quote:Op zondag 24 juli 2011 19:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nergens voor nodig ook met al die "deskundigen" hier in de SC
Nou, er werd ook wat af geanalyseerd hier de laatste weken.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nergens voor nodig ook met al die "deskundigen" hier in de SC
Dolomieten, Bolzano, die kant op lijkt me heel mooiquote:Op zondag 24 juli 2011 19:33 schreef kaasplankje het volgende:
Wij zoeken nog een leuke vakantiebestemming liefst in Noord Italië voor 1 week. Beetje bij een stadje en mss bij een van de noordelijke Italiaanse meren.
Iemand tip?
quote:Op zondag 24 juli 2011 19:37 schreef TAV74 het volgende:
Ben wel erg benieuwd wat de Marc Marie vandaag gaat doen in zomergasten trouwens
gardameer!quote:Op zondag 24 juli 2011 19:33 schreef kaasplankje het volgende:
Wij zoeken nog een leuke vakantiebestemming liefst in Noord Italië voor 1 week. Beetje bij een stadje en mss bij een van de noordelijke Italiaanse meren.
Iemand tip?
Duurquote:Op zondag 24 juli 2011 19:59 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben eruit
de whisky en de baileys breng ik terug en volgend weekend komt er een bedrijfje een high tea brengen voor ons 3-en
ik denk niet dat ik het lekkerder kan. scones heb ik nog nooit gemaakt en bonbons al helemaal nietquote:Op zondag 24 juli 2011 20:02 schreef freecell het volgende:
High Tea is leuk
Maar is het niet leuker (én goedkoper) en lekkerder om het zelf te maken?
Hoe is het met het mannetje met de tandenpiercing?quote:Op zondag 24 juli 2011 20:02 schreef freecell het volgende:
High Tea is leuk
Maar is het niet leuker (én goedkoper) en lekkerder om het zelf te maken?
dankje, vind het wel een leuk idee van mezelluf hihiquote:
huhquote:Op zondag 24 juli 2011 20:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe is het met het mannetje met de tandenpiercing?
Kostda? Zoiets voor maar 3 personen?quote:Op zondag 24 juli 2011 20:06 schreef FutureFairytale het volgende:
ik denk niet dat ik het lekkerder kan. scones heb ik nog nooit gemaakt en bonbons al helemaal niet
daarnaast ben ik komende week weer druk bezig met een nieuw tennistoernooi en een optreden.
dit bedrijfje komt ook servies brengen, de tafel dekken en alles weer ophalen zodat we (zus en zwager) geen afwas hebben.
en en enquote:Op zondag 24 juli 2011 20:41 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, waar anderen kriebels krijgen van 'mannetje' en 'vrouwtje' krijg ik toch echt de kriebels van 'kanjer'
/dagboek
En van"de kind(er)tjes" krijg ik ook al jeukquote:Op zondag 24 juli 2011 20:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg jeuk van 'kids'
'Ben even met de kids naar de speeltuin geweest' RIL!!!!
Godzijdank ken ik niemand die die woorden gebruiktquote:
Dat fragment van 1 van de 8quote:
Ja, daar zit ik ook steeds op te kijken.quote:
Oe ik zeg het ook wel eens geloof ikquote:Op zondag 24 juli 2011 20:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg jeuk van 'kids'
'Ben even met de kids naar de speeltuin geweest' RIL!!!!
Doen!quote:Op zondag 24 juli 2011 22:04 schreef golfer het volgende:
Even heel erge twijfel om in de auto te springen en naar Amsterdam te rijden:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-in-de-Melkweg.dhtml
Denk dat je al te laat bent....quote:Op zondag 24 juli 2011 22:04 schreef golfer het volgende:
Even heel erge twijfel om in de auto te springen en naar Amsterdam te rijden:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-in-de-Melkweg.dhtml
Kaartverkoop begint pas om 23:00 uur.quote:
vanochten dom 11 uur stond al het gerucht op de hyves dus denk dat de echte fans t al ff wisten of sterk vermoedenquote:Op zondag 24 juli 2011 22:08 schreef Bluezz het volgende:
Denk het ook + de hele avond staan + dat er al 1500 man voor de ingang staan nu... maar de twijfel was er wel hier
Ach ik heb hem al 2X gezien....
Stel je voor dat je toevallig tóch binnengeraakt!quote:Op zondag 24 juli 2011 22:08 schreef Bluezz het volgende:
Denk het ook + de hele avond staan + dat er al 1500 man voor de ingang staan nu... maar de twijfel was er wel hier
Ach ik heb hem al 2X gezien....
Dan ben je 100 euro + 25 euro parkeerkosten lichterquote:Op zondag 24 juli 2011 22:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Stel je voor dat je toevallig tóch binnengeraakt!
His Royal Badnessquote:Op zondag 24 juli 2011 22:11 schreef kaasplankje het volgende:
Maar, wel een surprise concert van Prince zelf
En je dacht dat er nu nog geen rij stond?quote:
Dat is toch de Maastrichtse Royal Badness?quote:Op zondag 24 juli 2011 22:12 schreef Stereotomy het volgende:
k ga denk ik een stoel naar beneden slepen en met de oudjes naar André Rieu kijken
quote:Op zondag 24 juli 2011 22:12 schreef Stereotomy het volgende:
k ga denk ik een stoel naar beneden slepen en met de oudjes naar André Rieu kijken
lol, ik zou daar nu niet meer heengaanquote:Op zondag 24 juli 2011 22:12 schreef borisz het volgende:
Begint wel druk te worden
http://yfrog.com/kjkiycrj
Neuh. We doen het ook maar niet. Schijnt ook nog 100¤ pp te kosten.quote:
Onderwaterhockeyquote:
Fussballquote:
Argentinie & Braziliequote:Op zondag 24 juli 2011 22:24 schreef Stereotomy het volgende:
Liever Argentinie kampioen gezien, Romero voor de hoofdprijs weg.
wat, 100 euro? Dat klinkt als een verrassing bovenop een verrassing. Alleen dan wel een minder leuke.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Neuh. We doen het ook maar niet. Schijnt ook nog 100¤ pp te kosten.
quote:melkweg melkweg
Tickets voor #Prince @melkweg kosten 100 eur incl. lidmaatschap
Was dat niet 2 euro of zo?quote:
Ik ben al een tijdje niet geweestquote:
Of je daar nu in slaap van valt...quote:Op zondag 24 juli 2011 22:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy draait Krak's slaapliedjes af
FFT valt van mijn liedjes in slaap. En het gaat om het idee he.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 22:49 schreef TAV74 het volgende:
De eerste zomergasten levert echt weer bijzonder mooie televisie
quote:Op zondag 24 juli 2011 22:37 schreef TAV74 het volgende:
Wel leuk dat zo'n verrassingsconcert ook gewoon voor een sterk gereduceerde prijs is. Heel spontaan
Ja. Ik had er al vertrouwen in dat dat goed zou komen en dat is zeker gebleken.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:49 schreef TAV74 het volgende:
De eerste zomergasten levert echt weer bijzonder mooie televisie
quote:Op zondag 24 juli 2011 23:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Ik had er al vertrouwen in dat dat goed zou komen en dat is zeker gebleken.
Die kan je toch programmeren?quote:Op zondag 24 juli 2011 23:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik baal echt wel dat we de Zomergasten aflevering van volgende week moeten missenDaar ben ik wel heel erg nieuwsgierig naar..
quote:Op zondag 24 juli 2011 23:14 schreef Memento-Mori het volgende:
weet je wat mooi is, je kan alleen cash betalen, denk dat de meesten geen 100 euro pp cash op zak hebben
Weet niet of ik het zover naar voren kan instellen eigenlijkquote:
Met mijn Humax kan ik nu al dingen voor 2025 programmeren....quote:Op zondag 24 juli 2011 23:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, kan niet zo ver van te voren..
Tja, daar hebben wij niet zo veel aan verder hequote:Op zondag 24 juli 2011 23:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Met mijn Humax kan ik nu al dingen voor 2025 programmeren....
Nou, dat helptquote:Op zondag 24 juli 2011 23:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Met mijn Humax kan ik nu al dingen voor 2025 programmeren....
Ja is waarquote:Op zondag 24 juli 2011 23:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja, daar hebben wij niet zo veel aan verder he
Idee heb ik ook, maar ik neem altijd vanuit de tv guide op en die gaat niet zover, Eens even zoeken waar de andere opties zitten.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja is waarMaar lijkt mij dat de moderne opneemdingen wel ver vooruit kunnen. Trouwens onze oude videorecorder ook al trouwens
.
Oh bullocks, jaquote:Op zondag 24 juli 2011 23:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Daar worden ze nooit neergezet ivm rechten en zo helaas..
Handmatig programmeren kan ook.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:21 schreef TAV74 het volgende:
Idee heb ik ook, maar ik neem altijd vanuit de tv guide op en die gaat niet zover, Eens even zoeken waar de andere opties zitten.
Is het een goede serie ja?quote:Op zondag 24 juli 2011 23:30 schreef golfer het volgende:
We gooien er zo nog maar een Deense Dem som Draeben tegenaan.
Ja, maar ik moest even zoeken, handleiding downloaden hielp welquote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 23:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Neuh, ik vertrouw op dat van mijn lieftallige assistent wederhelft
Hebben pas 1 aflevering gezien.quote:
maar is het ook echt leuk? Goed geacteerd, leuke verhaallijn, spannende plots.. dat soort dingen?quote:Op zondag 24 juli 2011 23:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Hebben pas 1 aflevering gezien.
Het zijn allemaal op zichzelf staande afleveringen (met wel dezelfde hoofdpersonen), dus niet zoals bij Forbrydelsen een vervolg-gedoe.
Na de 2e bekeken te hebben meld ik er meer over.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:34 schreef Sunnythesun het volgende:
maar is het ook echt leuk? Goed geacteerd, leuke verhaallijn, spannende plots.. dat soort dingen?
Okido, ik ben benieuwd naar je oordeelquote:Op zondag 24 juli 2011 23:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Na de 2e bekeken te hebben meld ik er meer over.
Het gegeven is wel leuk (kijken in de brein van misdadigers) en ik vond ze de eerste aflevering wel overtuigend acteren.
"Manlief", "Vriendlief", "Kindlief".quote:
Het maasjongetjequote:Op maandag 25 juli 2011 00:28 schreef Stereotomy het volgende:
Vrijdag tot zondag. Gooi me maar in de Maas.![]()
Inclusief de oom die mij vorig jaar voorstelde om wat boeken te lezen over de Chinese cultuur waarin beschreven staat hoe belangrijk het is om je ouders lief te hebben opdat ik zou begrijpen dat ik wat vaker naar huis moet bellen.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 00:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Inclusief de oom die mij vorig jaar voorstelde om wat boeken te lezen over de Chinese cultuur waarin beschreven staat hoe belangrijk het is om je ouders lief te hebben opdat ik zou begrijpen dat ik wat vaker naar huis moet bellen.![]()
Ik vroeg hem toen of hij destijds zijn vrouw had versierd met een boek uit de bibliotheek met versiertips en of dat geholpen had. Het sarcasme ontging hem.
Da's fijn!quote:Op maandag 25 juli 2011 06:39 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhGewicht gaat weer langzaam omlaag
I like it
Ja. Ben er helemaal blij mee weerquote:
Mijn moordende wasmachinequote:
Vet, wellicht kunnen we jullie dan blij maken met de eerste serie van Varg Veumquote:Op maandag 25 juli 2011 01:32 schreef golfer het volgende:
Oh ja, Sun en Tav: Den som Draeber was leuk, qua tweede aflevering.
Je mot er even inkomen, maar dan wordt het nog wel wat.
Als jullie binnenkort weer eens langskomen kunnen jullie die DVD-'s meenemen.
oh leuk feestje, jammer van het weer.. Met mij ook alles ok, relaxed aan het werk.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:17 schreef Den_Haag het volgende:
Zeker. Eindelijk weer een beetje opgewarmd na het Day at the Park feestje van zaterdag.
en met jou?
Ja, beter is om ouders gewoon te vertellen wanneer ze moeten komen ipv Polderoverlegquote:Op maandag 25 juli 2011 11:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Steer hebben je ouders nu al geaccepteerd dat je vrij bent als ze komen?
quote:Op maandag 25 juli 2011 11:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, beter is om ouders gewoon te vertellen wanneer ze moeten komen ipv Polderoverleg![]()
![]()
Ze zijn dan bang dat mijn collega's in het zkh me een lapzwans vinden als ik een middag vrijneemquote:Op maandag 25 juli 2011 11:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
en gewoon zeggen: Te laat, ik heb al vrij genomen omdat ik dat graag wil
![]()
Maar ik betwijfel of dat bij jouw ouders werkt
quote:Op maandag 25 juli 2011 11:09 schreef Stereotomy het volgende:
Todo lijstje:
- Op terras zitten en van zon genieten
- Eten
- VVV rondleiding over stadswal en stadspark
- Boottocht over de Maas
- Grotten van Valkenburg bezoeken
- Misschien st. Pietersberg op
- Dim Summen
Jawel, maar kan wel een tijdje duren.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:18 schreef FutureFairytale het volgende:
btw, ik ben echt hopeloos. Komt het ooit nog eens goed met me?
Hm.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zolang ze geen bewijs willen zien kom je er goed mee weg
Welnee, je bent niet hopelozer dan andere mensenquote:Op maandag 25 juli 2011 11:18 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Op maandag 25 juli 2011 11:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Vast wel. Denk ikquote:Op maandag 25 juli 2011 11:18 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Op maandag 25 juli 2011 11:20 schreef Stereotomy het volgende:
Memo heb je vanavond tijd om samen een videote maken?
Welke ga je maken?quote:Op maandag 25 juli 2011 11:47 schreef PdeHoog het volgende:
Zo ff de Sligro plunderen voor mijn bonbon-activiteiten
En daar gaat de trendlijn...quote:Op maandag 25 juli 2011 11:47 schreef PdeHoog het volgende:
hij is t/m eind augustus op vakantie en tot die tijd ga ik rustig zijn werk nogmaals nakijken en beoordelen. Begin sept is het eindgesprek met zijn schoolbegeleider erbij. Weet nog niet hoe soepel ik het ga beoordelen.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, je bent niet hopelozer dan andere mensenJe moet er alleen mee leren omgaan
Enne, hoe is dat nu afgelopen met die stageloper? Je ging hem een onvoldoende geven en toen?
ik vind weer eens iemand leuk die een vriendin heeftquote:Op maandag 25 juli 2011 11:24 schreef Stereotomy het volgende:
Heb je nou ruzie met je baas of ruzie met J. FF?
Op zich niet zo erg dat je iemand leuk vindt die een vriendin heeft, toch?quote:Op maandag 25 juli 2011 11:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik vind weer eens iemand leuk die een vriendin heeft. Zou dat niet meer doen maar kan bijna nergens anders meer aan denken. Daarbij is hij nog ongelooflijk 'fout' ook. Ik heb mezelf er alleen maar mee maar ga proberen geen contact meer te zoeken of te reageren en bedenken dat ik beter af ben als ik hem niet leuk vind en lekker afleiding ga zoeken in mn huisie, dansen en vriendinnen... Stomme ik
met marsepein?quote:Op maandag 25 juli 2011 11:47 schreef PdeHoog het volgende:
Je bent niet stom, je vindt hem leuk en daar doe je niks aan. Je bent pas stom als je eraan toegeeft. Het is een kwestie van afkicken.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik vind weer eens iemand leuk die een vriendin heeft. Zou dat niet meer doen maar kan bijna nergens anders meer aan denken. Daarbij is hij nog ongelooflijk 'fout' ook. Ik heb mezelf er alleen maar mee maar ga proberen geen contact meer te zoeken of te reageren en bedenken dat ik beter af ben als ik hem niet leuk vind en lekker afleiding ga zoeken in mn huisie, dansen en vriendinnen... Stomme ik
Iets met een aardbeienvulling en iets met marsepein. Mijn beste vriendin is volgende week jarig en viert haar verjaardag zaterdag. Ik wil kijken of ik een leuk setje kan makenquote:
Valt wel meequote:
De meeste verjaardagscadeautjes vergeet je tzt, maar ik heb een aantal jaar geleden zelfgemaakte bonbons gekregen op mijn verjaardag en dat vond ik zoooo liefquote:Op maandag 25 juli 2011 12:00 schreef PdeHoog het volgende:
Iets met een aardbeienvulling en iets met marsepein. Mijn beste vriendin is volgende week jarig en viert haar verjaardag zaterdag. Ik wil kijken of ik een leuk setje kan makenZe wist niets voor haar verjaardag en ik heb geen zin om weer allerlei onzinnige zooi te gaan kopen. Dit gaat ze vast waarderen
heb mezelf beloofd er ver van weg te blijven na een paar vroegere dates die een vriendin bleken te hebben...bahquote:Op maandag 25 juli 2011 12:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Op zich niet zo erg dat je iemand leuk vindt die een vriendin heeft, toch?'t is wat lastig, maar kan gebeuren.
Is wel weer fout dat je weet dat 'ie fout is
Vergeet de geconfijte viooltjes niet voor de garnering!quote:Op maandag 25 juli 2011 12:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Iets met een aardbeienvulling en iets met marsepein. Mijn beste vriendin is volgende week jarig en viert haar verjaardag zaterdag. Ik wil kijken of ik een leuk setje kan makenZe wist niets voor haar verjaardag en ik heb geen zin om weer allerlei onzinnige zooi te gaan kopen. Dit gaat ze vast waarderen
Ik wil dat ook nog een keer doenquote:Op maandag 25 juli 2011 12:02 schreef Vork het volgende:
Zo mijn rondje Nederland is af. Klein. Rondje maar, 4 dagen fietsen. Voor het vakantiegevoel en om mensen op te zoeken die ik eigenlijk te weinig zie of spreek.
Je houdt van snoeperdsquote:Op maandag 25 juli 2011 12:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb mezelf beloofd er ver van weg te blijven na een paar vroegere dates die een vriendin bleken te hebben...bah
dat ga ik doen. Proberen niet teveel aan te denken aan als ik 'hem eerder had ontmoet' en die afleiding op blijven zoeken en vooral proberen niet meer te sms'en! Ik hoop dat ik t nu eens goed volhouquote:Op maandag 25 juli 2011 12:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je bent niet stom, je vindt hem leuk en daar doe je niks aan. Je bent pas stom als je eraan toegeeft. Het is een kwestie van afkicken.![]()
Ja, ik ken het.
euhm, is dit nu jouw mening of kruip je in de huid van FFT?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Op zich wel aantrekkelijk, mannen die het ervan nemen.Aantrekkelijker dan watjes die zich in een hoekje verstoppen.
wat een ontzettend lief cadeau! Ook al mislukken ze compleet, echt tof cadeautjequote:Op maandag 25 juli 2011 12:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Valt wel meeIk calculeer ze in
En een man met vriendin heeft de weirdo-test al doorstaan; er zijn in ieder geval andere vrouwen die het met hem uithouden. Ook aantrekkelijkquote:Op maandag 25 juli 2011 12:04 schreef Stereotomy het volgende:
Je houdt van snoeperds
Op zich wel aantrekkelijk, mannen die het ervan nemen.Aantrekkelijker dan watjes die zich in een hoekje verstoppen.
Drenthe is heul geen buitenlandquote:Op maandag 25 juli 2011 12:04 schreef Vork het volgende:
Een fietsvakantie is sowieso wel een aanrader. Ook alleen, misschien zelfs juist alleen. Volgend jaar wordt het weer wat in het buitenland, dit jaar blijf ik, op Drenthe na dan, binnen de landsgrenzen.
Je bent welkom!quote:Op maandag 25 juli 2011 12:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Drenthe is heul geen buitenlandDa's Fryslan!
Ik heb nu een geweldige fiets, dus nu kan het
nee helemaal niet, vroeger wist ik t niet. Kwam ik later achter. Nu weet ik het dus verstandig zijn! volhouden!quote:Op maandag 25 juli 2011 12:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je houdt van snoeperds
Ook datquote:Op maandag 25 juli 2011 12:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En een man met vriendin heeft de weirdo-test al doorstaan; er zijn in ieder geval andere vrouwen die het met hem uithouden. Ook aantrekkelijk
Waar ga je langs?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:02 schreef Vork het volgende:
Zo mijn rondje Nederland is af. Klein. Rondje maar, 4 dagen fietsen. Voor het vakantiegevoel en om mensen op te zoeken die ik eigenlijk te weinig zie of spreek.
Arnhem - Hoorn - Almere - Hoogeveen - Arnhem.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat precies vind je aantrekkelijk aan die jongen eigenlijk? Waarom wil je bij hem zijn?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee helemaal niet, vroeger wist ik t niet. Kwam ik later achter. Nu weet ik het dus verstandig zijn! volhouden!
Hij is zo volwassen.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat precies vind je aantrekkelijk aan die jongen eigenlijk? Waarom wil je bij hem zijn?
Dus ermee kappen voordat je ergens aan begint en jezelf weer laat kwetsen.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:07 schreef FutureFairytale het volgende:
nee helemaal niet, vroeger wist ik t niet. Kwam ik later achter. Nu weet ik het dus verstandig zijn! volhouden!
Man, ga knieën analyserenquote:Op maandag 25 juli 2011 12:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zeg ik probeer een serieuze analyse te maken jah.
Hier ookquote:Op maandag 25 juli 2011 06:39 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhGewicht gaat weer langzaam omlaag
I like it
Of het is self-fulfilling prophecy, door op deze types te vallen bewijs je voor jezelf dat je toch geen relatiemateriaal bentquote:Op maandag 25 juli 2011 12:29 schreef Stereotomy het volgende:
FF is een 'fixer', net als ondergetekende. Zoekt speciaal de types uit die het net-niet zijn in de hoop ze te repareren.
hoe hij is, wat hij zoekt en er komen veel dingen overeen. Daarbij is hij een ontzettend lekker ding.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat precies vind je aantrekkelijk aan die jongen eigenlijk? Waarom wil je bij hem zijn?
Tja, dat ookquote:Op maandag 25 juli 2011 12:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Of het is self-fulfilling prophecy, door op deze types te vallen bewijs je voor jezelf dat je toch geen relatiemateriaal bent
Ah okee.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe hij is, wat hij zoekt en er komen veel dingen overeen. Daarbij is hij een ontzettend lekker ding.
ja ik zou gewoon vrienden zijn want wist dat ie fout was. Vandaar hopeloos.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus ermee kappen voordat je ergens aan begint en jezelf weer laat kwetsen.
Je wist vanaf het begin dat het een 'foute' man was en nu blijkt ie dus ook nog een vriendin te hebben.
Uit het hoofd zetten en contacten blokkeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Of het is self-fulfilling prophecy, door op deze types te vallen bewijs je voor jezelf dat je toch geen relatiemateriaal bent
quote:Op maandag 25 juli 2011 12:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Jasje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie ketting ook
Confidence through competence
Ja, ze was zelf nog niet helemaal tevreden dus er gaat nog een kraal omgewisseld worden als ze wél een goede heeft gefabriceerdquote:
nou...ik zeg nu maar niksquote:Op maandag 25 juli 2011 12:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah okee.
Hij danst ook in hotpants?
Jasje:oh dies mooi zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Gewone vriendschap met foute mannen bestaat niet. Daarvoor zijn ze fout en willen ze altijd meer. Ook al hebben ze een vriendin. Dat is het kenmerk van foute mannen.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:35 schreef FutureFairytale het volgende:
ja ik zou gewoon vrienden zijn want wist dat ie fout was. Vandaar hopeloos.
Ik hou heel erg van knal roodquote:
Jasje:Hier met die moederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hij is fout vanwege zijn beroep. Maar als ik dat ga posten is dit topic vol met jezus reactiesquote:Op maandag 25 juli 2011 12:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Gewone vriendschap met foute mannen bestaat niet. Daarvoor zijn ze fout en willen ze altijd meer. Ook al hebben ze een vriendin. Dat is het kenmerk van foute mannen.
Gigoloquote:Op maandag 25 juli 2011 12:45 schreef FutureFairytale het volgende:
hij is fout vanwege zijn beroep. Maar als ik dat ga posten is dit topic vol met jezus reacties
Pooier?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hij is fout vanwege zijn beroep. Maar als ik dat ga posten is dit topic vol met jezus reacties
Dominee?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Tweedehands autoverkoper?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:45 schreef FutureFairytale het volgende:
DJ.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
whahaquote:Op maandag 25 juli 2011 12:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vast iemand die met blote voeten in zijn schoenen loopt dan
Of keukenverkoper bij de keukenkampioenquote:Op maandag 25 juli 2011 12:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Tweedehands autoverkoper?
Zoiets?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ B:echt niet! Die hou ik lekker zelluf
![]()
![]()
die heb ik al meermalen gehad, denk meer dan de helftquote:
Jezusssssssquote:Op maandag 25 juli 2011 12:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
die heb ik al meermalen gehad, denk meer dan de helft
Heel bescheiden dan, het is hier alweer bewolkt en koud.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:51 schreef TAV74 het volgende:
Oh trouwens, even een bescheiden applausje voor het weer vandaagMisschien komt het zelfs helemaal goed als we laten blijken dat we het waarderen
Omdat het droog is? Het is hier nog steeds koud en grauw.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:51 schreef TAV74 het volgende:
Oh trouwens, even een bescheiden applausje voor het weer vandaagMisschien komt het zelfs helemaal goed als we laten blijken dat we het waarderen
gewoon 17 graden al!quote:Op maandag 25 juli 2011 12:51 schreef TAV74 het volgende:
Voor een man in hotpants welquote:
Meer zon dan wolkquote:Op maandag 25 juli 2011 12:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat het droog is? Het is hier nog steeds koud en grauw.
We blijven door raden.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:53 schreef Isabeau het volgende:
Voor een man in hotpants wel
Zeg nou wat ie doet!
ik durf nietquote:Op maandag 25 juli 2011 12:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor een man in hotpants wel
Zeg nou wat ie doet!
Is het al genoemd?quote:
THT data gelden alleen als je de verpakking niet opent hèquote:Op maandag 25 juli 2011 12:56 schreef PdeHoog het volgende:
Marsepein werd niet kleiner geleverd dan 1 kg in emmervormNou ja, dat moet dan maar
Gelukkig houdbaar tot maart 2012
quote:Op maandag 25 juli 2011 12:56 schreef PdeHoog het volgende:
Marsepein werd niet kleiner geleverd dan 1 kg in emmervormNou ja, dat moet dan maar
Gelukkig houdbaar tot maart 2012
Onsjes zijn genoegquote:Op maandag 25 juli 2011 12:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Tis nie veel maar er zit weer wat onsjes beweging in
ja van Baukje dacht ikquote:Op maandag 25 juli 2011 12:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]wat een onzin! Je kan gewoon kleine verpakkingen bij supermarkten en zo kopen
Dat merk bestaat niet meerquote:
Sligro, lieve schatquote:Op maandag 25 juli 2011 12:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]wat een onzin! Je kan gewoon kleine verpakkingen bij supermarkten en zo kopen
Nee gekkiequote:Op maandag 25 juli 2011 13:00 schreef FutureFairytale het volgende:
waarom moet B ook altijd. Mag ik niet gewoon een vaag verhaal vertellen![]()
Bederf het nou niet voor mequote:Op maandag 25 juli 2011 12:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
THT data gelden alleen als je de verpakking niet opent hè
echt waarquote:Op maandag 25 juli 2011 13:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat merk bestaat niet meerEn ik vond het altijd zo'n kneuterige gezellige naam
De producten zijn er nog wel, maar heten nu anders. Ik noem het ook allemaal nog steeds Baukje.
Oja, dat moet ik ook nog doenquote:Op maandag 25 juli 2011 13:00 schreef borisz het volgende:
Studielink werkt voor de verandering eens normaal mee. Volgend jaar kan er weer gestudeerd worden
.
Nee. Als ik het niet weet, kan ik vanavond niet slapen.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:00 schreef FutureFairytale het volgende:
waarom moet B ook altijd. Mag ik niet gewoon een vaag verhaal vertellen![]()
Ik moet helaas ook nog een maandje in het nieuwe collegejaar meepakken, maar da's alleen maar goed, kan ik mijn goedkope woning in Ehv nog een jaartje aanhouden en andere kortingen krijgenquote:Op maandag 25 juli 2011 13:00 schreef borisz het volgende:
Studielink werkt voor de verandering eens normaal mee. Volgend jaar kan er weer gestudeerd worden
.
Dat was me ff een stap te ver eigenlijkquote:
Ja of zelf sojasaus fermenterenquote:Op maandag 25 juli 2011 13:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat was me ff een stap te ver eigenlijk
quote:
Zit dat er niet in dan? Vak plannen is echt de helft van de pret vind ik altijdquote:Op maandag 25 juli 2011 13:00 schreef Vork het volgende:
Bah, een vakantie plannen is veel te leuk. Jammer dat ik het voor volgend jaar zomer moet plannen, ik zou toch graag wat eerder weg willen gaan.
Zeker! Hier wel iig!quote:Op maandag 25 juli 2011 12:57 schreef Isabeau het volgende:
Want als je naar de Sligro gaat dan kan je niet ook ergens anders nog iets halen. Ik snap hetquote:
Dat lijkt me nou heel tof om eens te doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
als jullie t zo weten kan ik niet meer slapenquote:Op maandag 25 juli 2011 13:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee. Als ik het niet weet, kan ik vanavond niet slapen.
Juistemquote:Op maandag 25 juli 2011 13:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Want als je naar de Sligro gaat dan kan je niet ook ergens anders nog iets halen. Ik snap het
En nu? Toorn gods?quote:Op maandag 25 juli 2011 13:02 schreef freecell het volgende:
Iemand nog een toffe rok hebben:
TK Dameskleding S tot XL 2,50!
Laatste plaatje
[..]
Zeker! Hier wel iig!
Ik heb gisteren zo gelachen, we proberen een familiedag te regelen, maar met een broer die maar 2 weken (op 5 jaar) in Nederland is, is het allemaal wel een beetje krap plannen.
Dus heen en weer gebel. Zegt mijn schoonzus dat mijn ouders met mijn oudste broer hadden gebeld, maar dat die een beetje mat klonk door de foon en dat hij vast moe was.
Dus ik bel later met mijn (erg vrolijke oudste broer) dus ik: en mama vond je zo mat klinken vandaag aan de telefoon
En hij: ja, ik stond in de bios, in de pauze, dat kan ik toch niet tegen mama zeggenOp zóndag!
Ik heb zo hard gelachenMijn grote broer, die 16 jaar ouder is dan ik durft dat dus ook niet ROFL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |