Films opnemenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:46 schreef FutureFairytale het volgende:
straks naar mn app om weer films op te nemen als er wat komt en daarna weer lekker naar huis
quote:
Bekijk je ze ook wel eens?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:46 schreef FutureFairytale het volgende:
straks naar mn app om weer films op te nemen als er wat komt en daarna weer lekker naar huis
Is goedquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:42 schreef Stereotomy het volgende:
Pathe Unlimited
Samen een keer naar de bios Pee
Da's een kaart waarmee je onbeperkt naar de Pathe-biossen kuntquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:50 schreef AnneX het volgende:
shut ... de plakplaatjes was een beter idee.
want er zijn geen bios-kaartjes meer in huis.
Want ik moet nog nieuwe bestellen van de airmiles vouchers.
Wat is de pathe unlimited card anders voor een ding? P. Steer.
Was een rethorische vraag voor de nabije toekomstquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is goedIn de week van 5-9 september? Kom jij naar mij of ik naar jou?
Jammerquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Was een rethorische vraag voor de nabije toekomsten in die week verhuis ik terug naar ehv
Koe z'n kontquote:EU wil met Noren praten over extremisme
Laatste update: 26 juli 2011 16:57 info
BRUSSEL - De EU-ministers van Binnenlandse Zaken willen met de Noorse autoriteiten praten over de strijd tegen xenofobie en radicalisme.
Foto: AFP
De woordvoerder van eurocommissaris Cecilia Malmström (Binnenlandse Zaken) heeft dat dinsdag gezegd. Aanleiding zijn de aanslagen waardoor Noorwegen vrijdag werd getroffen.
Het Scandinavische land is geen lid van de EU, maar de EU-ministers willen vertegenwoordigers van het land toch uitnodigen voor een overleg in september. Dat kan worden gebruikt om informatie uit te wisselen.
Inderdaad zegquote:
Ik hoor de hele dag niets dan echo'squote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:32 schreef AnneX het volgende:
Ik ben daar wel gevoelig voor en hoor de echo dan terwijl ik bezig ben met bereiden.
Daarna mag ookquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:00 schreef Stereotomy het volgende:
Nee juist niet nabije toekomst
Pas als ik weer terug in ehv ben, daarna
Hebben die dan een ziel ?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:40 schreef golfer het volgende:
TV-kijktip voor vanavond:
Kijken in de ziel: politici
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |