En een man met vriendin heeft de weirdo-test al doorstaan; er zijn in ieder geval andere vrouwen die het met hem uithouden. Ook aantrekkelijkquote:Op maandag 25 juli 2011 12:04 schreef Stereotomy het volgende:
Je houdt van snoeperds
Op zich wel aantrekkelijk, mannen die het ervan nemen.Aantrekkelijker dan watjes die zich in een hoekje verstoppen.
Drenthe is heul geen buitenlandquote:Op maandag 25 juli 2011 12:04 schreef Vork het volgende:
Een fietsvakantie is sowieso wel een aanrader. Ook alleen, misschien zelfs juist alleen. Volgend jaar wordt het weer wat in het buitenland, dit jaar blijf ik, op Drenthe na dan, binnen de landsgrenzen.
Je bent welkom!quote:Op maandag 25 juli 2011 12:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Drenthe is heul geen buitenlandDa's Fryslan!
Ik heb nu een geweldige fiets, dus nu kan het
nee helemaal niet, vroeger wist ik t niet. Kwam ik later achter. Nu weet ik het dus verstandig zijn! volhouden!quote:Op maandag 25 juli 2011 12:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je houdt van snoeperds
Op zich wel aantrekkelijk, mannen die het ervan nemen.Aantrekkelijker dan watjes die zich in een hoekje verstoppen.
Ook datquote:Op maandag 25 juli 2011 12:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En een man met vriendin heeft de weirdo-test al doorstaan; er zijn in ieder geval andere vrouwen die het met hem uithouden. Ook aantrekkelijk
Waar ga je langs?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:02 schreef Vork het volgende:
Zo mijn rondje Nederland is af. Klein. Rondje maar, 4 dagen fietsen. Voor het vakantiegevoel en om mensen op te zoeken die ik eigenlijk te weinig zie of spreek.
Arnhem - Hoorn - Almere - Hoogeveen - Arnhem.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat precies vind je aantrekkelijk aan die jongen eigenlijk? Waarom wil je bij hem zijn?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee helemaal niet, vroeger wist ik t niet. Kwam ik later achter. Nu weet ik het dus verstandig zijn! volhouden!
Hij is zo volwassen.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat precies vind je aantrekkelijk aan die jongen eigenlijk? Waarom wil je bij hem zijn?
Dus ermee kappen voordat je ergens aan begint en jezelf weer laat kwetsen.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:07 schreef FutureFairytale het volgende:
nee helemaal niet, vroeger wist ik t niet. Kwam ik later achter. Nu weet ik het dus verstandig zijn! volhouden!
Man, ga knieën analyserenquote:Op maandag 25 juli 2011 12:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zeg ik probeer een serieuze analyse te maken jah.
Hier ookquote:Op maandag 25 juli 2011 06:39 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhGewicht gaat weer langzaam omlaag
I like it
Of het is self-fulfilling prophecy, door op deze types te vallen bewijs je voor jezelf dat je toch geen relatiemateriaal bentquote:Op maandag 25 juli 2011 12:29 schreef Stereotomy het volgende:
FF is een 'fixer', net als ondergetekende. Zoekt speciaal de types uit die het net-niet zijn in de hoop ze te repareren.
hoe hij is, wat hij zoekt en er komen veel dingen overeen. Daarbij is hij een ontzettend lekker ding.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat precies vind je aantrekkelijk aan die jongen eigenlijk? Waarom wil je bij hem zijn?
Tja, dat ookquote:Op maandag 25 juli 2011 12:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Of het is self-fulfilling prophecy, door op deze types te vallen bewijs je voor jezelf dat je toch geen relatiemateriaal bent
Ah okee.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe hij is, wat hij zoekt en er komen veel dingen overeen. Daarbij is hij een ontzettend lekker ding.
ja ik zou gewoon vrienden zijn want wist dat ie fout was. Vandaar hopeloos.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus ermee kappen voordat je ergens aan begint en jezelf weer laat kwetsen.
Je wist vanaf het begin dat het een 'foute' man was en nu blijkt ie dus ook nog een vriendin te hebben.
Uit het hoofd zetten en contacten blokkeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Of het is self-fulfilling prophecy, door op deze types te vallen bewijs je voor jezelf dat je toch geen relatiemateriaal bent
quote:Op maandag 25 juli 2011 12:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Jasje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie ketting ook
Confidence through competence
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |