inderdaad wel in Frankrijk.... Getank in spanje (keer of 3) Frankrijk (2x, 1x vol en een keer eenbeetje om luxemburg te halen) en 3x in luxemburg ofzo.... Gemiddeld litertje of 45 a 50....quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:40 schreef L0we het volgende:
[..]
Waar ben je geweest? Probeer eens een flesje injector reiniger. Ik heb dezelfde probleempjes gehad na zoveel km's in zuid-frankrijk.
Ze hebben hem natuurlijk pratend gekregenquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:02 schreef Kadooosh het volgende:
Bah auto wil opeens niet meer starten, accu is nog wel in orde.
ANWB komt er aan...
Inhalen op zulke wegen, ik ben er na 5 jaar nog steeds geen fan vanquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:13 schreef t.coenraad het volgende:
Ik zo straks in de vijfde versnelling inhalen op een 80-weg met tegenliggers. Mislukt en moest terug laten zakken. Was ook wel eng. Net een maand rijbewijs :| Reed opgefokt, doe ik ook niet nog een keer!
Ik doe dat ook niet snel, op de N57 vind ik het ook altijd maar een drama (op de weinige plekken waar het wel kan). Maar dan terug naar zijn 4 en een flinke dot gas, gelukkig is mijn wagen wel aardig snel, maar de auto van mijn ouders durf ik het ook niet zo snel te doen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Inhalen op zulke wegen, ik ben er na 5 jaar nog steeds geen fan van
Mooi weggetje geworden trouwens, Middelburg - Vrouwenpolderquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:24 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik doe dat ook niet snel, op de N57 vind ik het ook altijd maar een drama (op de weinige plekken waar het wel kan). Maar dan terug naar zijn 4 en een flinke dot gas, gelukkig is mijn wagen wel aardig snel, maar de auto van mijn ouders durf ik het ook niet zo snel te doen.
Ik ben daar al een paar keer asociaal hard overheen gereden, nog nooit zo snel vanaf de bioscoop in Vlissingen naar Haamstede kunnen knallen. Inderdaad een heerlijk weggetje.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Mooi weggetje geworden trouwens, Middelburg - VrouwenpolderHeb er van de week voor het eerst over gereden, stuk sneller en handiger dan de oude route
Jammer dat er dan Belgen voor je zitten die 60 rijden, maar ok
Jammer dat ze toch weer voor enkelbaansrotondes hebben gekozen, gemiste kansquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:30 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik ben daar al een paar keer asociaal hard overheen gereden, nog nooit zo snel vanaf de bioscoop in Vlissingen naar Haamstede kunnen knallen. Inderdaad een heerlijk weggetje.
's nachts/'s avonds kan je er inderdaad heerlijk doorrijden, maar flitspalen lijken mij weinig effect te hebben op zo'n overzichtelijke weg. Die rotondes hadden ze inderdaad beter 2-baans kunnen maken om toeristen of vrachtverkeer te kunnen inhalen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Jammer dat ze toch weer voor enkelbaansrotondes hebben gekozen, gemiste kansMaar je kan er 's nachts denk ik heerlijk doorrijden ja
Kijken hoelang het duurt voor er flitspalen staan
Ruimte genoeg in Zeeland, en de doorstroom wordt er aanzienlijk door bevordert, ik zie alleen niet in waarom ze gevaarlijker zouden moeten zijn?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:13 schreef Marco001 het volgende:
2 baans rotondes kosten wel extra ruimte, en zijn gevaarlijker...
Die rotonde in Vrouwenpolder is al bijna zo groot als 2 baans, alleen de strepen missen zo'n beetjequote:Op woensdag 27 juli 2011 21:22 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ruimte genoeg in Zeeland, en de doorstroom wordt er aanzienlijk door bevordert, ik zie alleen niet in waarom ze gevaarlijker zouden moeten zijn?
Kost een 10tje, en kan je bij 2 tankbeurten gebruiken volgens mij... kan verder ook geen kwaadquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:38 schreef gateway het volgende:
[..]
inderdaad wel in Frankrijk.... Getank in spanje (keer of 3) Frankrijk (2x, 1x vol en een keer eenbeetje om luxemburg te halen) en 3x in luxemburg ofzo.... Gemiddeld litertje of 45 a 50....
Zou dus kunnen.... Eens ff kijken wat dat kostanders van de week voor het tanken er eens in mieteren
Dan eens kijken waar ik dat vandaan haal.de real,- heeft dat ook staan. Of dat ik naar de automaterialenzaak ga.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:20 schreef L0we het volgende:
[..]
Kost een 10tje, en kan je bij 2 tankbeurten gebruiken volgens mij... kan verder ook geen kwaad
Ik zeg: dynamo om zeep!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:28 schreef Marco001 het volgende:
Sta nu met een e200cdi langs de weg, net even delfzijl>nunspeet.. valt onderweg cruisecontrol, esp, stuurbekrachting en de airbags en het abs uit... even later deed de automaatbak het niet keer.... fijne auto dus..
Maar wat wil je, na 460000 km..
Volgens mij moet het bij één volle tank. Overigens is het wel raadzaam om daarna een tank lang niet te rustig te rijden: aangezien die cleaner soms wel wat vuil losweekt. Wel handig om dat even goed te verbranden.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:20 schreef L0we het volgende:
[..]
Kost een 10tje, en kan je bij 2 tankbeurten gebruiken volgens mij... kan verder ook geen kwaad
Ligt aan je tankinhoud natuurlijkquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:02 schreef Mikkie het volgende:
Volgens mij moet het bij één volle tank. Overigens is het wel raadzaam om daarna een tank lang niet te rustig te rijden: aangezien die cleaner soms wel wat vuil losweekt. Wel handig om dat even goed te verbranden.
Vandaag voor het tanken ook bij mij even een busje injectorreiniger er in gemikt. Half jaar terug ook al eens gedaan, kan nooit kwaad.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:09 schreef L0we het volgende:
[..]
Ligt aan je tankinhoud natuurlijk. Volgens mij is 1 flesje genoeg voor 50 liter diesel. Dat vuil verbrand wel hoor, ook als je rustig rijdt. Eventuele ophoping ontstaat toch voornamelijk in de sproeiers, vanaf daar gaat het gelijk de motor in, en ist weg
.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:08 schreef Purdey het volgende:
Het valt me nu pas op dat m'n karretje gewassen is na de beurt/apk. M'n pa had het alleen al door toen ik thuiskwam, en ik nu pas
ik moet ook tanken, maar moet eerst ff zo'n buske kopen.... vanavond ff aan denken bij de Real,- , die hebben dat ook dacht ik... autozaken zijn zo dicht, daar ben ik te laat voor. Of moet het morgen doenquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vandaag voor het tanken ook bij mij even een busje injectorreiniger er in gemikt. Half jaar terug ook al eens gedaan, kan nooit kwaad.
Oudere auto's zijn er ook gevoeliger voor dan nieuwerequote:Op donderdag 28 juli 2011 17:55 schreef Marco001 het volgende:
Nog nooit nodig gehad zo'n busje.. (maarja, ik rij ook nooit zoveel op benzine..)
De Jetta toch? Mooi dingquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:30 schreef CoolGuy het volgende:
Zo, morgen om 11u kan ik mijn nieuwe auto op gaan halen![]()
![]()
![]()
Comfortline DSG, met Executive Plus en Telefonie Premiumquote:
dat vraagt natuurlijk om uitgebreide specificatie & foto's, veeeeeeeel foto's!quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Comfortline DSG, met Executive Plus en Telefonie Premium
Dat is goed. Ik moet even kijken wanneer ik ze post, ik denk maandag wel. Ik zal als ik er aan denk morgen de camera mee nemen, kan ik vast wat plaatjes schietenquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:42 schreef gateway het volgende:
[..]
dat vraagt natuurlijk om uitgebreide specificatie & foto's, veeeeeeeel foto's!
weet ik het, motor, de opties die erop zitten?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is goed. Ik moet even kijken wanneer ik ze post, ik denk maandag wel. Ik zal als ik er aan denk morgen de camera mee nemen, kan ik vast wat plaatjes schietenIk weet niet wat je voor specificaties wil?
| 1 2 | [url=http://www.mijnalbum.nl/Foto-YRF8WAZM-D.jpg]Foto 1[/url] [url=http://www.mijnalbum.nl/Foto-LVH3XQO6-D.jpg]Foto 2[/url] |
Ah oke dus zal het wel normaal zijn bij mijn polotje uit 1990.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:52 schreef Marco001 het volgende:
Hangt van het merk + type af.. Mijn Ibiza heeft b.v. ook maar 1 achteruitrijlicht...
Leuk om te lezen dat je al zoveel aan het rijden bentquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:51 schreef Hitomi het volgende:
Gisteren voor het eerst in de auto van mijn vader gereden.. in het donker op een onverlichte weg en ik ben half nachtblindDus dat was wel even spannend, maar is goed gelukt.
Net even heen en weer geweest van Noordwolde FR naar Zwolle om wat extra spullen te halen.
Dat is toch niet engquote:Straks boodschappen doen en daarna met een salontafel achterin weer naar Wolvega... (voor het eerst met een groot log ding achterin rijden, help!)
Moest laatst een stukje rijden met een gammel aanhangwagentje waar een kuub zand op lag.. Dat was wel even billenknijpenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Leuk om te lezen dat je al zoveel aan het rijden bent
[..]
Dat is toch niet engZolang ie niet van glas merk je er niks van
Dekentje eromheen en rijden maar
Ik had vaker willen rijden, maar ik heb niet zoveel auto's tot mijn beschikkingquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Leuk om te lezen dat je al zoveel aan het rijden bent
[..]
Dat is toch niet engZolang ie niet van glas merk je er niks van
Dekentje eromheen en rijden maar
Buitenspiegels heb je genoeg aanquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:15 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Ik had vaker willen rijden, maar ik heb niet zoveel auto's tot mijn beschikking
En ik weet niet hoe het is om met iets achterin te rijden en hoe dat met zicht zit en weet ik veelHad liever gehad dat ie van glas was dan kon ik er juist doorheen kijken
Dat is goed te oefenen door je binnenspiegel een keer weg te klappenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:15 schreef Hitomi het volgende:
En ik weet niet hoe het is om met iets achterin te rijden en hoe dat met zicht zit en weet ik veelHad liever gehad dat ie van glas was dan kon ik er juist doorheen kijken
Vind bij busjes het zicht naar achteren nog niet eens het probleem... Meer de immense dode hoekquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat is goed te oefenen door je binnenspiegel een keer weg te klappen.
Vanaf maandag weer hele dagen in busjes/bakwagens zonder zicht naar achteren rijden. Zal ook wel weer (heel) even wennen zijn.
Een kuub, op 1 karretje, dat is wel optimistisch jaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Moest laatst een stukje rijden met een gammel aanhangwagentje waar een kuub zand op lag.. Dat was wel even billenknijpen
Karretje van triplex geloof ikquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Een kuub, op 1 karretje, dat is wel optimistisch ja
Een kuub zand weegt anderhalve ton. Waarschijnlijk mocht je er niet eens mee rijdenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:24 schreef Sjoegerd het volgende:
Karretje van triplex geloof ik.. Zachte bandjes ook nog
BE heb ik al een tijdje in de broekzak zittenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Een kuub zand weegt anderhalve ton. Waarschijnlijk mocht je er niet eens mee rijden. Of heb je BE?
Maar niet op zo'n karretjequote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Een kuub zand weegt anderhalve ton. Waarschijnlijk mocht je er niet eens mee rijden. Of heb je BE?
of dat op een aanhangertje mag, das een grotere vraagquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:25 schreef JDude het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |