Zo jong (bijna) allemaal nog.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:39 schreef Isabeau het volgende:
http://www.vg.no/bildespesial/spesial.php?id=8411
In soja,oestersaus, zout, peper, olie,ui en knoflook gemarineerde en gebakken kipfiletstukjes met gewokte Japanse groentenmix en basmatirijst.quote:
Hij zal allicht wel eens in de supermarkt gekeken hebben denk je nietquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:45 schreef FutureFairytale het volgende:
oh en paprikachips hebben ze wel in bepaalde landen maar smaakt toch niet hetzelfde als onze lay's variant
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:47 schreef borisz het volgende:
Aan de andere kant van de plas hebben ze wel die azijnchips
Cadburyquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:48 schreef Sunnythesun het volgende:
en heeeeeel veel lekkere chocolade dingendat wordt weer een test voor mijn beheersing
Zei hij met z'n Pringlesplaatje.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:48 schreef TAV74 het volgende:
Als ik chipsadvies nodig heb als we er zijn log ik hier nog wel even in
En lekkere Ale'squote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
en heeeeeel veel lekkere chocolade dingendat wordt weer een test voor mijn beheersing
Herstel: een koddige variant op het pringles plaatjequote:
Nja, nu eet ik helemaal geen chocolade en zo (eigenlijk ook nauwelijks behoefte aan gelukkig), zal daar af en toe best een zakje Revels etenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CadburyEnneh....je loopt genoeg dus een tikkie minder beheersing mag vast wel
Slechts 1 vrachtwagon achter de trein ipv 2quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, nu eet ik helemaal geen chocolade en zo (eigenlijk ook nauwelijks behoefte aan gelukkig), zal daar af en toe best een zakje Revels etenMaar we gaan het beperkt houden hoor!! Zou leuk zijn als ik lichter terug kom dan ik heen ging
![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Slechts 1 vrachtwagon achter de trein ipv 2
Je mag best wat cadbury voor mij meenemen hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, nu eet ik helemaal geen chocolade en zo (eigenlijk ook nauwelijks behoefte aan gelukkig), zal daar af en toe best een zakje Revels etenMaar we gaan het beperkt houden hoor!! Zou leuk zijn als ik lichter terug kom dan ik heen ging
![]()
Nope, alle beschikbare ruimte gaat besteed worden aan Revelsquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je mag best wat cadbury voor mij meenemen hoor
Hou op! Alles is klef en het is te warm om de verwarming aan te doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:59 schreef TAV74 het volgende:
Gelukkig kom ik van dit prachtige weer wel in de vakantiestemming
Nou zeg....zo'n lief klein reepje Cadbury kan er toch wel bijquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nope, alle beschikbare ruimte gaat besteed worden aan RevelsEn Terry's orange chocolate
Oh...das ook interessantquote:
Haha echt niet!!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh...das ook interessant![]()
Ruilen tegen mijn zelf te maken bonbons
![]()
lekker!!!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:45 schreef golfer het volgende:
[..]
In soja,oestersaus, zout, peper, olie,ui en knoflook gemarineerde en gebakken kipfiletstukjes met gewokte Japanse groentenmix en basmatirijst.
5 euro op Ebayquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Haha echt niet!!![]()
Ga zelf maar naar de UK om ze te halen![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh...das ook interessant![]()
Ruilen tegen mijn zelf te maken bonbons
![]()
Jammer....je weet niet wat je mistquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Haha echt niet!!![]()
Ga zelf maar naar de UK om ze te halen![]()
Dat komt daarnaquote:
Voor een keer wel ja, maar op lange duur vind in de in Nederland traditionele naturel en paprika toch het lekkerstquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:28 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind salt and vinegar nog lekkerder dan gewone!
Ik eet niet veel chips dus ik weet niet wat er verder nog echt voor smaakjes zijnquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind naturel eigenlijk gewoon het lekkerste, maar die 'gekke' smaakjes in de UK zijn vaak ook lekker voor de afwisseling
en nootjes? Shanghainootjesquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:39 schreef TAV74 het volgende:
Als ik tegenwoordig eens in de 2 maand een zak chips koop is het vaak.
Laatste tijd vooral van die emmertjes pikante mix van de Appie.quote:
Dat haal ik nog niet in een half jaar en dan nog is het meestal voor gasten, want ik eet het zelf niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:39 schreef TAV74 het volgende:
Als ik tegenwoordig eens in de 2 maand een zak chips koop is het vaak.
Ze zijn weer mooiquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:59 schreef borisz het volgende:
Voor wie nog een beetje wil nagenieten van de tour met mooie foto's.
[ afbeelding ]
en verder
http://www.boston.com/big(...)e_france_part_2.html
Da's fijn!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:18 schreef Bluezz het volgende:
Anderhalf uur vergaderenDat schiet lekker op en we kregen compliments voor het enthousiasme en werkhouding ondanks de stress en het de bereklus waar we in verzeild zijn geraakt zonder dat we dat van te voren wisten
Das altijd fijn om te horenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:18 schreef Bluezz het volgende:
Anderhalf uur vergaderenDat schiet lekker op en we kregen compliments voor het enthousiasme en werkhouding ondanks de stress en het de bereklus waar we in verzeild zijn geraakt zonder dat we dat van te voren wisten
dat is irritant ja. Krijg soms ook foto's van danseressen en dan geven ze niet de foto's mee die zij niet mooi vinden..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:46 schreef Sunnythesun het volgende:
irritatie: collega die foto's doorspeelt aan de webmaster en dan niet je totale selectie laat plaatsen maar er foto's uit haalt
![]()
Echt..
snap ik als daar niemand komtquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:29 schreef borisz het volgende:
Wellicht donderdag naar IJmuiden culinair. De IJmuidense feestweek is nu aan de gang. Niet dat daar iemand komt maar goed. Ze hebben dit jaar een culinaire avond waarbij je 3,5e per gerechtje betaald en de lokale restaurants zijn aanwezig.
.
IJmuidense feestweek voelt toch een beetje net niet itt de Santpoortse feestweek
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:18 schreef Bluezz het volgende:
Niemand is overdreven maar het is duidelijk wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
snap ik als daar niemand komt
is er een feesttent?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Niemand is overdreven maar het is duidelijk wat ik bedoel.. Op de kermis is geen sfeer en de kennemerboulevard is voor mij ook geen plek om even lekker te gaan zitten.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:52 schreef borisz het volgende:
Verslag dag 0: alles is klaar voor vertrek
Wat idiootquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:46 schreef Sunnythesun het volgende:
irritatie: collega die foto's doorspeelt aan de webmaster en dan niet je totale selectie laat plaatsen maar er foto's uit haalt
![]()
Echt..
Oh dan weet ik al hoe mijn collega er donderdagochtend vroeg uit zietquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:29 schreef borisz het volgende:
Wellicht donderdag naar IJmuiden culinair. De IJmuidense feestweek is nu aan de gang. Niet dat daar iemand komt maar goed. Ze hebben dit jaar een culinaire avond waarbij je 3,5e per gerechtje betaald en de lokale restaurants zijn aanwezig.
.
IJmuidense feestweek voelt toch een beetje net niet itt de Santpoortse feestweek
The Covercompany, Tropische band Azucar, Different Cook, The rebelly's, Camilla Compagnie en vergeet de diverse Shantykoren niet.quote:
oei, tikkend tijdbommetje naast je..of een bewustelozequote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh dan weet ik al hoe mijn collega er donderdagochtend vroeg uit zietEn dat ik maar niet al te veel van haar moet verwachten die dag
ooh dáárom komt er niemand! Ze hadden Rinus & Romana moeten boeken!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:14 schreef borisz het volgende:
[..]
The Covercompany, Tropische band Azucar, Different Cook, The rebelly's, Camilla Compagnie en vergeet de diverse Shantykoren niet.
ELquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:20 schreef golfer het volgende:
Borisz, wordt FC Twente vanavond nog ergens uitgezonden?
Mooi zo. Die heb ik nog.quote:
Ajax - PAOK werd wel door de NOS uitgezonden vorig jaarquote:
Dat was voor de bezuinigingen denk ikquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Ajax - PAOK werd wel door de NOS uitgezonden vorig jaar.
[/Studio Ajax]
Met van Halst en Mulder bij de NOS is er al genoeg Twente.quote:
Als je de kledingtassen ziet valt het juist weer enorm meequote:
Klinkt al beter en beterquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:32 schreef AnneX het volgende:
Mn.X heeft braaf 6 dozen doorgespit.
Result: 5 leeg en 1 herverdeeld en 3 vuilniszakken oud papier en 1 boekenplank tekort.
En lege dozen geven ook troep.
poging 1 eigenlijk, alles heeft een vaste plek op zolder en in de auto, gaat dus verbluffend soepel tegenwoordigquote:
Klopt, maar zoals naar Limburg laatst hadden we de grote luifel bijvoorbeeld thuis gelaten, dat scheelde toch wel iets, en maar 1 kledingtas. Nu nemen we ieder een eigen mee aangezien je genoeg laagjes mee moet nemen naar Walesquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:31 schreef Bluezz het volgende:
Of je nou 3 weken of 1 weekend gaat, standaard heb dan toch meestal dezelfde dingen mee & nodig als je gaat kamperen![]()
Netjes ingepakt!
Soms zie je mensen met allemaal losse tasjes en troep, ik kan daar zó niet tegen
Een plakplaatje in z'n schriftje voldoet niet meer?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:36 schreef AnneX het volgende:
En ik ben niet ontevreden over de ruimactie.
Moet wel beloond worden met een bioscoop actie oid.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
poging 1 eigenlijk, alles heeft een vaste plek op zolder en in de auto, gaat dus verbluffend soepel tegenwoordig
Goed planquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:36 schreef AnneX het volgende:
Moet wel beloond worden met een bioscoop actie oid.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:29 schreef Sunnythesun het volgende:
De vakantietroep (althans de 'hardware') voor het in de auto zit:
[ afbeelding ]
Dat groene ding is de tent, de beige zak er naast zijn de stokken, de beige zak er op de windschermen en luifel en die rode rol de binnentent. Even om aan te geven hoeveel tent we mee nemen![]()
[ afbeelding ]
En zo past het dus prima in de kofferbak:
[ afbeelding ]
En op de achterbank, met ruimte voor fototas, slaapzakken (achter de stoel), dagrugzakje met spelletjes en e-readers en zo, Sams mand en Sam zelf![]()
[ afbeelding ]
En in de dakkoffer zitten stoelen, klerentassen (althans, die gaan daar in) en schoenen.![]()
Complete volksverhuzing dus![]()
Mja, bij sommige voedingsmiddelen doe ik het liever dan bij anderequote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:31 schreef Bluezz het volgende:
Oh en Steer :
http://www.nrcnext.nl/blo(...)-houdbaarheidsdatum/
Films opnemenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:46 schreef FutureFairytale het volgende:
straks naar mn app om weer films op te nemen als er wat komt en daarna weer lekker naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |