Een kuub zand weegt anderhalve ton. Waarschijnlijk mocht je er niet eens mee rijdenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:24 schreef Sjoegerd het volgende:
Karretje van triplex geloof ik.. Zachte bandjes ook nog
BE heb ik al een tijdje in de broekzak zittenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Een kuub zand weegt anderhalve ton. Waarschijnlijk mocht je er niet eens mee rijden. Of heb je BE?
Maar niet op zo'n karretjequote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Een kuub zand weegt anderhalve ton. Waarschijnlijk mocht je er niet eens mee rijden. Of heb je BE?
of dat op een aanhangertje mag, das een grotere vraagquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Toen ze zeiden dat ik het moest gaan halen met dat karretje.. Zat ik wel even zo van... Juistquote:
Daarvan leer je alleen maar beter autorijden. Doordat je niet meer makkelijk achteruit kan kijken, leer je op tijd in je spiegels te kijken en het verkeer in totaliteit in de gaten te houden. Zodat je wéét of er iets naast je zit, zonder dat je hoeft te kijken, puur doordat je het stuk voordat je moet afslaan in je spiegels hebt gekeken.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:23 schreef JDude het volgende:
Ja, bij afslaan naar rechts en onderweg een fietspad kruisen is dat wel even goed opletten.
Dat wel, maar dat die busjes zonder dodehoekspiegel mogen/kunnen rijden heb ik nooit begrepenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daarvan leer je alleen maar beter autorijden. Doordat je niet meer makkelijk achteruit kan kijken, leer je op tijd in je spiegels te kijken en het verkeer in totaliteit in de gaten te houden. Zodat je wéét of er iets naast je zit, zonder dat je hoeft te kijken, puur doordat je het stuk voordat je moet afslaan in je spiegels hebt gekeken.
moet ik eigenlijk ook nog doen, mis de bijrijdersmat in de touranquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:15 schreef Goddelijker het volgende:
Net even een setje nieuwe automatten bestelt.
Heb ze net besteld bij www.automatten.nl nee, is geen reclame, daar kun je hem helemaal zelf samenstellen, met de kleur van de mat, kleur van de rand, wel of geen hakstuk etc.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:24 schreef gateway het volgende:
[..]
moet ik eigenlijk ook nog doen, mis de bijrijdersmat in de touran
op die site was ik ook al eens uitgekomen jaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:28 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Heb ze net besteld bij www.automatten.nl nee, is geen reclame, daar kun je hem helemaal zelf samenstellen, met de kleur van de mat, kleur van de rand, wel of geen hakstuk etc.
36 euro incl. verzendkosten.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:30 schreef gateway het volgende:
[..]
op die site was ik ook al eens uitgekomen ja
Klopt, heb er ook al eerder gewerkt, maar da's wel 4,5 jaar geledenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daarvan leer je alleen maar beter autorijden. Doordat je niet meer makkelijk achteruit kan kijken, leer je op tijd in je spiegels te kijken en het verkeer in totaliteit in de gaten te houden. Zodat je wéét of er iets naast je zit, zonder dat je hoeft te kijken, puur doordat je het stuk voordat je moet afslaan in je spiegels hebt gekeken.
Sloop?quote:Op zondag 31 juli 2011 07:40 schreef Mikkie het volgende:
Ik zoek een toko waar ik gewoon een losse mat kan bestellen. Alleen bij de bestuurder dus. Daar zit inmiddels een gat in, maar de andere drie matten zijn nog perfect. Weggegooid geld om die ook te gaan vervangen.
Kom maar opquote:Op zondag 31 juli 2011 21:27 schreef CoolGuy het volgende:
Zo. Mijn Jetta is geleverd afgelopen vrijdag. Ik heb wat foto's, maar aangezien ik niet weet of het gewenst is in dit topic om te spammen met foto's heb ik hier 1 foto. Bij interesse kan ik er meer posten![]()
Foto's voor nu maar even weg gehaaldquote:
Ja, ik ben er ook erg blij mee. Iemand hier vroeg om de specs van de auto. In het kort is het een Jetta in Comfortline uitvoering, 1.6 TDI BlueMotion, met DSG bak. Aan extra opties heb ik niet zo heel erg veel:quote:Op zondag 31 juli 2011 21:34 schreef Goddelijker het volgende:
Héle mooie bak
Nu binnenkort even goed in de wax zetten, dan kan ie er weer even tegenaan!
Gewoon interesse, misschien leuk om je naar dit topic te wijzen?quote:Op zondag 31 juli 2011 21:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat was ik met deze auto niet van plan neeHoezo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |