Haha echt niet!!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh...das ook interessant![]()
Ruilen tegen mijn zelf te maken bonbons
![]()
lekker!!!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:45 schreef golfer het volgende:
[..]
In soja,oestersaus, zout, peper, olie,ui en knoflook gemarineerde en gebakken kipfiletstukjes met gewokte Japanse groentenmix en basmatirijst.
5 euro op Ebayquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Haha echt niet!!![]()
Ga zelf maar naar de UK om ze te halen![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh...das ook interessant![]()
Ruilen tegen mijn zelf te maken bonbons
![]()
Jammer....je weet niet wat je mistquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Haha echt niet!!![]()
Ga zelf maar naar de UK om ze te halen![]()
Dat komt daarnaquote:
Voor een keer wel ja, maar op lange duur vind in de in Nederland traditionele naturel en paprika toch het lekkerstquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:28 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind salt and vinegar nog lekkerder dan gewone!
Ik eet niet veel chips dus ik weet niet wat er verder nog echt voor smaakjes zijnquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind naturel eigenlijk gewoon het lekkerste, maar die 'gekke' smaakjes in de UK zijn vaak ook lekker voor de afwisseling
en nootjes? Shanghainootjesquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:39 schreef TAV74 het volgende:
Als ik tegenwoordig eens in de 2 maand een zak chips koop is het vaak.
Laatste tijd vooral van die emmertjes pikante mix van de Appie.quote:
Dat haal ik nog niet in een half jaar en dan nog is het meestal voor gasten, want ik eet het zelf niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:39 schreef TAV74 het volgende:
Als ik tegenwoordig eens in de 2 maand een zak chips koop is het vaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |