Allemaal calcium, heel belangrijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
lol! Nou ja. als het maar lekker was
Ik had hier scaloppa gemaakt en daar gaat ook een pakje slagroom en 200 gram gorgonzola in. Slank is andersMaar zoooo lekker!
Echt welquote:
Lol, ik wilde pannekoeken bakken, maar het werd een schnitzel.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Echt wel
Mijn vriend is vooral blij, nu kan hij de zijne ook weer normaal gebruiken
Net trouwens wezen eten bij De Pannekoekenbakker, lekker
Ook lekker toch?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Lol, ik wilde pannekoeken bakken, maar het werd een schnitzel.
Gelukkigquote:
Wat leuk! Wel zoenen he.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gelukkig
Wij gaan zo weer door naar de bios, Bridesmaids bekijken
We hebben plekjes op de vide dus krijgen er ook lekker een glas champagne bij
Dat dusquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Allemaal calcium, heel belangrijk.
Ik ben al begonnen. Veel plezier!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst een hele fles gedronken hebben voordat ik dat doe
en *schop* voor de mail
Ho! Stop! Denk na!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:45 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga eens aan de vulling voor de bonbons beginnen denk ikEn daarna nog ff een uurtje wandelen hoewel het al donker begint te worden hier
Tis hier de hele dag al donkerquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:45 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga eens aan de vulling voor de bonbons beginnen denk ikEn daarna nog ff een uurtje wandelen hoewel het al donker begint te worden hier
Jaquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ho! Stop! Denk na!
Wil je dat allebei? Vanavond?
In het kader van onthaasten enzo....
Nu snap ik de volgorde. Maar waarom een uur wandelen? Het klinkt me zo... cijfermatig.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaHet een omdat ik dan morgen die bonbons kan fixen en het ander om a) ff wat kcals te verbrandne (ik beweeg me te weinig naar mijn zin) en b) om te relaxen
Anders wordt het weer buishangen
Omdat dat een beetje een leuk rondje isquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nu snap ik de volgorde. Maar waarom een uur wandelen? Het klinkt me zo... cijfermatig.
Okee..... We verschillen van mening over een leuk rondje. Als beginner is dat voor mij maximaal een half uur.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Omdat dat een beetje een leuk rondje isOngeveer 5 km
Oh ja...net geleerd dat je frambozenazijn niet moet proeven alsof het een siroop isHoe goor is dat zeg
Ik ging bijna over mijn nek
Deze was niet verdundquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Okee..... We verschillen van mening over een leuk rondje. Als beginner is dat voor mij maximaal een half uur.![]()
Het schijnt dat je die azijnen verdund kan drinken als een soort limonade.
nog niet. ik neem op zodat ik wat films heb als ik erin zit en de filmnetten zijn weggevallen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Bekijk je ze ook wel eens?
En over een paar weken is 'naar huis gaan' naar je appartement gaan.
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |