Je bent welkom!quote:Op maandag 25 juli 2011 12:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Drenthe is heul geen buitenlandDa's Fryslan!
Ik heb nu een geweldige fiets, dus nu kan het
nee helemaal niet, vroeger wist ik t niet. Kwam ik later achter. Nu weet ik het dus verstandig zijn! volhouden!quote:Op maandag 25 juli 2011 12:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je houdt van snoeperds
Op zich wel aantrekkelijk, mannen die het ervan nemen.Aantrekkelijker dan watjes die zich in een hoekje verstoppen.
Ook datquote:Op maandag 25 juli 2011 12:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En een man met vriendin heeft de weirdo-test al doorstaan; er zijn in ieder geval andere vrouwen die het met hem uithouden. Ook aantrekkelijk
Waar ga je langs?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:02 schreef Vork het volgende:
Zo mijn rondje Nederland is af. Klein. Rondje maar, 4 dagen fietsen. Voor het vakantiegevoel en om mensen op te zoeken die ik eigenlijk te weinig zie of spreek.
Arnhem - Hoorn - Almere - Hoogeveen - Arnhem.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat precies vind je aantrekkelijk aan die jongen eigenlijk? Waarom wil je bij hem zijn?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee helemaal niet, vroeger wist ik t niet. Kwam ik later achter. Nu weet ik het dus verstandig zijn! volhouden!
Hij is zo volwassen.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat precies vind je aantrekkelijk aan die jongen eigenlijk? Waarom wil je bij hem zijn?
Dus ermee kappen voordat je ergens aan begint en jezelf weer laat kwetsen.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:07 schreef FutureFairytale het volgende:
nee helemaal niet, vroeger wist ik t niet. Kwam ik later achter. Nu weet ik het dus verstandig zijn! volhouden!
Man, ga knieën analyserenquote:Op maandag 25 juli 2011 12:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zeg ik probeer een serieuze analyse te maken jah.
Hier ookquote:Op maandag 25 juli 2011 06:39 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhGewicht gaat weer langzaam omlaag
I like it
Of het is self-fulfilling prophecy, door op deze types te vallen bewijs je voor jezelf dat je toch geen relatiemateriaal bentquote:Op maandag 25 juli 2011 12:29 schreef Stereotomy het volgende:
FF is een 'fixer', net als ondergetekende. Zoekt speciaal de types uit die het net-niet zijn in de hoop ze te repareren.
hoe hij is, wat hij zoekt en er komen veel dingen overeen. Daarbij is hij een ontzettend lekker ding.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat precies vind je aantrekkelijk aan die jongen eigenlijk? Waarom wil je bij hem zijn?
Tja, dat ookquote:Op maandag 25 juli 2011 12:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Of het is self-fulfilling prophecy, door op deze types te vallen bewijs je voor jezelf dat je toch geen relatiemateriaal bent
Ah okee.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe hij is, wat hij zoekt en er komen veel dingen overeen. Daarbij is hij een ontzettend lekker ding.
ja ik zou gewoon vrienden zijn want wist dat ie fout was. Vandaar hopeloos.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus ermee kappen voordat je ergens aan begint en jezelf weer laat kwetsen.
Je wist vanaf het begin dat het een 'foute' man was en nu blijkt ie dus ook nog een vriendin te hebben.
Uit het hoofd zetten en contacten blokkeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Of het is self-fulfilling prophecy, door op deze types te vallen bewijs je voor jezelf dat je toch geen relatiemateriaal bent
quote:Op maandag 25 juli 2011 12:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Jasje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie ketting ook
Confidence through competence
Ja, ze was zelf nog niet helemaal tevreden dus er gaat nog een kraal omgewisseld worden als ze wél een goede heeft gefabriceerdquote:
nou...ik zeg nu maar niksquote:Op maandag 25 juli 2011 12:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah okee.
Hij danst ook in hotpants?
Jasje:oh dies mooi zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Gewone vriendschap met foute mannen bestaat niet. Daarvoor zijn ze fout en willen ze altijd meer. Ook al hebben ze een vriendin. Dat is het kenmerk van foute mannen.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:35 schreef FutureFairytale het volgende:
ja ik zou gewoon vrienden zijn want wist dat ie fout was. Vandaar hopeloos.
Ik hou heel erg van knal roodquote:
Jasje:Hier met die moederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hij is fout vanwege zijn beroep. Maar als ik dat ga posten is dit topic vol met jezus reactiesquote:Op maandag 25 juli 2011 12:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Gewone vriendschap met foute mannen bestaat niet. Daarvoor zijn ze fout en willen ze altijd meer. Ook al hebben ze een vriendin. Dat is het kenmerk van foute mannen.
Gigoloquote:Op maandag 25 juli 2011 12:45 schreef FutureFairytale het volgende:
hij is fout vanwege zijn beroep. Maar als ik dat ga posten is dit topic vol met jezus reacties
Pooier?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hij is fout vanwege zijn beroep. Maar als ik dat ga posten is dit topic vol met jezus reacties
Dominee?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Tweedehands autoverkoper?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:45 schreef FutureFairytale het volgende:
DJ.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
whahaquote:Op maandag 25 juli 2011 12:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vast iemand die met blote voeten in zijn schoenen loopt dan
Of keukenverkoper bij de keukenkampioenquote:Op maandag 25 juli 2011 12:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Tweedehands autoverkoper?
Zoiets?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ B:echt niet! Die hou ik lekker zelluf
![]()
![]()
die heb ik al meermalen gehad, denk meer dan de helftquote:
Jezusssssssquote:Op maandag 25 juli 2011 12:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
die heb ik al meermalen gehad, denk meer dan de helft
Heel bescheiden dan, het is hier alweer bewolkt en koud.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:51 schreef TAV74 het volgende:
Oh trouwens, even een bescheiden applausje voor het weer vandaagMisschien komt het zelfs helemaal goed als we laten blijken dat we het waarderen
Omdat het droog is? Het is hier nog steeds koud en grauw.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:51 schreef TAV74 het volgende:
Oh trouwens, even een bescheiden applausje voor het weer vandaagMisschien komt het zelfs helemaal goed als we laten blijken dat we het waarderen
gewoon 17 graden al!quote:Op maandag 25 juli 2011 12:51 schreef TAV74 het volgende:
Voor een man in hotpants welquote:
Meer zon dan wolkquote:Op maandag 25 juli 2011 12:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat het droog is? Het is hier nog steeds koud en grauw.
We blijven door raden.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:53 schreef Isabeau het volgende:
Voor een man in hotpants wel
Zeg nou wat ie doet!
ik durf nietquote:Op maandag 25 juli 2011 12:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor een man in hotpants wel
Zeg nou wat ie doet!
Is het al genoemd?quote:
THT data gelden alleen als je de verpakking niet opent hèquote:Op maandag 25 juli 2011 12:56 schreef PdeHoog het volgende:
Marsepein werd niet kleiner geleverd dan 1 kg in emmervormNou ja, dat moet dan maar
Gelukkig houdbaar tot maart 2012
quote:Op maandag 25 juli 2011 12:56 schreef PdeHoog het volgende:
Marsepein werd niet kleiner geleverd dan 1 kg in emmervormNou ja, dat moet dan maar
Gelukkig houdbaar tot maart 2012
Onsjes zijn genoegquote:Op maandag 25 juli 2011 12:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Tis nie veel maar er zit weer wat onsjes beweging in
ja van Baukje dacht ikquote:Op maandag 25 juli 2011 12:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]wat een onzin! Je kan gewoon kleine verpakkingen bij supermarkten en zo kopen
Dat merk bestaat niet meerquote:
Sligro, lieve schatquote:Op maandag 25 juli 2011 12:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]wat een onzin! Je kan gewoon kleine verpakkingen bij supermarkten en zo kopen
Nee gekkiequote:Op maandag 25 juli 2011 13:00 schreef FutureFairytale het volgende:
waarom moet B ook altijd. Mag ik niet gewoon een vaag verhaal vertellen![]()
Bederf het nou niet voor mequote:Op maandag 25 juli 2011 12:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
THT data gelden alleen als je de verpakking niet opent hè
echt waarquote:Op maandag 25 juli 2011 13:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat merk bestaat niet meerEn ik vond het altijd zo'n kneuterige gezellige naam
De producten zijn er nog wel, maar heten nu anders. Ik noem het ook allemaal nog steeds Baukje.
Oja, dat moet ik ook nog doenquote:Op maandag 25 juli 2011 13:00 schreef borisz het volgende:
Studielink werkt voor de verandering eens normaal mee. Volgend jaar kan er weer gestudeerd worden
.
Nee. Als ik het niet weet, kan ik vanavond niet slapen.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:00 schreef FutureFairytale het volgende:
waarom moet B ook altijd. Mag ik niet gewoon een vaag verhaal vertellen![]()
Ik moet helaas ook nog een maandje in het nieuwe collegejaar meepakken, maar da's alleen maar goed, kan ik mijn goedkope woning in Ehv nog een jaartje aanhouden en andere kortingen krijgenquote:Op maandag 25 juli 2011 13:00 schreef borisz het volgende:
Studielink werkt voor de verandering eens normaal mee. Volgend jaar kan er weer gestudeerd worden
.
Dat was me ff een stap te ver eigenlijkquote:
Ja of zelf sojasaus fermenterenquote:Op maandag 25 juli 2011 13:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat was me ff een stap te ver eigenlijk
quote:
Zit dat er niet in dan? Vak plannen is echt de helft van de pret vind ik altijdquote:Op maandag 25 juli 2011 13:00 schreef Vork het volgende:
Bah, een vakantie plannen is veel te leuk. Jammer dat ik het voor volgend jaar zomer moet plannen, ik zou toch graag wat eerder weg willen gaan.
Zeker! Hier wel iig!quote:Op maandag 25 juli 2011 12:57 schreef Isabeau het volgende:
Want als je naar de Sligro gaat dan kan je niet ook ergens anders nog iets halen. Ik snap hetquote:
Dat lijkt me nou heel tof om eens te doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
als jullie t zo weten kan ik niet meer slapenquote:Op maandag 25 juli 2011 13:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee. Als ik het niet weet, kan ik vanavond niet slapen.
Juistemquote:Op maandag 25 juli 2011 13:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Want als je naar de Sligro gaat dan kan je niet ook ergens anders nog iets halen. Ik snap het
En nu? Toorn gods?quote:Op maandag 25 juli 2011 13:02 schreef freecell het volgende:
Iemand nog een toffe rok hebben:
TK Dameskleding S tot XL 2,50!
Laatste plaatje
[..]
Zeker! Hier wel iig!
Ik heb gisteren zo gelachen, we proberen een familiedag te regelen, maar met een broer die maar 2 weken (op 5 jaar) in Nederland is, is het allemaal wel een beetje krap plannen.
Dus heen en weer gebel. Zegt mijn schoonzus dat mijn ouders met mijn oudste broer hadden gebeld, maar dat die een beetje mat klonk door de foon en dat hij vast moe was.
Dus ik bel later met mijn (erg vrolijke oudste broer) dus ik: en mama vond je zo mat klinken vandaag aan de telefoon
En hij: ja, ik stond in de bios, in de pauze, dat kan ik toch niet tegen mama zeggenOp zóndag!
Ik heb zo hard gelachenMijn grote broer, die 16 jaar ouder is dan ik durft dat dus ook niet ROFL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |