Is goedquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:42 schreef Stereotomy het volgende:
Pathe Unlimited
Samen een keer naar de bios Pee
Da's een kaart waarmee je onbeperkt naar de Pathe-biossen kuntquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:50 schreef AnneX het volgende:
shut ... de plakplaatjes was een beter idee.
want er zijn geen bios-kaartjes meer in huis.
Want ik moet nog nieuwe bestellen van de airmiles vouchers.
Wat is de pathe unlimited card anders voor een ding? P. Steer.
Was een rethorische vraag voor de nabije toekomstquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is goedIn de week van 5-9 september? Kom jij naar mij of ik naar jou?
Jammerquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Was een rethorische vraag voor de nabije toekomsten in die week verhuis ik terug naar ehv
Koe z'n kontquote:EU wil met Noren praten over extremisme
Laatste update: 26 juli 2011 16:57 info
BRUSSEL - De EU-ministers van Binnenlandse Zaken willen met de Noorse autoriteiten praten over de strijd tegen xenofobie en radicalisme.
Foto: AFP
De woordvoerder van eurocommissaris Cecilia Malmström (Binnenlandse Zaken) heeft dat dinsdag gezegd. Aanleiding zijn de aanslagen waardoor Noorwegen vrijdag werd getroffen.
Het Scandinavische land is geen lid van de EU, maar de EU-ministers willen vertegenwoordigers van het land toch uitnodigen voor een overleg in september. Dat kan worden gebruikt om informatie uit te wisselen.
Inderdaad zegquote:
Ik hoor de hele dag niets dan echo'squote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:32 schreef AnneX het volgende:
Ik ben daar wel gevoelig voor en hoor de echo dan terwijl ik bezig ben met bereiden.
Daarna mag ookquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:00 schreef Stereotomy het volgende:
Nee juist niet nabije toekomst
Pas als ik weer terug in ehv ben, daarna
Hebben die dan een ziel ?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:40 schreef golfer het volgende:
TV-kijktip voor vanavond:
Kijken in de ziel: politici
Zijn gewoon stukjes vlees waar je geen nette lappen van kan snijden. Als je koekjes uitsteekt is het deeg wat je overhoudt toch ook geen "afval"?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:32 schreef AnneX het volgende:
...via ING rentepunten 4 maanden voor EUR 36...
oh kijk eens, moet ik die ook eens bekijken.
edit: Neen, want pathe bioscoop. Té weinig op het platteland vertegenwoordigd.
Vanavond : nassi met prei en paprika volgens mn. appie.
http://www.ah.nl/recepten(...)+met+prei+en+paprika
Volgende keer zal ik zelf de hamlappen snijden. Deed dat al bij kipfilet.
Vriendin kan vol walging "afvalvlees" zeggen bij voorgesneden vlees of kip.
Ik ben daar wel gevoelig voor en hoor de echo dan terwijl ik bezig ben met bereiden.
Die met Psychiaters vond ik leuk.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:58 schreef borisz het volgende:
Ik wil die oude series van in de ziel eigenlijk ook nog eens terug zien
Zijn bij de Volkskrant te bestellenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:58 schreef borisz het volgende:
Ik wil die oude series van in de ziel eigenlijk ook nog eens terug zien
Ja, zo denk ik er dus ook overquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:52 schreef krakkemieke het volgende:
Zijn gewoon stukjes vlees waar je geen nette lappen van kan snijden. Als je koekjes uitsteekt is het deeg wat je overhoudt toch ook geen "afval"?
En mijn vriendinnetje wil weer koekjes bakken, liefst morgen.
Ik ga voorlopig geen koekjes bakken, mijn litteken steekt enorm omdat ik aangekomen ben. Ik ga eerst een keer met haar fietsen, dat staat ook nog op de planning.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, zo denk ik er dus ook overEn leuk, nu andere koekjes of gewoon weer hetzelfde succesrecept?
Ging het een beetje vlot vanmiddag, de scan?
Mooi!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:02 schreef krakkemieke het volgende:
De scan ging gelukkig vlot, want je mag een uur ervoor niet plassen, maar je moet wel drinken.![]()
Lieve dames ook.
Bijna een week, 3 augustus. Maar zoals ik al zei, er zal wel niks te zien zijn.quote:
Geen idee, ik denk dat ze hem op internet had gehaald. Maar dat plassen, zo toepasselijk!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:30 schreef Isabeau het volgende:
"ik wil zo graag niet slapen!" awww
En krak wat voor stem was dat dan!
Misschien te moe om te slapen? Heb ik ook wel eens.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:32 schreef freecell het volgende:
Ja, het was wel schattig
Maar hij was wel echt bekaf van vandaag en om hem nou op te laten tot de KG komt is ook niet handig
Dat is nou zo'n ontzettend naar gevoel!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:35 schreef krakkemieke het volgende:
Misschien te moe om te slapen? Heb ik ook wel eens.
Oei!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:53 schreef PdeHoog het volgende:
Dat was een errug lekkere worst-doperwtenpieIk had voor twee personen gemaakt, maar.....er is niks meer over
Het was TE lekker
Jammer alleen dat die braadworsten er best stevig inhakken
Na vandaag? Vast nietquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oei!![]()
Als de trendlijn maar goed is.
Ah joh! het wordt weer beter weer en dan beweeg je meer. Komt wel goed!quote:
Als het goed is is het morgen droog, dus dan lekker fietsenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ah joh! het wordt weer beter weer en dan beweeg je meer. Komt wel goed!
Zie je wel!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als het goed is is het morgen droog, dus dan lekker fietsen
lol! Nou ja. als het maar lekker wasquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:53 schreef PdeHoog het volgende:
Dat was een errug lekkere worst-doperwtenpieIk had voor twee personen gemaakt, maar.....er is niks meer over
Het was TE lekker
Jammer alleen dat die braadworsten er best stevig inhakken
Allemaal calcium, heel belangrijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
lol! Nou ja. als het maar lekker was
Ik had hier scaloppa gemaakt en daar gaat ook een pakje slagroom en 200 gram gorgonzola in. Slank is andersMaar zoooo lekker!
Echt welquote:
Lol, ik wilde pannekoeken bakken, maar het werd een schnitzel.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Echt wel
Mijn vriend is vooral blij, nu kan hij de zijne ook weer normaal gebruiken
Net trouwens wezen eten bij De Pannekoekenbakker, lekker
Ook lekker toch?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Lol, ik wilde pannekoeken bakken, maar het werd een schnitzel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |