En licht! Goede 800 kg en 100 pkquote:
Mja, die keuze maakt iedereen voor zich. Ik kies liever voor een kleinere en minder chique velgmaat, maar wel topbanden. Ik ken genoeg mensen die liever 18" rijden, maar vervolgens een B-merk banden er onder leggen omdat ze dat voldoende vinden. Prima, ieder z'n keuzequote:Op maandag 25 juli 2011 15:50 schreef L0we het volgende:
[..]
Dat is voor mij een beetje een niets-zeggende kreet tbh. Het is inderdaad het enige contact met de weg, maar vaak kan je daar prima op besparen door een wat goedkopere band te nemen, zonder dat je heel veel kwaliteit inlevert.
Klopt, meer druk per cm².quote:[..]
je kan ook overwegen een iets smallere band aan te schaffen, die schijnen nog meer grip te hebben ook...
Waar heb je die voor nodig dan? Een verlaagde Golf I?quote:Op maandag 25 juli 2011 19:36 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Nu we het toch over banden hebben..
Weet iemand waar je banden echt op maat kunt laten maken?
Ik zoek een niet normale maat, die gewoon nergens ter wereld gemaakt wordt (185/30/R15)
Nee, het is niet normaal.. Ja, dat zal wel flink auw gaan doen in de portomonnee..
Dat ligt eraan of het pure interesse is, of dat je ze alweer nodig hebtquote:Op maandag 25 juli 2011 19:47 schreef Marco001 het volgende:
Is het ernstig als je, terwijl je er net 4000 km oude banden oonder hebt zitten, alvast aan he tzoeken bent naar een nieuw setje? En ze zelfs al hebt gevonden? (Kumho KU39)
Het ligt aan het bouwjaar dat je wil. Ik heb een Almera uit '97 gehad waar ik prima tevreden over was. Ruimte voldoende om met vier man in te zitten (niet supercomfortabel natuurlijk, maar da's logisch), zijn ermee naar Zwitserland geweest op minivakantie. Die dingen koop je voor een appel en een ei. Het nieuwe model is wel wat duurder natuurlijk, maar technisch nog prima.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:17 schreef monsterd. het volgende:
Zit te denken over een opvolger voor de micra. Misschien dat ik hem binnen nu en een jaar weg doe. Wil eigenlijk iets groters maar ook veiligers. Het liefst met airco. Daarnaast per se een 5 deurs, ben het 3deurse nu wel zat eigenlijk. Dat allemaal voor onder de 1100 kg en 3500 euro (liefst nog minder, moet er nog voor sparen). Is dat haalbaar? Enige suggesties?
Kijk nu ook naar almera's, maar die zijn lastig in 5 deurs verkrijgbaar met mijn budget.
Een Twingo is meer een vergelijking met een Micra, al is een Clio inderdaad niet veel groter. Wat denk je van een Alfa 147? Of een Focus inderdaad, zijn er voldoende van te krijgen.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:26 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Een clio vond ik ook heel leuk, maar ook die is praktisch net zo groot als een micra. In dat geval zou ik altijd nog een luxere micra kunnen kopen en dat wil ik eigenlijk niet omdat ik vind dat ze stug rijden ten opzichte van bijvoorbeeld renaults of peugots
quote:Op maandag 25 juli 2011 23:17 schreef monsterd. het volgende:
Zit te denken over een opvolger voor de micra. Misschien dat ik hem binnen nu en een jaar weg doe. Wil eigenlijk iets groters maar ook veiligers. Het liefst met airco. Daarnaast per se een 5 deurs, ben het 3deurse nu wel zat eigenlijk. Dat allemaal voor onder de 1100 kg en 3500 euro (liefst nog minder, moet er nog voor sparen). Is dat haalbaar? Enige suggesties?
Kijk nu ook naar almera's, maar die zijn lastig in 5 deurs verkrijgbaar met mijn budget.
Dan hebben wij achterin nog iets staan dat precies is wat u zoekt, mevrouwtje.quote:Een clio vond ik ook heel leuk, maar ook die is praktisch net zo groot als een micra. In dat geval zou ik altijd nog een luxere micra kunnen kopen en dat wil ik eigenlijk niet omdat ik vind dat ze stug rijden ten opzichte van bijvoorbeeld renaults of peugots
Hobbybak.. En het moet gewoon lager, maar daarvoor heb ik plattere banden nodig..quote:Op maandag 25 juli 2011 22:22 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als het een niet bestaande maat is, is hij gewoon niet leverbaar, zo moeilijk te begrijpen is dat toch niet?
Of heb je nu een set van die banden en moet je nieuwe? In dat geval zou je het aan de fabrikant kunnen vragen, er vanuit gaand dat de naam op de band staat
Al lijkt mij 185/30 wel extréém plat
Daarom is hij ook op zoek naar iemand die ze op maat kan maken...quote:Op maandag 25 juli 2011 22:22 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als het een niet bestaande maat is, is hij gewoon niet leverbaar, zo moeilijk te begrijpen is dat toch niet?
Kan je eventjes meten. als je velg smaller is dan 195, gaat het zeker wel passenquote:Op maandag 25 juli 2011 17:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
@L0we: minder breed schijnt inderdaad meer grip te hebben met sneeuw, echter weet ik niet of bijvoorbeeld 195 zal passen op mijn velgen.
Alleen jammer dat weinig km's zó weinig zegt, en men de prijs er toch aardig voor op durft te drijven...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:09 schreef Marco001 het volgende:
ooh, ik heb net wel de opvolger van mijn Ibiza gezien..
een lime groen 207 met zat opties, lpg, nog geen 100.000 km voor 7000 ,-
ziet dr leuk uit! Nette prijs ook welquote:
Das zeker waar! Maar tussen plastic bandjes en topbanden zitten natuurlijk ook nog wel heel veel stapjes. Ik hoef geen topbanden, omdat banden net onder de top bijna even goed zijn, voor een veel lagere prijsquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, die keuze maakt iedereen voor zich. Ik kies liever voor een kleinere en minder chique velgmaat, maar wel topbanden. Ik ken genoeg mensen die liever 18" rijden, maar vervolgens een B-merk banden er onder leggen omdat ze dat voldoende vinden. Prima, ieder z'n keuze.
Ik weet dat ik het verschil duidelijk merk: met m'n eigen banden kon ik een stuk beter hoeken dan met de plastic banden die een kennis van me onder een nagenoeg identieke auto had liggen. Dat maakt voor mij de overweging simpel. Maar zoals ik zei: ieder z'n keuze.
Zeker, maar ik denk niet dat er zoveel zijn dat het de moeite loont om een hele lijn voor op te zettenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 07:33 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Met 165/40/16 had ik eerst 12% afwijking.. Maar dat geeft niet..
Ik snap wel dat het allemaal niet 1-2-3 kan, maar er zullen toch wel meer mensen om zulke dingen vragen?
Dat is eigenlijk wel met alle auto'squote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:12 schreef Goddelijker het volgende:
206-jes zijn leuke auto's, je moet alleen wel op de bekende punten letten als je er 1 gaat kopen.
http://link.marktplaats.nl/468954103quote:Op maandag 25 juli 2011 23:17 schreef monsterd. het volgende:
Zit te denken over een opvolger voor de micra. Misschien dat ik hem binnen nu en een jaar weg doe. Wil eigenlijk iets groters maar ook veiligers. Het liefst met airco. Daarnaast per se een 5 deurs, ben het 3deurse nu wel zat eigenlijk. Dat allemaal voor onder de 1100 kg en 3500 euro (liefst nog minder, moet er nog voor sparen). Is dat haalbaar? Enige suggesties?
Kijk nu ook naar almera's, maar die zijn lastig in 5 deurs verkrijgbaar met mijn budget.
Die man van de ANWB kwam, ging even proberen en zei: Remvoering losgeschoten, bekend probleem. Hij had het al vaker meegemaakt en opgelost.quote:
Ah, wat ik al dachtquote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:27 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Die man van de ANWB kwam, ging even proberen en zei: Remvoering losgeschoten, bekend probleem. Hij had het al vaker meegemaakt en opgelost.
Hij alles losgemaakt, zodra hij de trommel iets losmaakte, kwam er al allemaal zwarte remtroep uit. En toen lagen de remvoeringen inderdaad los. Dus toen heeft hij de remvoeringen verwijderd en ben ik op 3 remmen naar huis gereden, met heel veel afstand houden.
En nu donderdag naar de garage om remvoeringen en hoofdremcilinder aan beide zijden, aangezien de hoofdremcilinder iets zweette, als alles dan toch al open ligt...
Remcilinders dan.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:50 schreef L0we het volgende:
[..]
Ah, wat ik al dacht. Verstandig om de remcylinders en de voeringen te vervangen aan beide kanten. (niet je hoofdremcylinder, die zit onder de motorkap, en stuurt alle remmen aan.)
Begin 200 euro, dus het is te doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:34 schreef L0we het volgende:
Gaat wel een duur grapje worden ben ik bang, maar dan kan je er ook weer eventjes tegenaan!
Ga er alleen qua luxe niet op vooruitquote:
Dat zal zeker, maar blijf je daar niet in stuiteren?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ga er alleen qua luxe niet op vooruit. Ding is zo kaal als het maar kan. Qua rij-eigenschappen is het echt een plus
Hij zegt niet dat hij er op achteruit gaat...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:19 schreef Kriegel het volgende:
Nu wil ik dus heel graag weten wat er wél in je AX zit dat die 106 mist. Ik dacht dat die ook echt barebones was.
Het zijn echt hoekbakjes, dus stuiteren kan best jaquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:21 schreef L0we het volgende:
[..]
Dat zal zeker, maar blijf je daar niet in stuiteren?
[..]
Hij zegt niet dat hij er op achteruit gaat...
Oh, van nul naar nul dus. Nu vat ik 'm.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:21 schreef L0we het volgende:
[..]
Hij zegt niet dat hij er op achteruit gaat...
Qua luxe wel jaquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:27 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Oh, van nul naar nul dus. Nu vat ik 'm.
Da's niet duur. Wat is er allemaal vervangen? Filtertjes en olie?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:16 schreef Purdey het volgende:
APK en toch maar een kleine beurt, niks aan te merken, alles was in orde
Rekening viel me alles mee, 160,- en dat voor een echte Nissan merkdealer
Ze reed iets te enthousiast achteruit de schuur uit.quote:
Maar schade herstellen is best een kunstquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:20 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ze reed iets te enthousiast achteruit de schuur uit.![]()
Mijn polo staat inmiddels bij de schadehersteller![]()
Vindt het echt helemaal niks als er andere mensen aan mijn auto sleutelen, maar goed het moet maar he...
Daarom, ik zeg ook niet dat ik dat graag zelf had willen doen, maar gewoon het idee dat ik tot nu toe alles zelf heb gedaan en dit moet laten doen terwijl ik niet kan meekijken ofzoquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:24 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar schade herstellen is best een kunst
En zéker goed herstellen.
denk dat dat voor een knipperlicht wel meevalt???quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:28 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Daarom, ik zeg ook niet dat ik dat graag zelf had willen doen, maar gewoon het idee dat ik tot nu toe alles zelf heb gedaan en dit moet laten doen terwijl ik niet kan meekijken ofzo![]()
Zometeen draaien ze me velgen weer achtelijk hard aan met zo'n luchttol enzo
I guess haha, filters en olie. Een 4 gas test? Die was gratis, netals de APK en afmelding. Geen idee waarom dat allemaal gratis was, service, zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's niet duur. Wat is er allemaal vervangen? Filtertjes en olie?
Een nieuwe autoquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:28 schreef Marco001 het volgende:
Sta nu met een e200cdi langs de weg, net even delfzijl>nunspeet.. valt onderweg cruisecontrol, esp, stuurbekrachting en de airbags en het abs uit... even later deed de automaatbak het niet keer.... fijne auto dus..
Maar wat wil je, na 460000 km..
Dan ben ik 30 minuten te vroeg op mijn volgend ophaaladres...quote:
Iets anders. Wat maakt niet uit, als het maar geen benz isquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:28 schreef Marco001 het volgende:
Sta nu met een e200cdi langs de weg, net even delfzijl>nunspeet.. valt onderweg cruisecontrol, esp, stuurbekrachting en de airbags en het abs uit... even later deed de automaatbak het niet keer.... fijne auto dus..
Maar wat wil je, na 460000 km..
Zit een deuk in t voorscherm, dus die moeten ze demonteren, en dat gaat makkelijker als het wiel even eraf is.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:31 schreef gateway het volgende:
[..]
denk dat dat voor een knipperlicht wel meevalt???
Waar ben je geweest? Probeer eens een flesje injector reiniger. Ik heb dezelfde probleempjes gehad na zoveel km's in zuid-frankrijk.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:51 schreef gateway het volgende:
Hmm, na een vakantie met de auto van een kleine 4500km in totaal, wou gisterochtend de auto slecht starten (net of ie geen diesel kreeg) maar daarna geen problemen meer.
Vanmorgen ineens, "Abgas Werkstatt!".... ik gelijk naar de garage, uit laten lezen, "Kommunikation Drosselklappe Fehlerhaft". Gereset, en nu is er niks meer aan de hand.
Hopen dat dit zo blijft! Gelukig bleef het nu bij het uitlezen & resetten a 15 euro.
Oeps, vervelend!quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:02 schreef Kadooosh het volgende:
Bah auto wil opeens niet meer starten, accu is nog wel in orde.
ANWB komt er aan...
Is het geen mogelijkheid om hem in te ruilen?quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:33 schreef Purdey het volgende:
Even een kleine aanprijzing, misschien hier een gegadigde?
[TK] Opel Astra 1.6 Tailgate 1996, benzine.
inderdaad wel in Frankrijk.... Getank in spanje (keer of 3) Frankrijk (2x, 1x vol en een keer eenbeetje om luxemburg te halen) en 3x in luxemburg ofzo.... Gemiddeld litertje of 45 a 50....quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:40 schreef L0we het volgende:
[..]
Waar ben je geweest? Probeer eens een flesje injector reiniger. Ik heb dezelfde probleempjes gehad na zoveel km's in zuid-frankrijk.
Ze hebben hem natuurlijk pratend gekregenquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:02 schreef Kadooosh het volgende:
Bah auto wil opeens niet meer starten, accu is nog wel in orde.
ANWB komt er aan...
Inhalen op zulke wegen, ik ben er na 5 jaar nog steeds geen fan vanquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:13 schreef t.coenraad het volgende:
Ik zo straks in de vijfde versnelling inhalen op een 80-weg met tegenliggers. Mislukt en moest terug laten zakken. Was ook wel eng. Net een maand rijbewijs :| Reed opgefokt, doe ik ook niet nog een keer!
Ik doe dat ook niet snel, op de N57 vind ik het ook altijd maar een drama (op de weinige plekken waar het wel kan). Maar dan terug naar zijn 4 en een flinke dot gas, gelukkig is mijn wagen wel aardig snel, maar de auto van mijn ouders durf ik het ook niet zo snel te doen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Inhalen op zulke wegen, ik ben er na 5 jaar nog steeds geen fan van
Mooi weggetje geworden trouwens, Middelburg - Vrouwenpolderquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:24 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik doe dat ook niet snel, op de N57 vind ik het ook altijd maar een drama (op de weinige plekken waar het wel kan). Maar dan terug naar zijn 4 en een flinke dot gas, gelukkig is mijn wagen wel aardig snel, maar de auto van mijn ouders durf ik het ook niet zo snel te doen.
Ik ben daar al een paar keer asociaal hard overheen gereden, nog nooit zo snel vanaf de bioscoop in Vlissingen naar Haamstede kunnen knallen. Inderdaad een heerlijk weggetje.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Mooi weggetje geworden trouwens, Middelburg - VrouwenpolderHeb er van de week voor het eerst over gereden, stuk sneller en handiger dan de oude route
Jammer dat er dan Belgen voor je zitten die 60 rijden, maar ok
Jammer dat ze toch weer voor enkelbaansrotondes hebben gekozen, gemiste kansquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:30 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik ben daar al een paar keer asociaal hard overheen gereden, nog nooit zo snel vanaf de bioscoop in Vlissingen naar Haamstede kunnen knallen. Inderdaad een heerlijk weggetje.
's nachts/'s avonds kan je er inderdaad heerlijk doorrijden, maar flitspalen lijken mij weinig effect te hebben op zo'n overzichtelijke weg. Die rotondes hadden ze inderdaad beter 2-baans kunnen maken om toeristen of vrachtverkeer te kunnen inhalen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Jammer dat ze toch weer voor enkelbaansrotondes hebben gekozen, gemiste kansMaar je kan er 's nachts denk ik heerlijk doorrijden ja
Kijken hoelang het duurt voor er flitspalen staan
Ruimte genoeg in Zeeland, en de doorstroom wordt er aanzienlijk door bevordert, ik zie alleen niet in waarom ze gevaarlijker zouden moeten zijn?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:13 schreef Marco001 het volgende:
2 baans rotondes kosten wel extra ruimte, en zijn gevaarlijker...
Die rotonde in Vrouwenpolder is al bijna zo groot als 2 baans, alleen de strepen missen zo'n beetjequote:Op woensdag 27 juli 2011 21:22 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ruimte genoeg in Zeeland, en de doorstroom wordt er aanzienlijk door bevordert, ik zie alleen niet in waarom ze gevaarlijker zouden moeten zijn?
Kost een 10tje, en kan je bij 2 tankbeurten gebruiken volgens mij... kan verder ook geen kwaadquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:38 schreef gateway het volgende:
[..]
inderdaad wel in Frankrijk.... Getank in spanje (keer of 3) Frankrijk (2x, 1x vol en een keer eenbeetje om luxemburg te halen) en 3x in luxemburg ofzo.... Gemiddeld litertje of 45 a 50....
Zou dus kunnen.... Eens ff kijken wat dat kostanders van de week voor het tanken er eens in mieteren
Dan eens kijken waar ik dat vandaan haal.de real,- heeft dat ook staan. Of dat ik naar de automaterialenzaak ga.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:20 schreef L0we het volgende:
[..]
Kost een 10tje, en kan je bij 2 tankbeurten gebruiken volgens mij... kan verder ook geen kwaad
Ik zeg: dynamo om zeep!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:28 schreef Marco001 het volgende:
Sta nu met een e200cdi langs de weg, net even delfzijl>nunspeet.. valt onderweg cruisecontrol, esp, stuurbekrachting en de airbags en het abs uit... even later deed de automaatbak het niet keer.... fijne auto dus..
Maar wat wil je, na 460000 km..
Volgens mij moet het bij één volle tank. Overigens is het wel raadzaam om daarna een tank lang niet te rustig te rijden: aangezien die cleaner soms wel wat vuil losweekt. Wel handig om dat even goed te verbranden.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:20 schreef L0we het volgende:
[..]
Kost een 10tje, en kan je bij 2 tankbeurten gebruiken volgens mij... kan verder ook geen kwaad
Ligt aan je tankinhoud natuurlijkquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:02 schreef Mikkie het volgende:
Volgens mij moet het bij één volle tank. Overigens is het wel raadzaam om daarna een tank lang niet te rustig te rijden: aangezien die cleaner soms wel wat vuil losweekt. Wel handig om dat even goed te verbranden.
Vandaag voor het tanken ook bij mij even een busje injectorreiniger er in gemikt. Half jaar terug ook al eens gedaan, kan nooit kwaad.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:09 schreef L0we het volgende:
[..]
Ligt aan je tankinhoud natuurlijk. Volgens mij is 1 flesje genoeg voor 50 liter diesel. Dat vuil verbrand wel hoor, ook als je rustig rijdt. Eventuele ophoping ontstaat toch voornamelijk in de sproeiers, vanaf daar gaat het gelijk de motor in, en ist weg
.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:08 schreef Purdey het volgende:
Het valt me nu pas op dat m'n karretje gewassen is na de beurt/apk. M'n pa had het alleen al door toen ik thuiskwam, en ik nu pas
ik moet ook tanken, maar moet eerst ff zo'n buske kopen.... vanavond ff aan denken bij de Real,- , die hebben dat ook dacht ik... autozaken zijn zo dicht, daar ben ik te laat voor. Of moet het morgen doenquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vandaag voor het tanken ook bij mij even een busje injectorreiniger er in gemikt. Half jaar terug ook al eens gedaan, kan nooit kwaad.
Oudere auto's zijn er ook gevoeliger voor dan nieuwerequote:Op donderdag 28 juli 2011 17:55 schreef Marco001 het volgende:
Nog nooit nodig gehad zo'n busje.. (maarja, ik rij ook nooit zoveel op benzine..)
De Jetta toch? Mooi dingquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:30 schreef CoolGuy het volgende:
Zo, morgen om 11u kan ik mijn nieuwe auto op gaan halen![]()
![]()
![]()
Comfortline DSG, met Executive Plus en Telefonie Premiumquote:
dat vraagt natuurlijk om uitgebreide specificatie & foto's, veeeeeeeel foto's!quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Comfortline DSG, met Executive Plus en Telefonie Premium
Dat is goed. Ik moet even kijken wanneer ik ze post, ik denk maandag wel. Ik zal als ik er aan denk morgen de camera mee nemen, kan ik vast wat plaatjes schietenquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:42 schreef gateway het volgende:
[..]
dat vraagt natuurlijk om uitgebreide specificatie & foto's, veeeeeeeel foto's!
weet ik het, motor, de opties die erop zitten?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is goed. Ik moet even kijken wanneer ik ze post, ik denk maandag wel. Ik zal als ik er aan denk morgen de camera mee nemen, kan ik vast wat plaatjes schietenIk weet niet wat je voor specificaties wil?
| 1 2 | [url=http://www.mijnalbum.nl/Foto-YRF8WAZM-D.jpg]Foto 1[/url] [url=http://www.mijnalbum.nl/Foto-LVH3XQO6-D.jpg]Foto 2[/url] |
Ah oke dus zal het wel normaal zijn bij mijn polotje uit 1990.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:52 schreef Marco001 het volgende:
Hangt van het merk + type af.. Mijn Ibiza heeft b.v. ook maar 1 achteruitrijlicht...
Leuk om te lezen dat je al zoveel aan het rijden bentquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:51 schreef Hitomi het volgende:
Gisteren voor het eerst in de auto van mijn vader gereden.. in het donker op een onverlichte weg en ik ben half nachtblindDus dat was wel even spannend, maar is goed gelukt.
Net even heen en weer geweest van Noordwolde FR naar Zwolle om wat extra spullen te halen.
Dat is toch niet engquote:Straks boodschappen doen en daarna met een salontafel achterin weer naar Wolvega... (voor het eerst met een groot log ding achterin rijden, help!)
Moest laatst een stukje rijden met een gammel aanhangwagentje waar een kuub zand op lag.. Dat was wel even billenknijpenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Leuk om te lezen dat je al zoveel aan het rijden bent
[..]
Dat is toch niet engZolang ie niet van glas merk je er niks van
Dekentje eromheen en rijden maar
Ik had vaker willen rijden, maar ik heb niet zoveel auto's tot mijn beschikkingquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Leuk om te lezen dat je al zoveel aan het rijden bent
[..]
Dat is toch niet engZolang ie niet van glas merk je er niks van
Dekentje eromheen en rijden maar
Buitenspiegels heb je genoeg aanquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:15 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Ik had vaker willen rijden, maar ik heb niet zoveel auto's tot mijn beschikking
En ik weet niet hoe het is om met iets achterin te rijden en hoe dat met zicht zit en weet ik veelHad liever gehad dat ie van glas was dan kon ik er juist doorheen kijken
Dat is goed te oefenen door je binnenspiegel een keer weg te klappenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:15 schreef Hitomi het volgende:
En ik weet niet hoe het is om met iets achterin te rijden en hoe dat met zicht zit en weet ik veelHad liever gehad dat ie van glas was dan kon ik er juist doorheen kijken
Vind bij busjes het zicht naar achteren nog niet eens het probleem... Meer de immense dode hoekquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat is goed te oefenen door je binnenspiegel een keer weg te klappen.
Vanaf maandag weer hele dagen in busjes/bakwagens zonder zicht naar achteren rijden. Zal ook wel weer (heel) even wennen zijn.
Een kuub, op 1 karretje, dat is wel optimistisch jaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Moest laatst een stukje rijden met een gammel aanhangwagentje waar een kuub zand op lag.. Dat was wel even billenknijpen
Karretje van triplex geloof ikquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Een kuub, op 1 karretje, dat is wel optimistisch ja
Een kuub zand weegt anderhalve ton. Waarschijnlijk mocht je er niet eens mee rijdenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:24 schreef Sjoegerd het volgende:
Karretje van triplex geloof ik.. Zachte bandjes ook nog
BE heb ik al een tijdje in de broekzak zittenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Een kuub zand weegt anderhalve ton. Waarschijnlijk mocht je er niet eens mee rijden. Of heb je BE?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |