Zo jong (bijna) allemaal nog.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:39 schreef Isabeau het volgende:
http://www.vg.no/bildespesial/spesial.php?id=8411
In soja,oestersaus, zout, peper, olie,ui en knoflook gemarineerde en gebakken kipfiletstukjes met gewokte Japanse groentenmix en basmatirijst.quote:
Hij zal allicht wel eens in de supermarkt gekeken hebben denk je nietquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:45 schreef FutureFairytale het volgende:
oh en paprikachips hebben ze wel in bepaalde landen maar smaakt toch niet hetzelfde als onze lay's variant
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:47 schreef borisz het volgende:
Aan de andere kant van de plas hebben ze wel die azijnchips
Cadburyquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:48 schreef Sunnythesun het volgende:
en heeeeeel veel lekkere chocolade dingendat wordt weer een test voor mijn beheersing
Zei hij met z'n Pringlesplaatje.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:48 schreef TAV74 het volgende:
Als ik chipsadvies nodig heb als we er zijn log ik hier nog wel even in
En lekkere Ale'squote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
en heeeeeel veel lekkere chocolade dingendat wordt weer een test voor mijn beheersing
Herstel: een koddige variant op het pringles plaatjequote:
Nja, nu eet ik helemaal geen chocolade en zo (eigenlijk ook nauwelijks behoefte aan gelukkig), zal daar af en toe best een zakje Revels etenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CadburyEnneh....je loopt genoeg dus een tikkie minder beheersing mag vast wel
Slechts 1 vrachtwagon achter de trein ipv 2quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, nu eet ik helemaal geen chocolade en zo (eigenlijk ook nauwelijks behoefte aan gelukkig), zal daar af en toe best een zakje Revels etenMaar we gaan het beperkt houden hoor!! Zou leuk zijn als ik lichter terug kom dan ik heen ging
![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Slechts 1 vrachtwagon achter de trein ipv 2
Je mag best wat cadbury voor mij meenemen hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, nu eet ik helemaal geen chocolade en zo (eigenlijk ook nauwelijks behoefte aan gelukkig), zal daar af en toe best een zakje Revels etenMaar we gaan het beperkt houden hoor!! Zou leuk zijn als ik lichter terug kom dan ik heen ging
![]()
Nope, alle beschikbare ruimte gaat besteed worden aan Revelsquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je mag best wat cadbury voor mij meenemen hoor
Hou op! Alles is klef en het is te warm om de verwarming aan te doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:59 schreef TAV74 het volgende:
Gelukkig kom ik van dit prachtige weer wel in de vakantiestemming
Nou zeg....zo'n lief klein reepje Cadbury kan er toch wel bijquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nope, alle beschikbare ruimte gaat besteed worden aan RevelsEn Terry's orange chocolate
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |