het kader van onthaasten enzo....
Nu snap ik de volgorde. Maar waarom een uur wandelen? Het klinkt me zo... cijfermatig.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaHet een omdat ik dan morgen die bonbons kan fixen en het ander om a) ff wat kcals te verbrandne (ik beweeg me te weinig naar mijn zin) en b) om te relaxen
Anders wordt het weer buishangen
Omdat dat een beetje een leuk rondje isquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nu snap ik de volgorde. Maar waarom een uur wandelen? Het klinkt me zo... cijfermatig.
Okee..... We verschillen van mening over een leuk rondje. Als beginner is dat voor mij maximaal een half uur.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Omdat dat een beetje een leuk rondje isOngeveer 5 km
Oh ja...net geleerd dat je frambozenazijn niet moet proeven alsof het een siroop isHoe goor is dat zeg
Ik ging bijna over mijn nek
Deze was niet verdundquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Okee..... We verschillen van mening over een leuk rondje. Als beginner is dat voor mij maximaal een half uur.![]()
Het schijnt dat je die azijnen verdund kan drinken als een soort limonade.
nog niet. ik neem op zodat ik wat films heb als ik erin zit en de filmnetten zijn weggevallen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Bekijk je ze ook wel eens?
En over een paar weken is 'naar huis gaan' naar je appartement gaan.
quote:
quote:
Je ziet het helemaal verkeerd! Je bent niet helemaal alleen, je bent lekker helemaal op jezelf!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:12 schreef FutureFairytale het volgende:
mijn ass off gedanst
[..]
nog niet. ik neem op zodat ik wat films heb als ik erin zit en de filmnetten zijn weggevallen.
en ja... ik zal er erg aan moeten wennen. wordt eerlijk gezegd een beetje bedroefd bij het idee, straks helemaal alleen
[..]
[..]
Ja. Dat zei ik ookquote:
en wanneer is je eerste post vanaf je iPhonequote:
ooh dus dát mis ik! geen leuke man maar een iPhonequote:
zo jammer dat dat- en biologisch vlees 2x zo duur is dan 'gewoon' vleesquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:39 schreef golfer het volgende:
Ik snij ook graag zelf mijn vlees en kip. En dan liefst nog scharrelkwaliteit.
Joh...doe toch eens niet zo zieligquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:12 schreef FutureFairytale het volgende:
nog niet. ik neem op zodat ik wat films heb als ik erin zit en de filmnetten zijn weggevallen.
en ja... ik zal er erg aan moeten wennen. wordt eerlijk gezegd een beetje bedroefd bij het idee, straks helemaal alleen
Ik heb toch al minder met azijn dan met Royal Lochnagar 10 jaar oud van 1991quote:
oh leuk, gezellig! zandkoekjes? of kokosmakroontjes?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:52 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Zijn gewoon stukjes vlees waar je geen nette lappen van kan snijden. Als je koekjes uitsteekt is het deeg wat je overhoudt toch ook geen "afval"?
En mijn vriendinnetje wil weer koekjes bakken, liefst morgen.
dat is fijn. dat laatste danquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ga voorlopig geen koekjes bakken, mijn litteken steekt enorm omdat ik aangekomen ben. Ik ga eerst een keer met haar fietsen, dat staat ook nog op de planning.
De scan ging gelukkig vlot, want je mag een uur ervoor niet plassen, maar je moet wel drinken.![]()
Lieve dames ook.
aaah okquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:03 schreef krakkemieke het volgende:
Oh en als we weer gaan bakken wordt het hetzelfde recept. Maar ze wil geen recept en dan met mama bakken, dat moet met mij.
En tegenwoordig ben je ook niet echt echt alleen. Er is iets dat het internet heet waar je de hele dag door kan praten met andere mensen. Dat had je 20 jaar geleden nog niet als je op jezelf gingquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:16 schreef PdeHoog het volgende:
Joh...doe toch eens niet zo zieligJe bent verdorie 26 en er is niets mis met alleen zijn.
En clowns!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik moest lachen! Een buikspreker zonder pop(en dat is mooi, want ik vind die poppen altijd een beetje eng)
En heel veel goeds aan zelfstandig zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Joh...doe toch eens niet zo zieligJe bent verdorie 26 en er is niets mis met alleen zijn.
zit op het moment niet zo lekker in mn vel en daardoor ben ik wat sipper dan normaal maar het komt wel weer goed. net heel lang gedanst en dat helpt altijd wel een beetje.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
absoluut! dat scheelt echt zoveelquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En tegenwoordig ben je ook niet echt echt alleen. Er is iets dat het internet heet waar je de hele dag door kan praten met andere mensen. Dat had je 20 jaar geleden nog niet als je op jezelf ging
Mee eens.Ik ging op mezelf wonen toen ik veel minder had dan FFT.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
dat ook.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En heel veel goeds aan zelfstandig zijn.
doet me denken aan dit liedjequote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:28 schreef freecell het volgende:
Haha Kraks
Vandaag een hele drukke dag gehad. mijn lieve grote zus was heir met haar 4 kinderen. Kinderen zijn 8-12, dus die redden zich wel zelf gelukkig, maar mijn kinderen waren wel uitdagend en wij de hele dag gekletst natuurlijk
En met mijn zus nog de hele voortuin opgeknapt
En nu komt zometeen de kleine groep ook nog
En mijn peuter wil niet slapen?Dat hebben we serieus al anderhalf jaar niet meer gehad
Hij zit nu weer beneden en wil echt niet. Hij lag in bed -> huilen 'mama, ik wil zó graag niet slapen!'
We geven er maar even aan toe omdat hij vanaf dat hij 1 is (nu bijna drie) áltijd is gaan slapen als we hem op bed legden
Toen ik op mezelf ging wonen was ik depressief. Het had ook verkeerd uit kunnen pakken, want ik had geen baan en amper vrienden. En voor mij was het juist heel goed, veel geleerd en nieuwe vrienden leren kennen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zit op het moment niet zo lekker in mn vel en daardoor ben ik wat sipper dan normaal maar het komt wel weer goed. net heel lang gedanst en dat helpt altijd wel een beetje.
donderdag eindelijk weer op een feestje dansen(Wielerronde in Wateringen).
Ouders en zusje zijn naar geen-contact-zusje in Utrecht en vroegen of ik meewilde maar ben blij dat ik hier ben gebleven. Geen zin in ongemakkelijke momenten en met mijn staat van humeur kan ik beter lekker dansen, relaxed fok lezen en films kijken
wat is nou eigenlijk 'de trendlijn'?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oei!![]()
Als de trendlijn maar goed is.
kalfsschnitzel is dat toch? klinkt goed! wel zwaarquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
lol! Nou ja. als het maar lekker was
Ik had hier scaloppa gemaakt en daar gaat ook een pakje slagroom en 200 gram gorgonzola in. Slank is andersMaar zoooo lekker!
De lange termijn. Niet elke dag wegen of naar de week kijken, de langere termijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat is nou eigenlijk 'de trendlijn'?
Het ding wat ervoor zorgt dat je niet in paniek naar de huisarts belt omdat je drie dagen later toevallig 2 kg minder weegt dan 3 dagen ervoorquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat is nou eigenlijk 'de trendlijn'?
in Leiden?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Echt wel
Mijn vriend is vooral blij, nu kan hij de zijne ook weer normaal gebruiken
Net trouwens wezen eten bij De Pannekoekenbakker, lekker
toch niet alleen een schnitzel?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Lol, ik wilde pannekoeken bakken, maar het werd een schnitzel.
ooh laat ajb weten hoe ie was. veel plezier!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gelukkig
Wij gaan zo weer door naar de bios, Bridesmaids bekijken
We hebben plekjes op de vide dus krijgen er ook lekker een glas champagne bij
werkt rommelen met chocola niet ontspannend?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ho! Stop! Denk na!
Wil je dat allebei? Vanavond?
In het kader van onthaasten enzo....
quote:
Amen!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het ding wat ervoor zorgt dat je niet in paniek naar de huisarts belt omdat je drie dagen later toevallig 2 kg minder weegt dan 3 dagen ervoor
volgens mij is het dan nog steeds megazuur, zelfs met een flinke schep suikerquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Okee..... We verschillen van mening over een leuk rondje. Als beginner is dat voor mij maximaal een half uur.![]()
Het schijnt dat je die azijnen verdund kan drinken als een soort limonade.
goed van je. dat heeft niet lang geduurd Krakquote:
Amen!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:27 schreef golfer het volgende:
Al die mannen die je jouw bed in kunt slepen ongekende mogelijkheden die je hebt als je op jezelf woont. Je eigen tijd indelen en geen doodgekookte slappe groentes meer hoeven te eten.
ik zal eraan denkenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je ziet het helemaal verkeerd! Je bent niet helemaal alleen, je bent lekker helemaal op jezelf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |