nou...ik zeg nu maar niksquote:Op maandag 25 juli 2011 12:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah okee.
Hij danst ook in hotpants?
quote:Op maandag 25 juli 2011 12:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Jasje:oh dies mooi zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Gewone vriendschap met foute mannen bestaat niet. Daarvoor zijn ze fout en willen ze altijd meer. Ook al hebben ze een vriendin. Dat is het kenmerk van foute mannen.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:35 schreef FutureFairytale het volgende:
ja ik zou gewoon vrienden zijn want wist dat ie fout was. Vandaar hopeloos.
Ik hou heel erg van knal roodquote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 12:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Jasje:Hier met die moederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hij is fout vanwege zijn beroep. Maar als ik dat ga posten is dit topic vol met jezus reactiesquote:Op maandag 25 juli 2011 12:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Gewone vriendschap met foute mannen bestaat niet. Daarvoor zijn ze fout en willen ze altijd meer. Ook al hebben ze een vriendin. Dat is het kenmerk van foute mannen.
Gigoloquote:Op maandag 25 juli 2011 12:45 schreef FutureFairytale het volgende:
hij is fout vanwege zijn beroep. Maar als ik dat ga posten is dit topic vol met jezus reacties
Pooier?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hij is fout vanwege zijn beroep. Maar als ik dat ga posten is dit topic vol met jezus reacties
Dominee?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Tweedehands autoverkoper?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:45 schreef FutureFairytale het volgende:
DJ.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
whahaquote:Op maandag 25 juli 2011 12:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vast iemand die met blote voeten in zijn schoenen loopt dan
Of keukenverkoper bij de keukenkampioenquote:Op maandag 25 juli 2011 12:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Tweedehands autoverkoper?
Zoiets?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ B:echt niet! Die hou ik lekker zelluf
![]()
![]()
die heb ik al meermalen gehad, denk meer dan de helftquote:
Jezusssssssquote:Op maandag 25 juli 2011 12:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
die heb ik al meermalen gehad, denk meer dan de helft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |