De staat van de auto is gewoon prima in orde, en dit was ook wat een garage zou biedenquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:18 schreef Tijn het volgende:
Is 2000 euro niet een beetje veel geld voor een Opel van 15 jaar oud?
Bekend euvel inderdaad, geen roest hierquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:28 schreef babipangang het volgende:
Geen roest aan de wielkassen of andere plekken? (bekend opel kwaaltje). Het is dat ik nu een goede auto heb, anders was ik zeker geinteresseerd geweest, al had er dan wel iets van de prijs afgemoeten.
Maar bij een garage krijgt 'ie nog een beurt en zou je er iets van garantie bij krijgen. Nogal een verschil met een particulier, vind ik.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:35 schreef Purdey het volgende:
[..]
De staat van de auto is gewoon prima in orde, en dit was ook wat een garage zou bieden
De nationale autopas zit er op ja, en de auto is in juni voor de APK geweest, en geldt dus weer tot juni 2012quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:34 schreef Arnevld het volgende:
Is deze goed onderhouden?
Zit er een Nationale Auto pas op?
APK?
Garantie op een wagen van 2000 euro?quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar bij een garage krijgt 'ie nog een beurt en zou je er iets van garantie bij krijgen. Nogal een verschil met een particulier, vind ik.
Bij Astra's van de 2de generatie (vannaf 95) is het roesten een héél stuk teruggebracht doordat er een andere grondlaag is gebruikt, Heb zelf een exemplaar van 97 met geen stukje roestquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:36 schreef Purdey het volgende:
[..]
Bekend euvel inderdaad, geen roest hier
We hebben niks in te ruilen aan de garage aangezien m'n vader de voormalig auto van mijn broer heeft overgekocht. Maar áls hij iets zou kopen in een garage, dán zou een garage er 2000,- voor hebben gegeven. De prijsdaling komt doordat we er heel simpelweg gewoon vanaf willen aangezien zijn opvolger al voor de deur staat. Daar is niks dubieus aan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Garantie op een wagen van 2000 euro?
Overigens dubieus topic. Eerst zeggen dat de garage 2000 zou bieden maar vervolgens zelf willen zakken naar 1500. Verkoop hem dan gewoon aan de garage.
Dat maakt de zaak duidelijker inderdaad. Onderhoudsboekje ingevuld toevallig? Wanneer grote laatste onderhoud geweest? Distributieriem al een keer vervangen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:03 schreef Purdey het volgende:
[..]
We hebben niks in te ruilen aan de garage aangezien m'n vader de voormalig auto van mijn broer heeft overgekocht. Maar áls hij iets zou kopen in een garage, dán zou een garage er 2000,- voor hebben gegeven. De prijsdaling komt doordat we er heel simpelweg gewoon vanaf willen aangezien zijn opvolger al voor de deur staat. Daar is niks dubieus aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |